הפרומו למר יאנג מציג

riktal

New member
הפרומו למר יאנג מציג

אני יודעת שעוד לא ראיתם את הפרק של השבוע, אבל מה אפשר לעשות - הם כבר שחררו את הפרומו לשבוע הבא וכן, לפי הפרומו - זה כל מה שחשבנו ואפילו יותר מזה: http://www.youtube.com/watch?v=w68qAhFCpzM
 

riktal

New member
תראו מה כתבו באחד מאתרי הטלויזיה על הפרק

Don’t miss the final two minutes of the March 10 season finale. Let’s just say something happens that will leave you with some big questions about Shawn. Oh, and there’s a somewhat significant death תרגום (לא מילולי): אל תחמיצו את שתי דקות הסיום של הפרק. בוא רק נגיד שקורה שם משהו שישאיר אתכם עם כמה שאלות גדולות על שון. אה, ויש קצת מוות משמעותי. מה אתם אומרים?
 

Nich92

New member
נשמע טוב!

אני חושבת שמקנאב ימות! או אביגייל! (נדמה לי שראיתי אותה בפרומו) כי הם דמויות לא כ"כ קריטיות לעלילה.. וגם כי אם הבנתי נכון שון,גאס,ויק,ג'ולז,לאסי והנרי חתומים לעונה חמישית.. מה שבטוח יקרה משו לג'ולז/עם ג'ולז וזה צריך להיות נורא מעניין! אני מתה עליה D:
 

Nich92

New member
אה כן-סיקור יגיע מאוחר יותר..

אין לי סבלנות עכשיו חחחח
 

riktal

New member
אין בעיה, בכיף ../images/Emo58.gif

אני בדרך לאירוע אז אין לי זמן, אז את מוזמנת לעשות את זה מתי שיבוא לך. ובקשר לפרק - רשמתי את זה בפורום הרישמי - לדעתי אביגייל עומדת למות וזאת הסיבה לתמונה שבה רואים את ג'ולייט בוכה. בפרומו שומעים את שון אומר שהוא לא יכול להציל את שתיהן ושעליו לבחור וברור שבמקרה כזה הוא בוחר בג'ולייט, אז אני דיי בטוחה שזה העניין, אבל עוד שבוע נדע.
 
למעלה