כנסו זה חשוב!

taltul24f

New member
כנסו זה חשוב!

עדי ברקן יוצא למאבק באנורקסיה! תיכנסו לכתבה, תגיבו ותקדישו 10 ד' מהזמן שלכם, זו יוזמה מבורכת וככל שתזכה ליותר תמיכה אני מאמינה שככה באמת יעשו משהו בנידון! תודה לכם טלי
 

topagency2

New member
אכן יוזמה מבורכת

לפעמים לוקחים את עניין הדוגמנות רחוק יותר מדיי כנסו ותקראו חשוב מאוד.
 

טל חיון

New member
פחחחח אין מצבבב!!

חחחחחח בחיים אני לא אפסיק לאכווללל!! זה חשוב מידי בשבילייי!! אין אין אני מאוהבת באוכללל!!!! גם אם אני אשקול 86587365879 אני אמשיך לאכול חראגיל.. יום מקסים שיהיה לכם גולשים יקריםם!! :)
 

pinki girl1

New member
חח גם אני!

אני כול היום אוכלתתתתתתתתת1 שאני אפסיק את זה?? חח בחיים לא!!
 

T r a i n e r

New member
יש הבדל בין לאכול...

ג'אנק פוד לבין לאכול בריא ונכון.. אני לא אומר לא לאכול ג'אנק פוד בכלל (למרות שאני נמנע..) אבל לאכול בריא ונכון גם תורם למראה של הגוף,גם אם את/ה אקטומורף (מבנה גוף רזה טבעי) אוכל בריא רק ישפר את מראה הגוף,העור והפנים.. בלי כל קשר באמת יוזמה מבורכת של עדי,כל הכבוד!
 

topagency2

New member
שלום לך וטוב לראותך בפורום

נשמח עם תעלה לפורום דיונים בנושא כושר ובריאות לדוגמנים המתחילים, טוב לראות בפורום מישהו מהתחום וכמובן שהדבר חשוב לכל דוגמן ודוגמנית מתחילה. בתור מאמן כדוריד יש לי רקע בתחום אבל אין ברשותי תעודת מאמן חדר כושר ולכן אשמח אם תוכל להוסיף מהידע שלך תודה ואחלה יום שיהיה בנו.
 

T r a i n e r

New member
בכייף..

אשתדל לעשות כמיטב יכולתי! שתהיה שבת שלום לכולם.. היום אני מרשה לאכול "זבל" ולשתות אלכוהול (אבל במידה..)
 
כל הכבוד לו על היוזמה אבל...../images/Emo24.gif

באמת יפה וטוב שמנסים להילחם בכל התופעה הזו של האנורקסיה והדיאטות המסוכנות של הצעירות בימינו, השואפות להצליח ולהראות כמודל הדוגמנית של היום, שזה כביכול, כמה שיותר רזה. אני באמת מאמינה שזה חשוב, אבל לא יודעת אם זה הכי יעזור... לא כל הסוכנויות יסכימו לחתום על הצהרה, בה הם מצהירים, כי לא יחתימו דוגמנית הנמצאת בתת משקל. הרי זה מה שמחפשים היום. זה עצוב, אבל זה נכון. אבל שוב, למרות הסיכויים הקלושים שזה אכן יצליח וכמות הדוגמניות האנורקסיות ידאך, עדיין חשוב לעשות את המאמצים ולנסות להילחם בתופעה הזו... מי יודע, אולי זה יעזור...
 
למעלה