חיים רמון זו ההזמנות שלך

jonjon

New member
חיים רמון זו ההזמנות שלך

חיים רמון תמיד ידע לנצל הזדמניות יקרות של מסך. נראה לי שגם הפעם הוא יכנס חזק למירוץ לאחר העימות הזה. שימו לב הסוס מתחיל לרוץ.
 

Dino

New member
הזדמנות?.

מה שאני רואה זה רק הרוח של הסוס.....הסוס (ששמו מפלגת העבודה) מת מזמן
 

EverMan

New member
וואו , עוד פרשן פוליטי בלירה.

מה אתה בכלל יודע על הסוס ששמו מפלגת העבודה ? אתה לא מכיר בכלל את הח"כים שבונים אותו.. את המצע שלו... את מה הוא עשה לפני החידלון הקרוי פואד... מה אתה מדבר בכלל ?
 

ohadz

New member
לא מסכים עם ענין החידלון...

ללא העבודה בממשלה, היינו מתדרדרים למלחמה קשה וכואבת... אני מצדיק את המפלגה על שנשארה על מנת למתן את שרון...
 

EverMan

New member
שתמתן - סבבה ! אף אחד לא אמר שלא.

אבל עם כל הכבוד למיתון - שעדיין הכל קורה - אנחנו אמצעי הגנה שלא פועל ! אנחנו "קונדום קרוע". שרון מספיק מתון - והיה עדיף לתמוך במה שנכון מבחוץ ולא לאשר את התקציב הקודם וכמעט את הנוכחי רק בשביל המיתון. אנחנו מפלגה עם אידיאולוגיה , לא מפלגת "אמצעי-המניעה".
 

ohadz

New member
שרון מספיק מתון???

אתה מקשיב לעצמך?? כל פעם שפואד השיג הפסקת אש, הלך שרון וחיסל איזה מבוקש, רכב, או בניין שלם, והצית את השטחים מחדש...
 

EverMan

New member
ועובדה שפואד לא היה יכול לעצור אותו

הכוונה במספיק מתון היא , שהוא לא יעשה יותר ממה שהוא עשה עם פואד בפנים. ולא- הוא לא מתון מספיק לדעתי. אבל שפואד בפנים או בחוץ - זה הדבר האחרון שישפיע.
 

yoavl1

New member
שלום מערכניקים יקרים!

ראשית כל, אני רוצה לומר לאני שמח לראות כאן פורום של מפלגת העבודה הישראלית. אני מקווה שנדע כולנו להשתמש בחוכמה בפורום הזה. שנית כל, בעוד 6 ימים אני איגש לקלפי בסניף העבודה בעירי רחובות, ואשלשל את הפתק "עמרם מצנע". אני מקווה שכולנו מתכוונים לעשות כן. המפלגה והמדינה חשובות מדי בכדי שנשאיר אותן לפואד לאחר שנכשל בצורה כה חמורה בתפקידו עד כה כיו"ר המפלגה. ולאוהד אני רוצה לאמר - שניה וחצי לאחר הפרישה שרון הקדים את הבחירות. אי לכך ובהתאם לזאת אנו רואים כי השנה וחצי האחרונה הייתה מיותרת. פרס ופואד היו צריכים לפרוש כבר מזמן ולמנוע מאיתנו את הבזיון הזה הקרוי שרון.
 
למעלה