כמה עובדות על אנתוני...

Marusik

New member
כמה עובדות על אנתוני...

טוב, השם הרוסי המלא שלו אנטוליי (טוליק) ולדימירוביץ' פיודורוב הוא בן 19 ועוד חודשיים בערך הוא יהיה בן 20. הוא מזל שור. הוא גר בפילדלפיה ומופיע בסופי שבוע בבר ניו-יורקי שקוראים לו "טטיאנ'ז" והוא שר שם שירים שהם די אפ-טמפו כמו "פרטי צ'ילדרן" יש לו חברה בת 21 וקוראים לה אירנה (אירה) והיא מתקשרת עם המעריצים שלו ונותנת עליו הרבה פרטים. הם הכירו בתחרות שירה- היו לה בהתחלה בעיות להיות עם מישהו שצעיר ממנה, אך במהרה היא הבינה שהוא בוגר מאוד. שניהם נבחנו לעונה הנוכחית של אייול, אבל אירנה לא עברה את האודישנים, לעומת אנתוני שעבר. להורים שלו קוראים נטליה וולדימיר ולאחיו קוראים דניס (הוא בן 24) הם עלו מאוקראינה לפני 10 שנים. בתיכון הוא הקליט דיסק עם שירים רומנטיים. הוא נוהג לבקר את המורים שהיו לו ולעשות להם "קונצרטים"- לשיר בפניהם. כשהיה בבית הספר רצה לנשור מהלימודים לטובת קריירת שירה, אבל בסוף המנהל שיכנעו אותו שהוא צריך לסיים בית ספר כי חינוך זה דבר מאוד חשוב. עכשיו, שהוא באיידול הוא לא אוהב את ההשוואות שלו לקליי כי הוא רוצה להראות את עצמו ולא את קליי, וכששאלו את אבא שלו על ההשוואות בינו לבין קליי הוא התעצבן מאוד. אם יהיו מספיק מעריצים אני אפתח אתר מעריצים בעברית! רק תגיבו להודעה הזאת ואני אחליט עם אני אבנה או לא. :)
 

Juliann

New member
הציטוט היותר מדוייק שלו היה -

שזה נהדר שמשווים אותו לזמר שהצליח כל כך כמו קליי ושהוא חושב שיש לו מספיק משלו כדי להוכיח את עצמו כזמר בזכות עצמו. ואם אבא שלו התעצבן מההשוואות הוא פשוט דביל כי ההשוואות האלה הביאו את אנתוני לטופ12. חוץ מזה שכולם יודעים [כולל השופטים] שלאנתוני אין את מה שהיה לקליי, לא את העוצמות של קליי, לא את הטווח הקולי שלו ולא את הנוכחות הבימתית שלו. עם כל זה, לאנתוני יש סיכוי טוב להגיע רחוק בגלל תדמית הילד טוב שלו והבלאדות שקנו חלק ממעריצי קליי. ויש כמובן את החלק השני שיעדיפו לקנות דיסק של רובן מאשר להצביע לאנתוני.
 

Fairywitch

New member
סוף סוף../images/Emo70.gif שרשור אנתוני../images/Emo79.gif

לכו על זה
 

Marusik

New member
הציטוט המדוייק בטלוויזיה

הציטוט המדוייק בטלוויזיה היה שהוא מרגיש שזה נהדר, אבל הוא מא אוהב את ההשוואות! ואבא שלו התעצבן מסיבה מוצדקת- הוא רוצה שהבן שלו יהיה עצמאי ולא ישוו אותו לאף אחד. ואני לא חושבת שההשוואות שלו לקליי עוזרות לו- אלא רק פוגעות בו, כי יש את המעריצים המושבעים של קליי שמשוכנעים שאין אף אחד בעולם שיגיע לפחות על לציפורניים שברגליים של קליי וכשהם רואים שיש השוואות הם מתעצבנים חבל על הזמן.
 

Juliann

New member
הוא באמת לא מגיע לו לציפורניים..../images/Emo6.gif

אבל העיקרון הוא שאם הוא לא היה נראה קצת כמו קליי באודישן שלו [אנתוני] וסיימון לא היה אומר אתה מזכיר לי את קליי, את חושבת שהיה באזז עליו כל כך ? יש הרבה זמרים מוכשרים והיו הרבה באודישנים אבל מה שגרם לאנתוני להיות פייבוריט מההתחלה הוא שהוא דומה לקליי [אני לא רואה דימיון ממש אבל אחרים כן רואים], קיצר ההשוואות הביאו אותו לטופ12 אבל אני לא יודעת אם הם יעזרו לו בהמשך. וכן מלא מהמעריצים של קליי די שונאים אותו כי הם מרגישים שהוא מנסה לחקות אותו במידה מסויימת... ואגב, קליי כנראה לא מודאג במיוחד כי כשראיינו אותו ברדיו המראיין אמר לו ראית הם [הפקת איידול] חושבים שאנתוני יחליף אותך... וקליי ענה: oh, I doubt that. [= אני בספק].
 

Fairywitch

New member
אני לא חושבת שהוא מנסה לחקות אותו.

המעריצים סתם מוציאים אנרגיה על להתעצבן...
 
למעלה