יוו! בבקשה תנסו לעודד אותי!

romania10

New member
יוו! בבקשה תנסו לעודד אותי!

אז ככה.. אני ולשון.. זה בערך כמו שאני אוהב פסיכולוגיה..(ואני שונא!- לא משהו אישי כן..) כי מה.. אני מדבר ברמה של שפת אם 3 שפות (גרמנית, שוודית, אנגלית, וסתם.. אני ממש גרוע בזה.. שלא נדבר על המבחנים.. מה עושים!? אפשר להשמיט מקצוע כזה בנימוק שאני מדבר הכל חוץ מעברית וש.. ממ המורה שונאת אותי! כן!
 
לא להתייאש

אם אתה מדבר שלוש שפות ברמה של שפת אם, אני חושבת שעם קצת מאמץ תוכל להוציא ציון מעולה בלשון. בקשר למורה, יש מורים שצריך לדעת איך להתנהג איתם. אם אתה כ"כ שונא את המקצוע, יכול להיות שהיא כועסת עליך כי אתה לא משקיע בו. לדעתי, תפנה אליה באופן אישי ותבקש ממנה שתשב איתך על החומר, כי זה באמת חשוב לך (וזה צריך להיות חשוב לך, כי בלי לשון לא נראה לי שתהיה לך תעודת בגרות). אם היא לא תסכים, קח מורה פרטי/ת או שתשקיע בזה קצת לבד. אני באמת לא חושבת שזה יהיה לך כזה קשה אם תשקיע בזה טיפה, רק טיפה. שיהיה בהצלחה ותודיע לנו איך אתה מתקדם
אושרית.
 
איך 3 שפות כשפת אם?

חחח תחשבו על זה: נגיד אמא גרמנית אבא שוודית וגאד בראס או אוף אס- אנגלית?
 

romania10

New member
זה אפשרי

3 שפות ברמה של שפת אם.. השפה הראשונה שדיברו איתי הייתה גרמנית אח"כ שוודית אח"כ אנגלית.. עד גיל 5 ידעתי את השפות האלו.. ועברית.. אח"כ..(עד היום אני לא מדבר עברית כמו שצריך.. אולי זה בגלל שבבית לא ממש טורחים לדבר עברית)
 
וואו...

אם אתה עולה חדש אתה יכול לעשות נראה בחינה לעולים חדשים בלשון שאם אני לא טועה היא זהה לבחינה המותאמת או לפחות זהה ברמה והבחינה המותאמת בלי לפגוע במישהו כן (גם אני מותאמת גאה!!!) היא דיי צחוק אפילו לדובר פורטוגזית בלבד! תבדוק את העסק... ואם יש לך שליטה כל כך טובה בשפות האלו ואני מניחה שיש לך גם אזרחות אז אין לך מה דאוג במקרה הכי גרוע תמיד תוכל ללמוד שם! שם בטוח לא יתיחסו לציונים שלך בעברית...:)
 
למעלה