זוגיות על הפנים

ImBlank

New member
זוגיות על הפנים

היי אני נשוי מספר שנים וכבר אבא ל-1. אני מרגיש חרא!!! בלשון המעטה. אני לא מצליח לתפקד בשעות הפנאי שלי ולמען האמת אני לא מסוגל להמשיך ללא פיתרון אמיתי. נכנסתי לתקופה מורכבת בה אני לא סגור על מהן מחשבותיה של אשתי, אני חש שהיא בוגדת בי גם אם ברמה המחשבתית. לדעתי היא פשוט מחפשת מקל חדש, בחיי. אומנם היא טוענת שהיא רוצה להמשיך ואף אוהבת אבל חושיי לא מטעים אותי. כאחד שמעריך את האינסטיקנטים שלי אני יודע שמשהו רע קורה, אבל אני לא מצליח כרגע לעלות על מידע שיוכיח את המחשבה. אני בטוח שזהו עניין שבשיגרה אבל אני בהחלט לא מורגל אליו. רוב חיי זכיתי לאהבות מטורפות ונהנתי לבלות במגדל השן שלי, אבל פתאום אני מוצא בתוכי רגשות של חוסר שלמות, ספקות וזה הורג אותי! אולי בזכות הילד אבדה לי האסרטיביות היות ואני חולה עליו עד עמקי נשמתי וממש לא רוצה לאבד אותו. פתאום אני כל כך זקוק לחום, לחבר, לא יותר, באמת.. הרגשה מחורבנת של בדידות השתלטה עלי ואני לא מחבב אותה. האמת, שאני לא יודע להגיד אם אני בעצמי אוהב אותה, אבל המשיכה למבנה המסודר גומרת אותי. אני מנסה לפנטז על חיים לבד, בדירה קטנה שאני קובע את האוירה בה וחי לי חיים שקטים ושלווים. אבל הילד...מה לכל הרוחות אני עושה? למה אני נשלט על ידי פחדים?? הפחד הגדול כמובן, שאני אתחרט לאחר מעשהי ולכן שומר את נפשי שלא אכה על חטא. נמאס לי לכתוב..לילה טוב!
 

czar

New member
קודם כל תרגע

תסדר את המחשבות ושלא יהיה לך שום ספק, אתה לא מוותר על אף אחד אלא אם אתה רוצה ואני מניח שאתה לא רוצה אז אין לך שום בעיה. אתה חייב להבין שברגע שבא שותף חדש הביתה, מערך הרגשות והתיעדופים משתנה ואני מאמין שאתה בבילבול, לא יודע מה איתה אבל אתה בטח. היא מעדיפה דברים שקודם לא היו קיימים ואתה לא יודע איך לאכול את זה. צא לפגה לכמה חודשים של שקט, תיתן שקט ותקבל שקט, תתבונן ואז אולי תבין יותר, אולי נדרשת לשניכם איזשהי דינמיקה מצד ג' להבין באמת מה קורה. אל תמהר, הגרוע מכל זה להתגרש ולא כי אתה מפסיד את הילד, חלילה ולהיפך, כי אתה מפסיד בית.
 

ImBlank

New member
מה לגבי החשדות

אני אדם מאוד חשדן והמוח שלי חייב למצוא פתרונות לחשדות באופן אובססיבי. אני לא יודע איך אני עוצר עצמי מלדבר איתה ולתחקר אותה על מעשים מחשידים שהיא עושה. אומנם קשה לי להאמין שהיא ממש מנהלת רומן כרגע, אבל בכל מה שקשור לרמזים שיש בה משהו שמחפש את זה אני לא מצליח לשים בצד.
 

נומלה

New member
יש בה משהו שמחפש את זה!!!

