ועוד הצעות לקראת החגים

sagiberg

New member
ועוד הצעות לקראת החגים

אם גם אתם מתכוונים לנצל את החגים לקריאה ולא רק של ספרי מבוגרים, הנה הספרים שכדאי לכם לבקש לחג: אוליביה מצילה את הקרקס. עדיין לא פגשתי ילד שלא נפל בקסמיה של החזרזירה אבל אם יש לכם מידע שונה אשמח לשמוע. לקטנטנים- כמובן שאסור לשכוח את פליקס הארנב הבלתי נלאה . והפעם הוא בלווית המזוודה המעופפת. לילדים הגדולים יותר ואני מודה שאני נמנית עמם- אומנם לא חדשים , אבל ,ספריו של רואלד דאל - ג'ימס והאפרסק הענקי וצ'רלי והשוקולדה היו ונשארו בין האהובים עלי ביותר. ..ויש עוד המון חדשים אבל אולי הפעם תהיו אתם אלו שמוסיפים המלצות.
 

yull1

New member
../images/Emo9.gifחג שמח

תודה על התייחסותך לבקשתי. אנסה את הספר עם החזרזירה... שמעתי באמת שגם הראשון היה מעולה ומומלץ אפילו למבוגרים. חג שמח לכולם
 

עינת ג

New member
בשעה טובה!

רציתי לברך על פתיחתו של פורום כזה. אני אחת מחובבות ספרות הילדים ולא יודעת מה יהיה כשהילד שלי כבר לא יסכים יותר לשמוע אותי קוראת לו סיפור... (הוא בכיתה ד' עכשיו, קורא חופשי - אבל שמח מאד לשמוע אותי קוראת). שנינו מתענגים על הרגעים הללו בצוותא. וכן, הוא בעניין המחשבים והטלויזיה וכל המודרנה, אבל שומר פינה קטנה בלב למילה הכתובה. מילה אחת על הסידרה של פליקס. הארנב הזה היה נחמד איזה שלושה ארבעה עמודים בספר הראשון. יש גימיק. מצאו דרך לפמפם ידע דרך חוויית הארנב האובד הקשור לבעליו. זהו. זה נגמר שם. זו לא ספרות ואפשר להרדם עם כל דף נוסף. כבר ממש נמאס לשמוע את המוכרות ממליצות לקונים על הספרים האלו. כל פעם שאני שומעת אותן בא לי להתערב אבל אני לא מעיזה מתוך נימוס. ואי אפשר להאשים אותי רק בפער הדורות - בני החביב השותה בשקיקה סיפורים פשוט לא רצה יותר להקשיב להמשך הסיפור. ואחר כך שמעתי אישה אחת בדיונון בת"א מייעצת לאחותה על ספרים ומגיבה לבחירת אחותה על אחד מספרי פליקס: לא כדאי זה סתם יושב על המדף אצלי בבית. הילדה לא רוצה להקשיב לזה יותר. ובעניין רואלד דאל, מסכימה ומוסיפה לרשימה המצויינת שלו את "דני אלוף העולם" כאחד מן הנבחרים.
 
למעלה