טוב די נמאס לי

y t z

New member
טוב די נמאס לי

טוב אני לא חדש כאן, כתבתי לפני מספר חודשים. אני בא לשתף אותכם במה שאני מרגיש. נמאס לי שקורים לי דברים מוזרים, לא דברים מוזרים כמו שפתאום אני מרגיש רוח קרה על הפנים או שהטלוויזיה נכבת (שלדעתי זה הכל בולשיט-חברה יש הסברים לדברים האלה). דברים מוזרים כמו שיש לי חלומות שהם לא חלומות רגילים ואני לא יודע להסביר במה הם לא רגילים, אבל שאני מתעורר אני פשוט הולך לשטוף פנים בידיעה שזה עוד אחד מהחלומות האלה. אני אספר על חלום שהיה לי לפני חודשיים בערך-בחלום אני יוצא מהבית והולך ברחוב כאשר ילדה קטנה עוקבת אחריי ואני מסתכל עלייה והיא מסתכלת עליי ואני מאוד מפחד פשוט ממשיך ללכת במן הרגשת שיתוק שכזאת. אני נוסע באוטו עם מישהי שאני מכיר ומסתבר שגם היא יכלה לראות את הילדה והיא לא הבינה מי היא ואמרתי לה שגם אני לא יודע. תפסתי אומץ הסתובבתי לילדה שישבה במושב האחורי ופשוט לא הפסיקה להסתכל עליי ושאלתי אותה למה את באה אליי והיא ענתה שזה בגלל שאני היחיד שיכול לעזור לה (אני כותב ורועד שתבינו). באותו רגע היא הסבירה לי לא במילים אלא תוך כדי שראיתי והבנתי שהיא נהרגה בתאונת דרכים עם אחותה ואחותה בחיים. ראיתי אותה ואת אחותה נוסעות על אופנוע ומזה פשוט ידעתי מה קרה (אני אפילו לא מבין את עצמי אז אתם לא לבד). הילדה כל החלום לא הפסיקה להסתכל עליי ואני מפחד (זה לא נעים שמישהו מסתכל עלייך, במיוחד שזה מישהו שמת, ילדה קטנה שזה אחד הפחדים של כולנו מסרטי אימה). קמתי מהחלום ופשוט רציתי באותו רגע לקבור את עצמי, לא ידעתי מה לעשות. ידעתי שזה אמיתי ואני עד עכשיו יודע אבל מכחיש את זה כי אני גם יודע שאנשים יחשבו שהתחרפנתי. בכל מקרה אין לי איך לעזור לה והיא לא אמרה לי מה היא רוצה. אני לא מאמין בזה ואני חושב שהכל אשליה ובדימיון שלי, אבל אני לא יכול להתכחש להרגשה הזאת, ההרגשה הזאת היא עובדה. מה אני יכול עכשיו לעשות? אם אני אגלה שהסיפור של הילדה אמיתי אני באותו רגע מאבד את השפיות ואני חושב שגם מזה אני מפחד הכי הרבה. אם אני רואה תמונה שלה (שכמובן אני אזהה) אני באותו רגע חוטף התקף לב. תקשיבו אני באמת רוצה לחיות את החיים שלי בלי לדעת יותר מידי על עולם הרוחות והעולם הבא, טוב לי כאן בחיים שלי... זה נשמע מגניב ומסקרן, וואלה אותי זה לא תנו לי להיות בן אדם נורמלי שלא יחשבו שהוא מטורף. חשוב לי לציין שקראתי הרבה על רוחות, מוות קליני, העולם הבא (דברים שמאוד עיניינו אותי בילדות) ולדעתי הכל בולשיט אחד גדול. אני כן מאמין שמשהו קורה אחרי המוות אבל אני לא מאמין שמישהו חווה את זה. אני לא מאמין לכל השקרנים באינטרנט שמספרים סיפורים, אז חשוב לי שתדעו שאני לא משקר, אין לי שום אינטרס לשקר לכם. לא באתי למכור לכם משהו או להרשים פה מישהו (יש לי דרכים יותר סימפטיות להרשים אנשים בדרך כלל). החלום שסיפרתי עליו היה הדבר האחרון המשמעותי שחוויתי, אבל היו עוד המון לפניו. אז זהו פרקתי הרבה, תגיבו בכיף.
 

sovlanit

New member
שיתפת. קראתי.מאמינה לך. פיתרון?

