לא בתק"ם..

charmed1992

New member
לא בתק"ם..

אני מחפשת שנות שירות שהן לא חלק מהתק"ם ו/או מהצופים והן לא בפנימיות ומועדוניות נוער.. יש הצעות? יערה
 

Scholes 18

New member
תוכלי להיות יותר ספציפית?

אמנם פסלת הרבה כיוונים, מה שאמור להקל עליי לעזור לך, אבל עדיין אני מתקשה לחשוב על מקומות שיתאימו לך כאשר אני לא מכיר את ההעדפות שלך... גופים ירוקים? צרכים מיוחדים? הדרכת טיולים? אחר?
 

charmed1992

New member
שאלה טובה..

אני אשמח לשמוע על כמה שיותר דברים.. אני קצת יורה לכל הכיוונים כדי לא לפספס כלום.. כרגע אני נוטה לכיוון קהילות טיפוליות אבל גם גופים ירוקים זה משהו שמאוד מעניין אותי..
 

Scholes 18

New member
ברשותך הנחתי כמה דברים על דעת עצמי...

עצם זה שאת כותבת "שנת שירות לא בתק"ם", מכוון לכך שאת פשוט לא רוצה לעבוד עם נוער בסיכון? כי האופציות בתק"ם מגוונות (גם אם לא בצורה מעוררת התפעלות) ומשונה לי שפסלת את כולן רק כי הן משתייכות לתק"ם. בנוסף, הגופים הירוקים שאני עומד להציע לך משתייכים לתק"ם: החווה האקולוגית במודיעין, קק"ל, החברה להגנת הטבע... יש גם דברים עצמאיים כגון גרעין דבש, חוגי הסיירות ע"ש אורי מימון, החווה החקלאית-חינוכית במגידו. על כל אלה יש מספיק מידע בארכיון הפורום או בדפים האחרונים, אם לא מצאת מידע בנוגע למקום מסוים חזרי לכאן. ושאלה אחרונה,למה הכוונה ב"קהילות טיפוליות"? מקום שמהותו לשקם את החוסים, כגון מלכישוע?
 

charmed1992

New member
הבהרה קטנה..

אין לי שום דבר נגד התק"ם פשוט ראיתי ונרשמתי כבר למה שאני רוצה מהתק"ם ואני רוצה לשמוע על עוד דברים. ב"קהילה טיפולית" התכוונתי למקומות סטייל "כישורית" ו"כפר תקווה"
 

Scholes 18

New member
"בית בעמק", נמצא בקיבוץ יפעת

אותה אוכלוסיה כמו בכישורית, רק בקטן... הרבה פחות "מטופלים", רק 3 ש"ש אם אני זוכר נכון... לא הצלחתי לחשוב על עוד מקומות בסגנון. מה עם שאר המקומות שמופיעים בחוברת של התק"ם בקטגוריית הצרכים המיוחדים? "כפר רפאל"? "בית אלישע"? יודעת עליהם משהו? יש גם את "בית נועם" שנמצא בקריית אונו- מקום מ-ד-ה-י-ם ומומלץ, אבל מדובר בעבודה סיעודית- כלומר, לעבוד עם נכים (חבר'ה על כיסאות גלגלים)- להלביש אותם, לקלח, לנגב להם וכו. אם זה מדבר אלייך, לכי להתמיין שם כי המקום מדהים ואחוזי הקבלה גבוהים מאוד
 

ami malinoff

New member
אני גם מעוניין

וואי אני שמח לראות שהעלית את החווה החקלאית במגידו כי היא באמת לא עובדת עם התק"ם אבל אני שיש לה בכל זאת שם ופרסום. אני מקיבוץ ליד החווה אז אני מכיר את המקום והוא מקום אדיר כ"כ שאני כ"כ אוהב לבוא לשם לעבוד או לבקר את הש"שינים. ובאמת רציתי לדעת אם ידוע לך על שנת שירות בסטייל כזה של עבודה וחינוך?
 

זהר G

New member
גם אני!

גם אני מחפשת שנת שירות עם כל הדברים האלה... בינתיים מצאתי אחת שממש אהבתי..-גרעין צמרת תחפשי את זה באינטרנט! אם את מוצאת משהו אחר בבקשה תגידי לי :)
 

Scholes 18

New member
הסתכלת בתשובות שניתנו לה?

גרעין צמר"ת היא אופציה טובות מאוד לפי מה שידוע לי. לגבי "כל הדברים האלה" שאת מחפשת, האם המקומות שכתבתי למעלה עונים על ההגדרה? אגב, "גרעין יחד" ו- "עמותת אלון" דומים לגרעין צמר"ת במובן של עובדה עם פריפריות. שווה להתעניי.ן בהצלחה :)
 

eloshi

New member
שנת שירות בגרעין צמר"ת

שמי אילון ואני השנה ש"ש בגרעין צמרת. אני מזמין אתכן להכנס לאתר שלנו כדי לקבל עוד מידע. מלבד זאת יש לנו יום פתוח ממש בקרוב, ב21-22 לינואר. אתן בהחלט מוזמנות. אם יש שאלות אני כאן. בהצלחה :)
 

LOLI152

New member
יש גם עוד אופציה!

שאני לא יודעת כמה נחשפים אליה פה בפורום, שנת שירות דרך החברה למתנ"סים.. עיקרה- עבודה עם נוער. עבודה במתנ"ס למען פיתוח קהילה- במקומות מגוונים ובעשייה מגוונת. http://www.matnasim.org.il/?CategoryID=1280&ArticleID=4153
 

ami malinoff

New member
החווה

שמעי..יש את החווה החקלאית חינוכית במועצה אזורית מגידו. מקום מדהים! גם עבודה חקלאית ועם חיות וגם עם ילדים. מאד כיף ממליץ
 
למעלה