מהר לקרוא למשטרת המחשבות. בן אדם אתה מקשיב לעצמך? אתה מלא חשדות כרימון מחפש ומחפש ולא מצאת כלום. תקדיש קצת זמן לתהיה בשאלה אולי הבעיה היא בך ולא בה.
 

czar

New member
חשדות

בגדר חשדות... גברים מונעים ממקומות מוזרים וכל דבר פעוט מקבל אסוציאציות וסרטים וישר בת הזוג בוגדת..... אני לא אומר כן או לא, אני אומר שקודם כל תיכנס לפרופורציות, וגם אם היא כן, חשדנות ותקיפות לא ישיגו דבר, להיפך.
 

שילה1

New member
"..מלתחקר אותה על מעש מחשידים שהיא עושה".תגיד

קראת מה כתבת? אתה מראש מניח כי אשתך העבריינית,הזקוקוה לתחקור,עושה מעשים מחשידים. "יש בה משהו שמחפש את זה"-וואלה?הדמיון שלך עובד, ושעות נוספות,וכן-גם חוסר הבטחון האובססיבי. במקום להטיל בה דופי,לחשוב שהיא אולי חושבת ואולי לא-רוץ מהר וטפל בעצמך,אבל מהר!
 
נדמה לי שאתה קולט אותה לא נכון

אמנם יש מאהב חדש, אלא שהוא ישן לידכם בעריסה... לא סביר שאמא צעירה לתינוק קטן מחפשת בחוץ, בדרך כלל אין לה זמן לזה (אל תדאג, זה קורה בדרך כלל רק כמה שנים מאוחר יותר, כשהילדים קצת גדלים, החיים נהיים פחות אינטנסיביים ומתחיל להיות מצ'עמם...). אני חושבת שאם אישתך היתה כותבת את הפוסט זה היה נראה יותר כמו: "אני נשואה כמה שנים לגבר מדהים, נולד לנו ילד שהוא החיים שלנו, הוא האבא הכי מדהים בעולם, אבל בזמן האחרון נראה שהוא חסר שקט, משהו מטריד אותו, הוא כל הזמן "מחפש" ואני לא יודעת מה. אני מודה שהאמהות קצת שינתה אותי ואת סדרי העדיפויות שלי, אני גם קצת עייפה ולא תמיד מקדישה לבעל ולבית את מלוא המרץ כמו לפני הלידה, אבל נראה שהוא לא מבין את השינוי ולוקח את זה למקומות לא טובים, מה דעתכם?"
 

ImBlank

New member
צודקת

כל כך צודקת! אלו בדיוק המילים שיצאו מפיה...
 

מריוס זכריה

Member
מנהל
לא לרוץ ולשבור מתוך מצוקה

אתה באמת נשמע אובססיבי. כשהמח קודח ממחשבות, ההגיון פורח דרך החלון. אז עצה ראשונה: אל צייחס כזה משקל למחשבות שלך כרגע. אתה מחפש לשווא אחרי הסבר לבעיה שכנראה לא קיימת אלא בראש שלך. שנית, לפי "מגדל השן" שלך אני מבין שאתה לא טיופוס שקל לו בזוגיות, שרוצה דברים בדרכו ואולי גם קצת פרפקציוניסט. בכל מקרה, אם זה כך, עליך ללמוד מה זה חיים בשניים, כולל היכולת לתת לאשתך את החופש לצאת ולראות חברות או לעשות טלפונים למי שבא לה. אם תשאל: ואיך אני יודע שהיא לא בוגדת? אני אגיד שאני לא יודע, אבל באין הוכחות ממשיות, עדיף להניח שהיא לא. ובאשר לאינסטינקטים שלך, הריני לומר לך שכהראש נכנס למחשבות אובססיביות האינטואיציה לא ממש עובדת. מצד שלישי, אתה נשמע מאוד במצוקה, ואתה צריך לכן עזרה מקצועית. הפחד שלך מלהרוס את המשפחה הוא בהחלט מוצדק. כי החלטות מהסוג הזה לא לוקחים במצב רעוע כמו שלך. קודם סדר לעצמך את הראש, ורק אחר כך תתכנן שינויים דרמטיים.
 
