המשך שירשור בנושא סיעוד

טאט אני עבדתי בדיור מוגן,בגיל הזהב ביד אליהו,

בכל בית אבות יש הקצבה של10% מיטות לאנשים עם קוד,אני ממליצה לפנות למשען בגבעתיים,הוא הרבה יותר טוב מבית גיל הזהב,רק תשימו לב שלא ישכיבו אותו כל היום במיטה,כדי שלא יקבל פצעי לחץ,ותבקרו הרבה,ברגע שרואים שהוא לא בודד ,פוחדים מהמשפחות! טאט לא כל אחד מקבל קוד,ברגע שהמצב הכלכלי טוב,קשה מאד לקבל,הם יבררו אם הילדים במצב טוב,יבקשו מצב חשבון שלכם,וגם של ההורים, אם להורים יש ביטוח משלים של דיקלה,או מכבי זהב סעודי,מקבלים קרוב ל3000 ש"ח בחודש למשך 3 שנים! טאט אני מצטערת שאביך במצב כזה,מאחל לו רפואה שלמה,ולכם אורך רוח אמן!
 
טאטופאני

אנו נבדוק עבורך לגבי פרטי בתי אבות מתאימים ואכתוב לך את ממצאינו מחר בבוקר. לגבי שיקום - נא עדכני האם הומלץ לו על כך על ידי הצוות הרפואי והאם נעניתם בחיוב. אם יש בעיה לגבי זה מצד קופת החולים - נוכל לסייע.
 
ממשיכה ומעדכנת

כרגע מצאנו חברה (אני לא יודעת אם מקובל לכתוב שמות פה) שמכירה את כל בתי האבות בארץ מכירים את כל המוסדות בצורה מפורטת הם יכולים לעזור במו"מ על החודשיים הראשונים עד שמקבלים את הקוד הם גם לא גובים תשלום על השירות (הם מקבלים את התשלום מבית האבות שאני אבחר) - נראים לי אמינים ומחר נעשה סיבוב בכמה מקומות נכון לכרגע אנחנו מחפשים מקום נגיש בת"א ר"ג וגבעתיים. (משען בגבעתיים רחוקים מאודדדדדדדדד מהתקציב שלנו) אין ספק שהמחשבה על "הסיור" מחר מטרידה את מנוחתי - אני מקווה לא להישבר, אבל יודעת שיהיה לי יום קשה! מעבר לזה נראה לי שכן נקבל את הקוד של משרד הבריאות - אני עדיין לא ממש מבינה מה זה אומר - ועדיין לא מבינה את ההערכות הכלכלית נראה לי שרמת המחייה של אימי עומדת לרדת ובגדול (גם ככה היא לא גבוהה) מקווה שמחר יהיה לי קצת סדר בראש - אני מוטרדת כל הזמן, מזל שיש את שיגרת הילדים שגורמת לי לשמור על השפיות ולא להישבר לילה טוב - לבשורות טובות בלבד!!! והכי חשוב אבי עבר היום טיפןל מסויים, מחר נדע אם יש סיכוי לשיקום - הלוואי אמן
 
מוסדות סיעודיים

בוקר טוב, לגבי מימון המוסד הסיעודי, מימון השהות במוסד סיעודי שבאחריות משרד הבריאות מגיע בחלקו מהמדינה ובחלקו מהשתתפות עצמית של הקשיש ו/או בני משפחתו (בן/בת זוג וילדים בגירים) בהתאם ליכלתם הכלכלית. על מנת להסדיר את תהליך האשפוז יש לפנות ללשכת הבריאות המחוזית. המבחן הכלכלי: כל הכנסות הקשיש ובת/בן זוגו מובאים בחשבון, למעט קצבת קרן סעיף 2 וההטבות מהאוצר למקבלי אותה קצבה (קצבת ניצולי שואה). לגבי ביטוח סיעודי (פרטי או דרך קופת החולים-שב"ן) - משרד הבריאות יגבה את התגמולים בשמו של המתאשפז ועל פי יפוי כח שלו. לאחר מיצוי ההכנסות השוטפות יובא בחשבון נכסי הקשיש וההכנסות מהנכסים. אם עדיין לא מכוסות הוצאות האשפוז - ידרשו גם הצאצאים הבגירים להשתתף במימון עבור ההורה. אם עדיין לא כוסו הוצאות האשפוז - יתרת העלות תכוסה על ידי משרד הבריאות. מאחר ומספר מיטות ה"קוד" מוגבל ויש ביקוש למרכז הארץ, יתכן ולא תימצא מיטת קוד פנויה במרכז, לרבות בערים המרכזיות אותן ציינת. על כן לעתים אין מנוס מלחפש מוסד מתאים באיזורים רחוקים יותר. רשימת מוסדות בהם ניתן לאשפז חולים סיעודיים באמצעות משרד הבריאות ("קוד") - מתוך אתר משרד הבריאות: http://www.health.gov.il/Download/pages/kod071010.pdf את מוזמנת להיוועץ עוד כאן או בפניה ישירה אלינו. אני מאחלת לכם שבריאותו של אביך תשתפר במהרה.
 
למעלה