חובבות פנטזי, שימו לב לשינוי במידות

  • פותח הנושא C H 4
  • פורסם בתאריך

C H 4

New member
חובבות פנטזי, שימו לב לשינוי במידות

קניתי חזיות ופתאום ראיתי שעל התוית שמציגה את המידות ברחבי תבל, מספר הקאפ האירופאי (שהוא גם ישראלי) גדל. אני לא יודעת אם זו סטנדרטיזציה רק של פנטזי (כניראה) או של כל חברות החזיות, שכחתי לשאול.
פניתי לפיגליבס ושאלתי (הסבר מדוע + חצי המלצה לחזיית סטרפלס לחזה גדול בסוף ההודעה) לפשר השינוי במידות, הם כתבו לי שהחברה נרכשה ע"י חברה אמריקאית ולכן עשו סטנדרטיזציה של המידות לפי מידות אמריקאיות. הם גם הוסיפו שלמיטב הבנתם המידה הבריטית לא השתנתה ואם אני קונה לפי מידות בריטיות אני לא אמורה לחוש בהבדל.
אז יש פה 2 עניינים:
1. נדמה לי שאני כן חשה בהבדל קל, בין היתר לכן פניתי אליהם. קרה בכמה דגמים שעליתי קאפ בגלל גזרה משונה. לעומת זאת כשמדדתי קאפ אחד יותר בדגמים שטובים לי חשתי בהבדל בעיקר בדרך ההשוואה, אחת ישבה בסדר והשניה ישבה מושלם. עכשיו אני מבולבלת בניסיון להבין אם החזיה טיפ טיפ טיפה גדולה לי או בגודל נכון. שימו לב.
2. מי שקונה בליה לונדון צריכה לשים לב לחידושים ושינויים במידות. אם הן ימשיכו לסדר לפי המידות, זה אומר שחזיות ביצור ישן וחזיות ביצור חדש הן במידות שונות. תבדקו גם את התוית הבריטית.
הנה התשובה שקיבלתי מפיגליבס:
Fantasie, as a brand is now owned by Wacoal, and to bring all the products into line, have changed their labels to match Wacoal sizing (US sizing). We have been advised that this should not effect UK sizing, and yours is the first enquiry I have had regarding this. However, we will of course pass any customer feedback on to our buying team.

והנה אחת הסיבות שאני בבעיה- קניתי 2 חזיות, אחת בדגם שיש לי כבר שנים, השניה סטרפלס. בכל ההמלצות לסטרפלס כתבו לרדת קאפ, מישהי אחת כתבה שהיא מתנדנדת בין 2 קאפים ולכן החליטה ללכת למידה הרגילה שלה וזה התאים. בעבר הקשבתי לעצת- אם אתן מתנדנדות בין מידות אל תרדו- וצדקתי. אז גם הפעם הזמנתי את הקאפ שלי וטעיתי.
החזיה הזו עצומה, אני תוהה אם לרדת קאפ אחד או שניים! אני מנסה להבין אם קניתי פה F ולכן הצורך לרדת ב2 מידות, או שזו E ושאולי כדאי לי למתן את הירידה בקאפים.
התמונה על הדוגמנית בהשוואה אלי מלמדת אותי שהיא לובשת 2 מידות פחות בהנחה שהזמנתי את המידה הנכונה. זה דגם שעוטף את הציצי בצורה מוחלטת, הוא עם קצת ריפוד אבל נראה לי שאם הקאפ יהיה בגודל נכון הוא לא ממש יעצים את הגודל. מאוד מרשים כמה שהוא יציב במקומו וכמה תפרים ועניינים בנויים בחזיה הזו כדי להחזיק אותה טוב, מתאים גם לפידבקים שנתנו גולשות.
לשאלתכן ההיפוטתית הסבירה: האם קיים סטרפלס ללא ריפוד לחזה גדול בשוק, נתקלתי באחד לא רע של godess, אבל הוא עם המון ברזלים ועושה צורה כל כך משונה שאפשר ללבוש אותו רק עם מחוך ואני לא הולכת עם מחוכים- יתאים אולי לכלות. נראה לי שדווקא החזיה של פנטזי תתאים יותר כי היא נעימה.
 

C H 4

New member
עדכון קטן ומרגיז- המידות בארץ השתנו

כתבתי לפנטזי בתקווה לקבל תשובה ברורה לגבי המידות, הסברתי להם שאני קונה את המוצרים שלהם בחנויות מקומיות וגם אונליין בחנויות בריטיות ואשמח לקבל הסבר לגבי השינויים שחלו במידות בין המדינות.
הם החליטו להעביר את הפניה שלי לליה לונדון, לא מבינה איך זה רלוונטי וכמובן שעובדת ליה לונדון הציעה לי להגיע לחנות ולמדוד. יופי.
 

