טוב חייבת לצטט מישהו יקר לי

טיפקסית

New member
טוב חייבת לצטט מישהו יקר לי

מזה שנים אני נמצאת ולוקחת חלק פעיל בפורום של להקת טיפקס [האגדית יש לציין] נמצא שם ידידי הבסיסט של להקת טיפקס גל פרמן אז ככה: גל גדל והתחנך בקיבוץ נחל עוז,ובגיל בגרות עזב עם ההורים לתל אביב לפני חמש שנים צילמו את חברי הלהקה במעברונים לצורך שידור הופעה שלהם כך שמדי כמה שירים ישודר מעברון בו הם מראיינים אחד את השני. באחד המעברונים שאל קובי אוז את גל את השאלה הבאה קיבוצניקיות...האם זה עובר? או שזה נשאר לתמיד עכשיו מה שגל הבסיסט אמר נחרט לי חזק בראש ואני חושבת שכולכם תסכימו עם הפיסקה הבאה שהוא אמר עכשיו שפגשתי אותו לפני כחודש דיברנו על זה וראיתי שאני כל כך מסכימה עם הדברים הבאים קיראו והפנימו מוזמנים להביע דעתכם תראה...בערך פעם בשבוע אני מתעורר ואני אומר אנ'לא מפספס את התורנות חליבה או משו סתם האמת תמיד נשאר משהו כאילו תמיד אתה סוחב איתך..לגדול בקיבוץ זה כמו סרט של אינדיאנה ג'ונס זה כל יום הרפתקאה חדשה ולאורך יעני זה ממש... סוג של התמכרות אני מאוד מסכימה אני חושבת שקיבוץ הוא מעין חממה ובאמת כל יום אתה מתעורר ואין לך מושג מה יקרה האם הקיבוץ יהיה אותו קיבוץ, ואין לך מושג מה יקרה במהלך היום. קיבוץ מבחינתי הוא צורת החיים האידיאלית,מעין ניתוק שכזה מכל הרעש של העיר,וכולל בתוכו שילוב של תנאי חיים סוציאליים-חברתיים שילד צריך לקבל אני למשל בחרתי להקדיש השנה את פרויקט הגמר שלי במגמת אומנות לנושא הקיבוץ של פעם בדיוק מהסיבות האלו להראות את כל התמימות שהקיבוץ איבד, בעצם לתעד את סופו של עידן הקיבוץ כמו שהכרנו אותו אבל בכל אחד ואחת מאיתנו תמיד יישאר משהו מהחוויות אני למשל זוכרת את הלינה המשותפת שזכיתי להיות בה כשנה,זוכרת את הימים שהבי"ס יסודי היה בתוך הקיבוץ [היום הילדים שלנו לומדים בבי"ס איזורי שנמצא בעין המפרץ] הקיבוץ של אז הוא כבר מזמן לא הקיבוץ של היום
 
אותו הדבר אני יכול לאמר ...

לגבי העיר , כל אדם מתעורר בבוקר ולא יודע מה יקרה באותו יום , ו"מהפך" לא קורה ביום אחד , ואם כן אז לא בקיבוץ .... אותי מעצבן השקט השולט בקיבוץ ( עירוני ) אפשר להשתגע , אבל אנשים נחמדים מאוד , למרות שהבועה כלכך קשיחה סביבם , ועוד עניין קטן .. המבוגרים בקיבוצים עדיין חושבים ש " החיים זה קיבוץ" דבר שלא נכון בכלל , ברור שהגיל הצעיר מודע יותר למה שקורה בחוץ והאמת עדיין מוזר לי למה צריך להיות "בפנים" & "בחוץ"
 

MsUnderstood

New member
אני אוהבת את השקט ביגור!!

במיוחד בזמן שלגין לא פה ובכלל אין טוסטוסים.. יגורניקים נחמדים?זה חדש שלי..חחחח
לצערי באמת הרבה ביגור חושבים שהחיים סובבים את הקיבוץ,לא נורא... תגיד...רואים אותם בפורימון?
 

MsUnderstood

New member
אני מסכימה עם מה שהוא אומר..

הקיבוץ זה סוג של התמכרות,אתה מתמכר לצורת חיים פה וכל מה שקורה פה ושאלה מפגרת-יש פורום טיפקס?לא ידעתי!|קופצת לבקר| (למה אין פורום בתפוז?)
 

טיפקסית

New member
בקשר לפורום טיפקס כן יש

תאשימי את גל הבסיסט הוא בחר למקם את הפורום של טיפקס בשרת דיבורים [שרת ששווה שקל תשעים וגם זה בקושי] הוא נמצא באתר של טיפקס www.teapacks.com כן רק תגידי לי שאת באה לבקר תראי שם בפורום את השם שלי [בשמת] תגידי שלום חח יש לי אפילו תמונה עם קובי אוז [וואו] נ.ב שמחה שמישהו מסכים איתי בעניין ההתמכרות אכן מתמכרים לחיים בקיבוץ, לשקט,לשירותים שניתנים,לזמינות לכל דבר,לאווירה,לירוק
 

E l i a n

New member
גם אני מסכימה איתכן...

אני כל כך נהנית לקום בבוקר לבוקר שקט רואים טבע סביב סביב. ובשבתות ללכת לאיטי בקיבוץ,לראות את הנופים ופחות מכוניות ללכת בלי שעון ולחזור מתי שהשמש שוקעת אל נוף הגבעות הרחוקות ועצם זה שאפשר ללכת עם הכלבות שלי בלי רצועה.וגם יש קצת ניצול של העובדה שזה "חור" שאין ממנו ואליו תחבורה - כדי לחזור מהצבא מוקדם - כדי לא לחזור בחושך.. וגם להתלהב מזה שאני מכירה את הסוסות של הקיבוץ והן מכירות אותי... אין,פשוט אין על האווירה של הקיבוץ. אני כל כך שמחה שאני קיבוצניקית.
 
למעלה