תשמע, אין מה לעשות

אתה מסוג האנשים שאסור להשאיר אצלם בידיים שום דבר טוב - הם חייבים, פשוט חייבים, להרוס את זה. וזה בסדר - כל מה שאתה צריך לעשות כדי שהיו לך חיים סבירים זה להשלים עם העובדה שאף פעם לא תהיה מאושר.
 

s123123

New member
אולי אתה סתם מדמיין, והמחשבות שלך

לא מבוססות בכלל. אישה עם ילד משתנה, היא עסוקה יותר, אמהית יותר, פחות נשית לפעמים (העייפות והשינוי משפיעים).. למה שלא תשב איתה בבית קפה ותנסה לשמוע מה עובר עליה, איך היא מרגישה בקשר מאז שנולד הילד, אני בטוחה שמשיחה כזאת יעלו דברים, אם ישנם... לא מכירה אתכם, אבל אולי אתה מרגיש קצת מוזנח "אני רוצה רק חבר", ולא מבין את המצב שהשתנה אחרי שנולד הילד. אולי היא גם מרגישה ככה..
 

ImBlank

New member
תודה על העזרה

בהחלט גרמתם לי להבין שצורת המחשבה שלי הובילה אותי לסחרור בו אני נמצא. רצה הגורל ואתמול מצאתי מסמכים המעידים שיש מאהב. לטענתה היא לא שיתפה פעולה איתו. היה לנו לילה במהלכו שוחחנו רבות והיא הצליחה לשכנע אותי שאני חלק מהבעיה. אם להאמין לה, היא לא מקבלת ממני תשומת לב ואוזן קשבת. בשלב מסויים פשוט החלטתי להאמין לה והגענו לרגעים מרגשים שזמן רב לא חווינו. בבוקר התחלתי שוב לעשות הצלבות ולחפש מידע שיכול להוכיח שאני טועה, שהיא מרמה אותי. ניגשתי למחשב וקראתי את התגובות שלכם, היה להם אפקט מקל היות ויכולתי לראות את עצמי מזוית קצת שונה ולהבין שבהחלט יש בי משהו שמנסה להרוס, לחפש שלמות, בדיוק כמו שחלק פה כתבו לי. הבעיה שיש בי כל הזמן מחשבות שגורמות לי לחשוב שהיא מרמה אותי, שאני עדיין לא יודע הכל ואין לי מנוח. אני לא רוצה להלאות אתכם, אני כרגע עושה סוויץ' וזורם עם הסיטואציה והחלטתי להאמין לה. יום טוב!
 
אין מאהב

אבל יש נבואות שמגשימות את עצמן. אותה אוזן קשבת שהיא לא מקבלת ממך היא מחפשת בחוץ, להוצאת קיטור. אם תתמיד להעניק לה את מה שחסר לה איתך בקשר (ובמקביל תגיד לה מה אתה צריך ממנה כדי להיות להרגיש בטוח ורגוע יותר ונעים יותר לבריות), לא תהיה לה סיבה "לחפש את זה" בחוץ. אם תמשיך ללחוץ על הדוושה, "ולחפש" אותה בלי הפסקה, אתה בהחלט תמצא בחוץ את עצמך. לא כי היא "תבגוד" בך, אלא כי אי אפשר לחיות בתוך טבעת חנק לאור זמן. לתשומת לבך.
 

seeyou

New member
תשלבי את הפוסט הזה עם זה של MW5 ../images/Emo8.gif

" אם תתמיד להעניק לה את מה שחסר לה"
-עקרונית השמיים הוא הגבול"
-אצל נשים אין גבול
לא תהיה לה סיבה "לחפש את זה" בחוץ.
? "אי אפשר לחיות בתוך טבעת חנק לאור זמן"
......(לכן לא שמים טבעת על הצוור
)
 