אולי תנסה לברר איך "סוגרים את התדר" הזה ונמנעים מלחוות כאלה חוויות-אפילו אם מדובר בחלום... היה לי חבל שבהכללה :ציטוט:"אני לא מאמין לכל השקרנים באינטרנט שמספרים סיפורים" [סוף ציטוט]. לא כולם שקרנים...
בהצלחה
 

y t z

New member
תגובה לתגובה

א. היו לי הרבה דברים מעבר לחלום. גם לא מדובר בחלומות רגילים, זה כאילו אתה חי ונמצא במקומות שחלק מוכרים וחלק לא, אבל אתה מרגיש תחושה אחרת. אני מגדיר את זה כאילו הנשמה יוצאת מהגוף (אתה ניהיה סוג של רוח)-מסע אסטרלי אם תרצו. קרה לי גם שראיתי את עצמי ישן באחד מהחלומות האלה, זה ממש כאילו אתה יוצא מהגוף ומגיע למן מקום שגם המתים נמצאים בו-נשמע כמו איזה תסריט לסרט אימה נכון? ברור שלא כולם שקרנים ולא באתי לעשות כאן הכללות ולהגיד שאני היחיד שדובר אמת, מהדברים שאני ראיתי אני לא קונה כלום וגם מהרבה דברים שנכתבו כאן בפורום שיצא לי לקרוא. אני חושב שהרבה זה צירופי מקרים ובדימיון שלנו. אני לא חושב שיש דרך לסגור את ה"תדר" הזה ואני בטח לא הולך להוציא עכשיו כמה מאות שקלים על פגישה שאני מניח שכנראה תיהיה עם מישהו לא אמין. בגלל זה אני בא לפורום לנסות לקבל תשובות, כי פה יש אנשים עם יותר ניסיון ממני שלא יקחו ממני 400 שקל לפגישה. מה אני אמור לעשות? לברר על הילדה ולנסות לאתר את אחותה? זה לא נשמע לכם קצת מוזר?
 

sovlanit

New member
תראה, הלוואי שהיתה לי תשובה

לשאלתך. הדברים שאתה מתאר קסומים בעיני מחד ומרתיעים אותי מאידך. יחד עם זאת אין לדעתי האישית והלא מקצועית -צורך לפנות למטפל לסגירת התדר. די בכך שתחזור ותבקש להפסיק לקבל מידעים כאלה ו/או אחרים ואם כוונה מאחורי דבריך [אני נוטה להאמין]-שיהיה גם יישום. מה אתה אמור לעשות? את שליבך מורה לך. אני מבינה את הקונפליקט הקיים בתוכך. לי אישית זה לא נשמע/נקרא מוזר אם תנסה לברר על הילדה. ומה איכפת לך בעצם מה אחרים חושבים שמוזר או לא? היה שלם עם עצמך ותו לא. גם לתומאס אלווה אדיסון לעגו- אז מה? זה מנע ממנו לדבוק במטרתו? אגב, למה אתה מאמין שתפנה דווקא לאדם לא אמין שייקח ממך מאות שקלים? האם תסכים לשלם 200 ש"ח לאדם אמין,למשל? מכל מקום, בהצלחה בכל אשר תבחר. מכל הלב.אשמח לעידכונים.
 
כשמשהו כזה קורה, זה רק בשבילך להבין למה

מה הילדה רוצה ממך, כול חוויה כזאת, היא רק בשביל החווה, כמו שנאמר לפניי, לך עם תחושת הבטן שלך. כי התשובות לזה נמצאות רק אצלך. אם אתה רוצה שזה יפסיק, כוח הרצון שלך יפסיק את זה לבד, בלי לשלם כסף לאנשים שיפסיקו לך את זה. IF THERES A WILL THERES A WAY ואם זה לא נפסק כנראה שאתה לא ממש רוצה שזה יפסיק ואתה נמשך לעניין. עשיתה פעם סיאנס? (אם לא אני לא מציאה שתתחיל) סתם רוצה לדעת.
 

y t z

New member
תשובה

אין לי תשובות כי אין לי ניסיון, לכן באתי לפורום. אני בשיא הכנות לא חושב שקיים בן אדם שיכול להפסיק את כל הדברים שקורים לי, אני גם כנראה לא אדע. אם מעצמי הייתי יכול לשים לזה סוף אז זה היה עובר כבר מזמן, אני לא אחד שמתעסק בדברים רוחניים למינהם ולא מתוך זלזול אלא פשוט כי זה לא אני, אבל זה משהו שנולדתי איתו. מעולם לא עשיתי סיאנס ומעולם לא הייתי במקום שעשו בו סיאנס, אני לא צריך הוכחה שהדברים האלה אמיתיים היו לי מספיק הוכחות כבר.
 

מתלבט18

New member
תקשיב

תקשיב לאינטואיציה שלך ולא לשכל אם אתה חווה עוד דברים שמפחידים אותך תלך לרב אם אתה מאמין תנסה לא להיות סגור למה שמנסים להעביר לך
 

TheColector

New member
תנסה לאתר את אחותה ותגיד לה שאחותה בסדר, עד

כמה שאפשר לקרוא לזה בסדר... יכול להיות שהאחות מאוד מתאבלת והילדה שאתה רואה בחלום פשוט רוצה שתודיע לאחותה שאין לה מה לדאוג. כמו כן זה גם יכול להיות סוג של דיבוק שבכל פעם מופיע בצורה אחרת בחלומותיך. שמעת פעם על קוצר (Reaper)?
 
למעלה