C H 4

New member
בהצלחה עם זה, לכי לליה לונדון ותמדדי

אני די משוכנעת שצדקתי בעניין הגודל ופנטזי מרחו את פיג ליבס (ולא ענו לי)
העמדתי חזיה על חזיה, אותו דגם, אותה מידה בריטית. אחת חדשה שקיבלתי לפני כמה ימים, אחת ותיקה במצב טוב שיש לי כשנה. הותיקה קטנה יותר גם בגודל של הקאפ וגם באורך של הברזלים=היקף הקאפ. לא שמעתי על חזיה שמתכווצת עם השימוש, אם כבר הייתי מצפה שתתרחב ותאבד את הגמישהות.
זה אומר, להבנתי, שאני צריכה קאפ פחות במידה הבריטית (וכניראה שהמידה הישראלית נשארה זהה), אבקש מהם להחליף. זה גם אומר שצריך לשים לב בעתיד הקרוב כי אולי הם לא גמרו לעדכן את הגדלים שלהם או שאולי בחלק מהחנויות הבריטיות יתחילו להתאים את המידה.
קצת מבאס אותי היחס של החברה עצמה (פנטזי) משום שמבין החברות לקאפים גדולים אני מעדיפה אותם והם התגלו כנותני שירות לא טובים. הם שינו את רישום המידות, הם יכלו לענות לי על השאלה של מה השתנה במקום לכתוב לי תשובות לא קשורות.
 

עב

New member
החזרתי חזייה אחת לפיגליבס

היא הייתה ענקית עלי ברוחב ובגודל הקאפ. לא ייחסתי לזה חשיבות והחזרתי, אינני זוכרת אפילו את היצרנית.
לעומת זאת חזיית שנטל במידות האמריקאיות הייתה במידה המדויקת שלי, כמו החזיות האחרות שלהם.
אני אצטרך להיות זהירה יותר בפעם הבאה.
האם זו בעיה רק עם פנטזי?
 

C H 4

New member
אני חושבת שכן, אבל לא בטוחה

צריך לבדוק אם Wacoal קנו עוד חברות בריטיות.
אני מניחה שפס היצור עבר מפעל, או שפשוט עשו שינוי ברישום מידות. בכל מקרה מכיוון שהם יודעים אילו מידות הם תופרים חשבתי שהם יגידו לי מה השתנה וכל ההמלצות המעצבנות האלו למדוד בחנות פשוט מרתיחות אותי.
ברמה היותר פרקטית עכשיו כשפתרתי את הסוגיה ביני לביני (פשוט לרדת במידת קאפ) אני קצת חוששת שעוד יהיו שינויים במידות ודי כועסת כי 2 החזיות שקניתי עומדות להגמר בDD אז לא בטוח שיוכלו להחליף לי. זה גם מעלה חשש חדש וקצת מלחיץ, שתיהן מקוים שרצים שנים בפנטזי וכל הזמן יש לסטרפלס הרבה היצע (רק שחור וגוף) ולשניה המון צבעים. כרגע שתיהן נראות במגמת חיסול בשני הדגמים, את הסטרפלס קניתי במחיר מלא ועכשיו המחיר שלה ירד. הבנתי שבכלל עדיף לי לקנות ולבקש החזר על זו שקניתי ועם דמי משלוח אפסיד בערך 2-3 פאונד.
בכל מקרה אם הם מחסלים דגמים קבועים ומבוקשים של פנטזי, זה אומר שאני עלולה לחזור למקום בו הייתי לפני שגיליתי את החברות האלו ולהתחיל לחפש מ0 חזיות שטובות לי. עם פרייה אף פעם לא עבד לי, פאנאש אני חייבת למדוד כי עוד לא הצלחתי להבין איך לבחור אצלם דגמים שמתאימים לי. ממש לא בא לי על הביאוס הזה.
 

C H 4

New member
מבצעים די טובים בפיגליבס

יצאתי כזו מטומטמת, החלטתי לבקש החלפת מידה של מה שקניתי במקום החזר כספי. בינתיים כל אחת מהחזיות הוזלה ב4 פאונד או יותר

בקיצור, אם מישהי חשבה לקנות חזיות זה הזמן, אם הן של פנטזי שווה לרדת קאפ
 
למעלה