פעם כתב אייבורי

גבר שטוב לו (וגם מבצעים בו מוניקה לבינסקי לעיתים מזומנות) לא רועה בשדות זרים. אישה שחיה ברווחה רגשית, מחוזרת וחווה סקס מספק וממלא - לא מחפשת בחוץ. ואחד קשור קשר הדוק בשני. רווחה רגשית כמו גם מינית מושגות מתוך תחושה שאתה/את מוכל/ת, מוערך/ת, ושצרכיך מובנים, מקובלים וזוכים לנכונות כנה למענה. באופן הכי פשטני - מי שמחפש/ת בחוץ נעדר/ת אחד (או יותר) מאלה. MW5 כמשל מחזיקה בכמיהה לפרוץ גבולות, ללכת עד לקצה (היא עוד לא התבגרה וכבר "קפצה" לקשר מחייב). היא חשה שהיא "מפסידה", כי היא ממהרת לחיות "חיים של זקנים", וכנראה בן זוגה זורם עם זה ומתחזק/מקבע את המצב. לא תמיד כל צורך יכול להיות מוכל כי הוא לא תמיד פוגש אח ורע בצד שמנגד. רוב הפעמים בדיוק ההפך. אבל במרבית המקרים מספיק להכיר בצורך, או לפרגן אותו אפילו לתקופה קצרה (אם לא מדובר במשהו הרסני) כדי להרגיע את השדים. רק במקרים בודדים מדובר בפערים עמוקים שלא ניתנים לגישור. המימוש מחוץ לזוגיות מגיע כש"כלו כל הקצים" לנסות ולהשיג סיפוק בתוך הקשר (ולכל אחד סף קביעה/אומדן מתי "כלו כל הקצים" מבחינתו שונה, מן הסתם). ואם הצורך הוא לחוות אנשים אחרים כי הזוגיות מיצתה את עצמה (מכל סיבה שהיא) - אין מה לעשות כנגד זה. לאף אחד אין תעודת ביטוח על ליבו של האחר.
 

seeyou

New member
האם אישה לא מחפשת בחוץ אם ישנם כול התנאים

חיה ברווחה רגשית , וכלכלית מחוזרת (אך לא גם על ידי אחרים) וחווה סקס מספק וממלא לאורך הזמן......... ... זה הכול?
?
 

מיזוגן

New member
אייבורי טועה

גם בגבר שטוב לו פועל יצר הכיבוש ואת היצר הזה אף בת זוג לא מסוגלת לספק. הכיבוש הוא בעוכריו של כל גבר עם תיאבון מיני. יש כאלה ששולטים ביצר, הם לרוב גם יהיו עצורים במיטה עם בת זוגתם. אותם גברים לכאורה לא ירעו בשדות זרים, כל עוד לא תגיע האחת שממש תרצה ושגם תהיה כזו שיודעת לקחת. אבל כשמדובר באישה זה מגיע ממקום אחר ורק אצל מיעוט זהו פועל יוצא של יצר הכיבוש וגם זה תוצאה של אווירה. MW5 היא בסך בכל תוצר של האווירה החילונית-שמאלנית-שיינקינאית-ליברלית-פמיניסטית המונעת מתרבות הצריכה הקפיטליסטית. אותה תרבות, הדוגלת בניצול מקסימלי של כל האפשרויות כמנוע לכלכלה תחרותית וצומחת, חדרה גם לנישות אחרות בחיים כמו חיי המין. לאישה יש תיאבון אינסופי הטבוע ב-DNA שלה, ועל כן היא משתלבת מצוין באותה תרבות צריכה. זה מתבטא מצוין בארון הנעליים שלה. זה מטופש להגיד שאם יעשה כך וכך הוא ישביע תיאבון זה והשימוש במילים שהיא אמרה לו "לא מקבלת ממך תשומת לב ואוזן קשבת" הוא שימוש נפוץ ע"י נשים שאין מאחוריו מאום. מילים אלו הן שקר שנשים מספרות לבני זוגן ואף לעצמן על מנת להסביר את התיאבון האינסופי הזה. עוד לא נולד הגבר שיעניק "רווחה רגשית" לאישה לאורך זמן. את הקשקוש הזה מסוגלים לספק זמנית רק מאהבים (גם בן זוגן הנוכחי היה פעם כזה). מה שיפה בשיח החילוני-שמאלני-שיינקינאי-ליברלי-פמיניסטי זה שתמיד יש תירוץ. כשמדובר ב-MW5 זה גילה הצעיר והחשש מחיים של זקנים. כשמדובר באשתו של כותב הפוסט זה הלידה והאמהות וההורמונים המשתוללים בעקבותיהן. כשמדובר באישה עם ילדים גדולים הרי שאז זה כבר שעמום כפי שכתבה מיציפיצי. ויותר מאוחר זה יהיה הבדידות כתוצאה מעזיבת הילדים את הקן. תמיד תהיה סיבה שתסביר וכמעט תמיד היא תכיל בתוכה אשמה של בן זוגה, כשלמעשה הסיבה היחידה הייתה ונותרת תיאבון אינסופי ב-DNA. גבר שלא יידע להחזיק את האישה שלו קצר, לנצח לא יידע מרגוע. וזו כל האמת
 

