ידע כללי בשבילכם..

r o n i1

New member
ידע כללי בשבילכם..

ואלה שטוענים שמי שחוגג הוא חוגג את הסילבסטר המרושע.. *היום של סילבסטר האיש ששנא יהודים הוא ה25 לחודש הזה בכלל. *האנשים בכל העולם אינם חוגגים את הסו קולד סילבסטר אלא את השנה האזרחית החדשה. *היחידים שקוראים לזה סילבסטר אלה הישראלים.<לפי מה שאני יודעת> יומטוב!
 

beatman

Member
תיקון

ה-25 לחודש הזה זה הכריסטמס,יום הולדתו של ישו. גם הפולנים והגרמנים קוראים ל-31.12 סילבסטר משום שהם קתולים והיום הזה מוקדש אצלם לסילבסטר.
 

SupermanZW

Well-known member
רוב הגרמנים פרוטסטנטים

יש בגרמניה מספר קהילות קתוליות החוגגות את יום סילבסטר, ויש גם גרמנים שמחוסר ידע קוראים לשנה החדשה בשם סילבסטר, אך רוב הגרמנים חוגגים רק את השנה החדשה, לא קוראים לה בשם סילבסטר, ולא חוגגים את יום סילבסטר (אשר נחגג לפני השנה החדשה). הפולנים לא קוראים לשנה החדשה בשם סילבסטר, הקהילות החוגגות את יום סילבסטר עושות זאת לפני חגיגות השנה החדשה (יום סילבסטר נחגג מבוקר ה31/12 עד הערב וחגיגות השנה החדשה מתחילות בערב של 31/12 ונמשכות עד למחרת).
 

vamos1

New member
תיקון 2

כמעט כל הקתולים רוקאים לסילבסטר - סילבסטר. מיהו היה סליבסטר? לא היה איש אחד! סילבסטר הראשון היה קדוש מעונה ומת בכלל ב25 ל-5 האיש שהמסיבה על שמו הוא סילבסטר הרביעי שמת ב31 לדצמבר
 

r o n i1

New member
תודה על התיקונים..כתבתי לפי מה

שהמורה שלי להיסטוריה אמרה..
 

SupermanZW

Well-known member
דווקא לא

רק קהילות קתוליות מצומצמות (רובן בפולין) חוגגות את יום סילבסטר אשר אינו קשור לחגיגות השנה החדשה ונחגג מבוקר ה31/12 עד הערב, לאחר מכן הם חוגגים את השנה החדשה כמו כולם מהערב ב31/12 עד למחרת, בלי שום קשר לסילבסטר. רוב הקתולים לא חוגגים את יום סילבסטר כלל אלא רק את השנה החדשה, ואת השנה החדשה חוגגים כמעט כל האנשים בעולם, כידוע, רוב האנשים בעולם אינם נוצרים.
 

beatman

Member
מוזר,ראיתי בערוץ הגרמני שנה שעברה

שקראו לזה סילבסטר,אבל הם חוגגים שנה חדשה.
 
למעלה