יש נגן שמשמש גם

Fuhor

New member
אם את רוצה מקליט דיגיטלי - קני אחד כזה יעודי.

אני מאמינה שהוא יעשה את העבודה יותר טוב מכל נגן שהוא שקיים (לדעתי מוצר שתוכנן לעשות דבר אחד בלבד יעשה אותו טוב יותר ממוצר שתוכנן לעשות כמה דברים יחד).
 

RockTheFuckOut

New member
אז להסתובב עם

מצלמה, נגן וטייפ מנהלים?
צריך להתפשר איפהשהו
 

Fuhor

New member
לדעתי כן. פשרה זה פתרון בינוני (ככה אני חושבת

אצלי בתיק: מחשב נייד (קטן) - לאינטרנט (ובכלל לעבודה) מצלמה (לא כל כך קטנה) - לצלם (כי זאת שבסלולארי לא נחשבת) סלולארי (אפילו 2) - לשיחות (לזה נועד סלולאר) DOK - לגיבוי מידע (ולא, הנגן לא מיועד לזה) נגן - למוזיקה, בלבד! אוזניות קשת (גדולות) - לא אוהבת קטנות (אבל זה עניין של טעם) וחוץ מאלו יש עוד דברים בתיק... אני אוהבת איכות ומוכנה לשלם את המחיר של המשקל.
 

רונה140

New member
כמו שאחרים אמרו עדיף מכשיר יעודי

אבל הקלטתי כמה פעמים עם נגן סנסה פיוז וכדי להבטיח שההקלטה תצא איכותית גם חיברתי מיקרופון חיצוני קטן ליציאת האוזניות, והנחתי את הנגן קרוב למרצה ויצאה הקלטה טובה. זה תלוי בגדול האם נוח לך לסחוב גם נגן וגם טייפ מנהלים נפרד. כמובן שאם את מקליטה לעיתים קרובות כדי לשמוע עדיף להשקיע במכשיר יעודי.
 

Fuhor

New member
אהממ, **יציאת** אוזניות, לא כניסת מיקרופון.

אין משמעות לחיבור של מיקרופון ליציאת אוזניות. היא חד כיוונית! יש נגנים שיש בהם כניסה (Line Il) ולשם אפשר לחבר מיקרופון. במקרה שלך הנגן השתמש במיקרופון הפנימי להקלטה (התעלם מהחיצוני שחיברת ל-*יציאת* האוזניות).
 
למעלה