אייבורי

New member
ומה קורה

אם לאישה יש תאבון מיני גדול משלך והרי אתה מותש מינית וכל מה שחשקה נפשך הוא לנוח כמעה תחת תאנתך ותחת גפנך. הרי האגו המזוגני לא יודה לעולם כי האישה מינית ממנו וימשיך להתפאר להתהלל ולקלס את יכולותיו הבלתי נגמרות
 
גם אתה טועה

וזה גם לא מפריע לך להמשיך ולהפציע באותם שירי "איך ערערו לי את השליטה, איך?" כל פעם מחדש. הרפרטואר שלך ידוע וכבר אין בו כל חידוש. גבר או אישה הם מבחינתך קטגוריה מוכללת, ואין לכן כל מקום או חשיבות לואריאציות פרטיות. הכל אצלך הוא עניין של "טבע האדם", ועל כן שחור-לבן. המתח הבריא נבנה ונישמר דווקא באמצעות אי סיפוק מלא של כלל הצרכים (ואז לא משעמם
). הבעיות מתחילות כשצד אחד או שניהם מפריזים, "נרגעים", מפסיקים לראות את השני כמישהו שצריך לתחזק איתו את הקשר באופן יזום כמו בהתחלה, ואי שביעות חורגת מגבול היכולת לשאת את התסכול. לצערי יכולה להסכים באופן חלקי עם האמרה "עוד לא נולד הגבר שיעניק "רווחה רגשית" לאישה לאורך זמן." - יש מעט מאוד גברים (מעט מדי
) שמסוגלים מצד אחד להיות קשובים לצרכי בת הזוג, רגישים לאיתותים ולאותות המבשרים שינוי בפאזה/בצרכים ולתת מענה בזמן אמת למה שקורה לה באופן ענייני ואוהד, מבלי להיכנס לויברציות. רוב רובכם נעים על פני פתרונות לא יעילים של הגברת שליטה באמצעות הפחדה/הצמדות או סחיטה רגשית (מה שאתה קורא לו "להחזיק קצר"), נטישה/הזנחה (בין אם בפועל ובין אם בהתעלמות של נוכח-נפקד), או התרפסות מתוך תחושת איום ופחד "לאבד אותה" כליל, הגורמים ללכת שבי אחר כל גחמה כדי "לרצות" ולהשתיק את חוסר שביעות הרצון. כמובן שעם כל אלה העניין אבוד מראש, כי לא מספקים את הצורך האמיתי, שהוא לרוב מתחומים בהם הגבר חסר יכולת לפעול ביעילות לשביעות רצון כל הצדדים
). כשלא מציבים גבולות בריאים משדרים אי יציבות סמויה או גלויה וחוסר יכולת לעמוד/להתמודד עם לחצים מתמשכים. וזה מה שמניע בדרך כלל לחפש משהו אחר.
 
למעלה