כמה שאלות של אמא טריה.

יעלי ס

New member
כמה שאלות של אמא טריה.../images/Emo20.gif

קודם כל מתנצלת שבינתיים רק שואלת שאלות. הכל חדש לי ולא מוכר.חכו שאני אצבור קצת ניסיון ואז אוכל גם לעזור לבנות אחרות. אז השאלות של היום: 1. אני מאמינה בעין הרע ורוצה להגן על בני. האם אתן משתמשות בחוט האדום על היד? איפה ניתן להשיג כמה כאילה? (סליחה אם זה מצחיק מישהי). אם יש כאילה שמאמינות -מה אתן עושות? 2. לגבי ויטמין A+D .אני יודעת שמתחילים בגיל חודש 2 טיפות. האם יש כמה סוגים? אם כן,אז איזה מומלץ? האם יש הנחה אם מביאים מרשם מהרופא? 3. עשיתי חיפוש ,אבל לא הבנתי בסוף אם המשאבה הידנית של מדולה מומלצת.היא פשוט יחסית זולה (150). האם מומלצת? תודה לכולן. שלכן,יעל.
 
היי יעלי וברוכה הבאה .

לגבי שאלה 1 - חמתי מאד מאמינה , ואנייודעת שהיא תמיד מביאה מהרב חוט אדום, שהיא הביאה לאלון כזה לא הסכמתי שהוא יענוד על היד , בל כד לכבד אותה שמתי לו מתחת למזרן , בצד של הראש, ואחד קשרתי לעגלה. 2. לגבי הויטלמין לא נראה לי שיש חשיבות לסוג. והאמת אני לא ממש זוכרת לגבי המרשם. 3. אני יכולה להמליץ לך על משאבה ידנית של אוונט ששימשה אותי שנה שלמה בנאמנות. היא קמת יקרה יותר ממה שאת ראית (כ- 250 שקל) .
 

אורה S

New member
גם חמתי מאמינה מאוד

ואת כל הברכות שקנתה (והיא קנתה הרבה...) פיזרתי אחת במיטה, אח על השידה במגירה, אחת בכיס בעגלה וסיכה עם חמסה תלויה על הוילון (למרות שכל הזמן שואלים אותי למה אני לא עונדת לעדי את החמסה....) חוט לא הייתי ממליצה לשים על תינוק בכל זאת יש להם נטיה כזו להכניס הכל לפה וזה מסוכן אפילו אם קשור לגבי ויטמין אני משתמשת ב ד"ר פישר אבל באמת שאין חשיבות לגבי משאבה מצטערת אני שאבתי בחשמלית של מדלה שלוויתי והיא היתה מצויינת בהצלחה! וכמובן ברוכה הבאה לפורום
 

leahf24

New member
היי יעל..

קודם כל ברוכה הבאה
. גם אני, כמוך, מאמינה בעין הרע. אני אישית לא משתמשת בחוט אדום- כי אני מפחדת , אין משהו ספציפי אבל זה מרתיע אותי לקשור חוט על יד של תינוק. ולכן, בגלל שחוט אני לא שמה אז- במיטה של נדב תלינו ברכה של איזה שהוא רב (חבר הביא לנו) ויש גם ספר תהילים. בקשר ל A&D - לא יודעת אם יש כמה סוגים , אני מביאה את המרשם ותמיד נותנים לי את אותו סוג. וכן, עדיף מרשם מהרופא- זה מה שתמיד אומרים לי בבית מרקחת שאם הייתי מביאה את המרשם מהרופא ולא מטיפת חלב היה עולה זול יותר. בקשר למשאבות- מצטערת שלא יכולה לעזור, לא הנקתי. ושוב ברוכה הבאה. לאה
 

my eyali

New member
יש לי רק להוסיף על A+D - אני קונה

בקופת חולים (שזה גם טיפת חלב אצלינו) ללא מרשם רופא וזה עולה לי 11 ש"ח.
 
לגבי A+D

לא חשוב איזה סוג את קונה אבל ממליצה לך לוודא שהוא בא עם פיפטה כי ככה יותר קל לתת להם. ד"ר פישר בא עם פיפטה והוא על בסיס שאינו שמן בוטנים שיש כאלו שאלרגיים אליו, אבל מצד שני, זה אומר שהוא על בסיס חומר סינטטי ולא משהו טבעי... בקיצור-אני משתמש בד"ר פישר בגלל הפיפטה ואין שום בעיה
 

my eyali

New member
לא כזה קשה... אפשר להעזר בסכין

או משהו כזה, לא ביג דיל.
 

noga30

New member
לא צריך לפרק, הוא מודד כמות מדוייקת

החלק שבא עם הבקבוק מודד כמות מדוייקת בלי טפטפת. צריך להפוך את הבקבוק, ולחכות לטיפות שיטפטפו. אנחנו מטפטפים על מוצץ, ואז מכניסים לה את המוצץ לפה.
 

b o t t e n

New member
נצל"ש- יש ברזל שלא מלכלך../images/Emo35.gif

וליעל: 1. חצי מאמינה, ושמתי לו צמיד כזה של פנינים(עירקים), וכמעט בלע את זה כשנפרם, מאז זה במגרה. 2. ויטמינים- הכל אותו דבר, תקני איפה שבזול, מן הסתם בקופ"ח. 3. אם את מתכוונת להניק כמה שיותר, וזה ילד ראשון מתוך עוד..., אז רצויי להשקיע בחשמלית, שתשרת אותך גם בהמך . לי יש את הכפולה של מדלה והיא נהדרת. אני שואבת 1-2 פעמים ביום.
 

עינבלית

New member
בטח שישברזל שלטא מלכלך!

הברזל שבברוקולי, אם כרמל יאכל ברוקולי, למשל. ובפטרוזיליה, וגם בעגבניה... אהה, את מתכוונת בטיפות? לא, כל הפואנטיה שזה ביחד עם חנויות לבגדי תינוקות, והם מקבלים אחוזים ממכירת ביגוד ללא כתמי ברזל! ולכן אני נותנת באמבטיה, כי מעור התינוק זה יורד בקלות!
 

Lali d

New member
לגבי הויטמינים והמשאבה

אם את לקוחה של כללית מושלם, יש בבתי המרקחת של הקופה הנחה על הויטמינים, וכמו כן על טיפות ברזל, תמיסת מי מלח לאף. בייבי פסטה ומוצרי סימילאק ( למקרה שבאיזשהו שלב תפסיקי להניק/לשאוב). ולגבי המשאבה : אוונט הידנית גם מומלצת, ועולה בבייבי- שיק בגבעת שמואל 190 ש"ח. שיהיה במזל טוב !
 

ציף שלי

New member
תשובות ../images/Emo140.gif

1. אני שמתי לישי ספר תהילים קטן במיטה וחמסה שתלויה בסלקל. אני מכירה כמה אנשים מאמינים שאומרים שדווקא צבע אדום מושך עין רעה (?) ועדיף לשים חמסה עם אבן כחול/תכלת. 2. אני קניתי את הטיפות של ד"ר פישר ואני לא מכירה סוגים אחרים. 3. אני משתמשת במשאבה החשמלית של מדלה - מיני אלקטריק ואני מאוד מרוצה. בחודש האחרון שכרתי את המדלה לקטינה שהיא חזקה יותר ואני מאוד מאוד מרוצה. מקווה שעזרתי קצת...
 
למעלה