היי כולם.. בקשר לפסיכומטרי..

M r s S m i t h

New member
תראי אני לא נעלבת...

אבל לדעתי לא צריך לעשות "אש צולבת" ולצטרף לחזית של מורן ולירות עליי..אני יודעת שזה נשמע יותר מידי מוגזם עם דימויי מלחמה. ..אבל תכלס תביני מה הבנתי ממך וממורן. עשיתן את זה בצורה ממש לא נעימה ובקטנוניות ועוד בזירה ציבורית? אני מבקשת ממכן, להעיר על טעויות וכדומה ברוח נעימה עם הוספת מילה טובה כדי לעשות שיוויון בין מילים עוקצניות לבין טובות ומרגישים פחות דיסהרמוניה מהמשפט. להבא, כפי שציינתי בעבר, להעיר על טעויות במסרים וכמובן שתכתבו את התיקונים ברוח טובה...יש הבדל גדול בין תיקון מתוך כוונות טובות לבין מתוך כוונות לא בהכרח טובות כמו קטנוניות...
 

moran f

New member
לצערי, השרשור מוכיח אחרת

מה שנראה מהשרשור הזה הוא שיש כאן תופעה (לא כלל-פורומית, אבל מספיק רחבה) של אנשים שלא מעוניינים ללמוד יותר. חבל.
 
סגירת תיבת פנדורה

תראי, כן רווחת התופעה של לשון לא תקינה אצל לקויי שמיעה..נכון זה קצת פוגע.. אתן לך דוגמה מהחיים שלי, לשם האיזון ביננו, יודעת כמה פעמים צחקו עלי כשאמרתי למשל "דידדתי מרב כאבים" (במקום דידיתי).. או כשאמרתי "ברוך שפטרנו".. בהגיה לא נכונה? אז מה נפגעתי? אני טיפשה? לא, זה נובע מחסך בשמיעה ספונטנית. השיבוש נובע מזה שאני לקויית שמיעה ולא רפת שכל/מפגרת שכלית/ אחר. ויש לי הרבה דוגמאות כאלה וזה די משעשע אותי לשמוע על אחרים (לא במובן של רוע לב.. פשוט מזדהה עם השיבושים האלו).. אז פעם אחת טועים, לא תרצי שנתקן באגב אורחא? לדעתי הייתי רוצה שיתקנו אותי.. כי אלמד ואפנים את הטעות בפעם הבאה. הנה קישור למאמר, אחד ממני מאמרים בנושא, אגב אני הכרתי אחת מהחוקרות שחיברו את המאמר באופן אישי, היא מקסימה (רינגוולד) .. "ילדים לקויי שמיעה מתקשים מאד לדלות את חוקי השפה בתנאים של חשיפה ספונטנית בלבד ומקבלים מידע חלקי ובלתי עקבי על מבנה השפה. עובדה זו מונעת מהם פיתוח שפה תקינה ופוגמת בהשגת תקשורת יעילה עם הסביבה השומעת" (דרומי, רינגוולד-פרימרמן, 1996) והקישור למאמר
 

moran f

New member
אם ככה

אני מקווה שתפנימי את התיקון, ולא את הטעות
 

moran f

New member
חזית? איזו חזית?

בהתחשב בעובדה שהביטוי הוזכר בהקשר של פסיכומטרי, חשבתי שראוי לתקן את הטעות. אם בעיניך זה קטנוני - קטונתי, באמת. אני מבינה שקיבלתי רושם לא נכון ממך, וחבל. אני באמת לא מתכוונת להתחיל לשלוח מסרים על כל שגיאת כתיב, מצטערת.
 
האם זה לא 45 שעות תרגום?

זה תלוי איך את רוצה ללמוד.. אם יש לך משמעת עצמית מאוד גבוהה ואת יודעת איך לנהל את הזמן והמטלות אז שווה לך ללמוד לבד ! אני העדפתי ללמוד לבד פסיכומטרי זה עוזר לי הרבה יותר מאשר ללמוד יחד עם כל הכיתה וללכת בקצב של כולם.
 

M r s S m i t h

New member
נכון..

כאשר לומדים לבד, מבינים יותר מהר את החומר בקצב אישי. ולא יזיק לקחת מורה פרטית לכמה שעות שתסביר את כל מה שלא הצלחנו להבין. כך יותר קל להתקדם. מאשר מתרגל שחייב לטפל ב40 תלמידים בו זמנית..
 
למעלה