טיסת המשך לטרומסו

נ ע ל

New member
טיסת המשך לטרומסו

היי אני נוחת באוסלו עם לופטנזה ב-12:20 וטיסת ההמשך לטרומסו עם SAS היא כבר ב-13:55. שתי שאלות יש לי אליכם, בעלי ניסיון :): 1. עוד כאן בארץ, בנתב"ג, איך להגביר את הסיכויים שהמזוודה שלי תגיע מכאן ועד לטרומסו בשלום? פשוט להבהיר להם שידביקו מראש מדבקה של הקוד של טרומסו? (מניסיון רע בעבר של יותר מדי טיסות ביום אחד
) 2. כשאני נוחת באוסלו יידעו לשייך אותי מיד לשער של טיסת המשך כדי שלא אפספס את הטיסה? כי גם בזה יש לי ניסיון רע.. שנחתנו, עשינו בדיקת דרכונים, חזרנו לטרמינל והיינו צריכים לעשות צ'ק אין והכל מהתחלה ופספסנו את טיסת ההמשך.. האם יש צורך להבהיר באיזשהו שלב (נתב"ג או פרנקפורט, לפני אוסלו) שיש לי טיסת המשך באוסלו כדי שלא יהיו בעיות? תודה מראש!
 
ככה

אתה ניגש לצ'ק-אין בנתב"ג ומושיט את הדרכון. רוב הסיכויים שגם אם לא תאמר מילה, מייד יונפקו לך תגי מזוודות כל הדרך לטרומסו, ושלושה כרטיסי בורדינג בהתאם (לפרנקפורט, לאוסלו ולטרומסו). בכל מקרה לא יזיק להגיד לאן אתה נוסע ודרך איפה.

מה הכוונה בלשייך אותך לשער? יש סיכוי שהגייט כתוב לך כבר בכרטיסי בורדינג שתקבל בנתב"ג, לפעמים יודעים מה הגייט רק בערך שעה לפני ואז לא כתוב כלום. מה שנשאר לך לעשות, כשאתה מגיע לשדה, להרים את הראש ולהסתכל בלוח טיסות יוצאות. אגב, כדאי להיות ער לשינוי גייט ולבדוק בלוח טיסות גם אם כתוב לך.

השדה באוסלו חביב מאוד ולא צריכה להיות שום בעיה בקונקשן של שעה פלוס, כל עוד אין איחורים.

ובכל מקרה, בטיסות מרובות לגים, סחבק ממליץ תמיד לקחת בתיק-יד זוג אחד של בגדים תחתונים להחלפה + מברשת שניים ומשחה... על כל צרה שלא תבוא...
 

נ ע ל

New member
היי, תודה,

אשתדל להסביר.. לפני כמה שנתיים הייתה לי טיסה מרובת לגים, כמו עכשיו. מכאן לטורקיה, מטורקיה לדרא"פ ומדרא"פ למדגסקר.
כשהגענו לדרא"פ, הראינו דרכונים וכו' והגענו לטרמינל והיינו צריכים לעשות צ'ק אין מחדש- זה היה כאילו היינו נוסעים חדשים שמגיעים מחוץ לשדה התעופה, ולא כמו נוסעים שהגיעו לטיסת המשך, ולכן פספסנו את הטיסה, וגם המזוודות בסופו של דבר לא הגיעו ליעד הסופי אלא רק כמה ימים לאחר מכן.
לא יודע אם אנחנו עשינו משהו לא בסדר או שהתכנון מראש היה לקוי, אני פשוט מנסה למנוע את זה גם הפעם.
 
תיאורטית זה יכול לקרות אולי אם...

הזמנת את הכרטיסים בנפרד, לשתי חברות שונות, שלא "מדברות" אחת עם השנייה, ובנוסף משתמשות בשירותיהן של שתי חברות הנדלינג שונות שגם כן לא מדברות אחת עם השנייה...

לא חושב שזה יכול לקרות במקרה שלך הפעם, מה גם שלופטהנזה וסאס שתיהן חברות בברית סטאר אליינס כך שמבחינתך הן למעשה חברה אחת. בכל מקרה, אתה תדע באופן סופי ומוחלט בצ'ק-אין עצמו.
 

ohari

New member
לי זה נשמע קצת צפוף...

למיטב זכרוני גם נוסעים שמגיעים מהאיחוד האירופאי צריכים להוציא את המזוודות ולעבור מכס ואז לעשות צ'ק אין מחדש. בד"כ יש שם תורים מעצבנים, ואח"כ צריך לעבור שוב ביטחון וגם זה יכול לקחת קצת זמן.
בכל מקרה כדאי לכם לברר את זה כי הצ'ק אין המאוחר ביותר אצל סאס זה חצי שעה לפני הטיסה, כלומר 13:25. זה משאיר לכם 65 דקות לרדת מהמטוס, לחכות למזוודה ואז לרוץ לצ'ק אין. זה גבולי למדי ואם יש איחור מינימלי אז לא תדיעו בזמן לטיסה.
 

נ ע ל

New member
טם טם טם

אמאלה. הטיסה מחרתיים, קצת מאוחר מדי לשינויים..
 

ohari

New member
טיפים שאולי יעזרו

אם אתה לא נוסע לבד אז כדאי שאחד מהנוסעים ישאר ויחכה למזוודות בעוד שהשני יעלה לטיסות היוצאות ויעשה צ'ק אין במכונות האוטומטיות. כך יהיו לכם כרטיסי עליה למטוס מוכנים וכל שישאר יהיה לשלוח את המזוודות, מה שלוקח בדיוק שניה וחצי. אם יש שם תור ארוך אז שאותו נוסע שעשה צ'ק אין יואיל ויעמוד בתור עד שהנוסע עם המזוודות יגיע.
אחרי ששולחים את המזוודות יש את הביטחון שלוקח לפעמים קצת זמן באוסלו, אבל מכיוון שהמזוודות כבר נשלחו וכרטיסי עליה למטוס נופקו הם לא יצאו בלעדיכם. מקסימום תגרמו לעיכוב קל וכל שאר הנוסעים ישנאו אתכם.
 
למעלה