וחוזרת שוב לדיון על מחירים עבור טיפולים וכו'

רותי 11

New member
וחוזרת שוב לדיון על מחירים עבור טיפולים וכו'

שמתי לב שלמרות שעלו כאן דיונים לגבי מחירים סבירים שמטפלים ומתקשרים אמורים לגבות ויצא שרובם הסכימו שצריך לגבות מחירים "סבירים" למרות שסביר זה משהו גמיש מאוד אבל בהתבוננות בשטח שמתי לב שהמציאות שונה מאוד והכוונה היא ששמתי לב שאותם אלה שגובים סכומים גבוהים מגיעים אליהם הרבה יותר מטופלים ולאו דווקא כאלה שכיסם מאפשר זאת. ולדוגמה משהי שאני מכירה שגבתה מחירים סבירים ביותר לא ממש הגיעו אליה מטופלים והיא תותחית בתחום שלה, אבל מהרגע שהיא החליטה להעלות את המחיר כמעט כפול וציינה שזה מבצע פתאום התחילו להגיע אליה יותר מטופלים. מה אתם אומרים על זה אז באמת כדאי לגבות מחירים גבוהים? או שהבעיה שונה ?
 

ינוקא1

New member
היי רותי

אני מכיר בהחלט את התופעה שציינת , וזה עצוב מאוד. עצוב שאנשים הם עד כדי כך מטומטמים שמבחינתם "יקר זה סימן שזה טוב". (יש לי מקרה , למשל , שאני זוכר היטב - המדובר במישהו שעזרתי לו מאוד עם הברך. הוא הגיע אלי כמעט חסר יכולת ללכת , לאחר 8 חודשים מניתוח. ותוך כחודש וחצי חזר להליכה כמעט רגילה. זה היה במרכז קהילתי בעיר שדרות , שם הטיפולים מסובסדים והוא שילם 40 (!) לטיפול. אבל משום מה זה לא הספיק לו , והוא הלך לשרלטנים שלקחו ממנו משהו כמו 10,000 ש"ח. ומה קרה ? הכאבים בברך חזרו לו . . . ) ולגופו של עניין : להעלות מחירים - עסקית - זה מהלך נכון. אנרגטית - נראה לי שזה לא נכון. אני הייתי שמח אם היתי יכול לטפל בכל העולם ובכל מי שצריך ובמחירים סבירים. כולל בפנסיונרים ובאנשים המסכנים שאין להם כסף. הבעיה היא הטיפשות של האנשים , ושלפעמים דווקא אלו שאין להם כסף ירוצו למטפלים הכי יקרים והכי פחות יעילים. מכל מקום : לי זה מרגיש קצת "מלוכלך" להתפרנס מהטיפשות הזאת. לי נראה נכון לתקשר ולשאול "כמה אני צריך לקחת ?". (אפשר אפילו לשאול זאת ספציפית לגבי כל מטופל). לדעת שגם אם מישהו מרוויח יותר כתוצאה מטריקים שיווקיים שונים , אם זה לא נכון אנרגטית , אז אין בכסף הזה ברכה.
 

snoopytush

New member
../images/Emo45.gif לא כל הנוצץ זהב

ולגופו של עיניין המטפלים צריכים להתפרנס לכן אני יכולה לקבל את זה שאם למשל יש עליית מחירים בשטח גם המחיר שלהם יעלה עם זאת הייתי מצפה מהם לנסות ללכת לקראת המטופל. אם מטופל ממש בבעיה כלכלית אולי להוריד לו מחיר .למרות שלא חובה. בכל מקרה מחיר גבוה באופן מוגזם לא תמיד מעיד על איכות הטיפול לפעמים זה מראה שהמטפל\ מנסה להרויח על גב האנשים. בכל מקרה הקביעה האם המטפל טוב ונכון לאותו אדם יכולה להתבצע רק על ידי האדם עצמו אז לפעמים מה שנאר זה לנסות ולראות...
 

snoopytush

New member
רותי זה פסיכולוגי

ראיתי בטלויזיה תכנית שבדקה קרמים החל מהיקר ועד לזול ביותר קבוצת המדגם היו נשים שלא ידעו מה מחיר המוצר כדי למנוע הטיית הניסוי. התברר שלא תמיד המוצרים היקרים ביותר היו המועדפים או הטובים ביותר עבור הנשים... אבל כשאומרים לך שמוצר יקר אתה חושב אוטומטית שהאיכות גבוהה יותר כי אולי השקיעו יותר ביצור שלו, חומרים טובים יותר אחרת למה זה כל כך יקר?? משהו כזה
 

העין3

New member
ואני חושבבבב ...

שאם לגבות מחיר אז את הכי יקר .... כך אני בעבודה שלי ... אני הכי יקר שיש ולא מוכן לצאת מהבית בשביל כמה שקלים.... ואם לא מחיר יקר אז בהתנדבות !!!
 

snoopytush

New member
זה סתם קיצוני

אפשר לדעתי לשלב לפעמים התנדבות ולעפמים מחיר לא חייבים או או. אני לא מכירה מקרוב את התופעה של העלאת מחירים שמרחיבה את חוג הלקוחות אבל אני באופן אישי לא הייתי מתקרבת למטפלים יקרים. ויש לקוחות שהמטפלים היו מפסידים כתוצאה ממהלך זה.
 
למעלה