יש גם גלריה לפורום הזה?

giora10

New member
הקלק על שמי ותגלה הכל על נטוריזם

צפייה מהנה.
 

אלמרה

New member
תתחדש גם בבלוג!

אם כי משום מה אין לי מושג מדוע לא ניתן להגיב שם. בכל מקרה - מאחל לך ולכם הצלחה והנאה בכל.
 

giora10

New member
הבלוג הנטוריסטי בתפוז

את הבלוג הנטוריסטי בתפוז פתחתי לפני כשנה, מאז לא קיבלתי אף תגובה ולכן לא המשכתי לכתוב בו. אחרי כמה חודשים סגרתי את האפשרות הטכנית של תגובה מחוסר עניין שלי בבלוג. אם היו מספקים לי נתוני רייטינג אולי הייתי ממשיך וכותב. בפורום הנטוריסטי הישראלי בהייד פארק, שאותו אני מנהל ב 5 שנים האחרונות יש לי מידע מדויק, מה הרייטינג של כל אשכול שנפתח. את הפורומים בתפוז בנו בשיטת עץ וללא רייטינג (תקן אותי אם אני טועה) ללא נתונים אלו אינני רואה טעם להמשיך ולכתוב את הבלוג.
 

אלמרה

New member
איני מוסמך לענות בשם תפוז...

וגם איני מכיר את המינוח שאתה משתמש בו. אך יש הבדל בין פורום לבלוג בתפוז. את הנתונים הסטטיסטיים של כמות המבקרים בבלוג אתה יכול לראות בעריכת הבלוג ואת כמות התגובות אתה אמור לעודד בכך ש"תפרסם" אותו למשל בחתימתך האישית או בעת כתיבה בפורומים ובלוגים שונים ובעיקר, ע"י הפניית תשומת הלב לנושא מרתק ומעניין בעת פרסום רשומות חדשות. לא נכון לדעתי אחרי רשומה אחת, להחליט שסוגרים "מחוסר ענין לציבור" ולכן חבל שסגרת אפשרות תגובה, הרי אינך מפסיד כלום כשאתה מאפשר זאת. איני מנוי על הייד-פארק ולכן איני מבין על מה אתה מדבר במינוחי ריטינג ומה שקורה "שם". איחולי להצלחה נותרים בתוקפם.
 

קוואנט

New member
פתיחות וביישנות בנטוריסט אחד

מרבית הנטוריסטים שאני מכיר הם גם אנשים פתוחים וגם בישניים - אין לנטוריסטים בעיה להגיע למפגשים בעירום, אבל תמונות וחשיפה מחוץ לקהילה - זה כבר יותר בעיה. לעניות דעתי, הבעיה הסיבה לביישנות היא החברה הסובבת. יותר מדי אנשים חושבים שזה "לא בסדר" להיות נטוריסט במקרה הטוב, או חושבים שזו "סטייה חמורה וצריך לאסור את האנשים הללו" במקרה הרע. אם החברה היתה מקבלת ביתר קלות את עניין העירום, אז נראה לי שלהרבה פחות אנשים היתה בעיה עם החשיפה מחוץ לקהילה הנטוריסטית. עם זאת, אני מציע שפשוט תעשה קצת חיפוש באינטרנט אחר אתרים נטוריסטים בעולם, שם תהיינה לך גלריות. ברוך הבא לפורום
 
למעלה