לא שובתים ב
אנשים

Beautiful Scar

New member
מנצלשת:) - התוכנית פרויקט מסלול../images/Emo199.gif

מה דעתכם עליה?:) אני אישית מכורה לתוכנית הזו.. מעולה וגם כן משעשעת. ונחמד לראות איך המתמודדים מעצבים ומתמודדים עם הפרויקטים השונים
 

תומר 10

New member
גם אני מכורה../images/Emo70.gif ../images/Emo216.gif

אי מממממש אוהבת אותה, עם גם בפורום של התוכנית
 

Swicca

New member
ארררג ^_^

זו בת זונה של סידרה :) ראיתי כבר את שלושת העונות. ^^ ממש נחמד.
 

Kimila

New member
מ כ ו ר ה!!!!!

ראיתי את שתי העונות האחרונות המלואן ואת הראשונה כמה פרקים מהסוף.. אני אשכרה רבתי עם אחותי ולא דיברתי איתה 3 ימים כי היא לא אמרה לי מתי התכנית התחילה והפסדתי פרק OO" מי המעצבים האהובים עליכם? אני חייבת להגיד: עונה ראשונה - המנצח (שחכתי את השם שלו XD) עונה שנייה- דניאל ווסוביק עונה שלישית- ג'פרי סביליה!! עודדתי אותו מהפרק הראשון!!! אני גם אוהבת את קיין <:חמוד שכמותו
 

תומר 10

New member
המנצחת היה ג'יי ../images/Emo216.gif

שהוא היה מעולהה, אהבתי גם את קארה סאן זאת שהגיעה למקום שני, את הסבתא שזכתה במקום השלישי כל כך שנאאאאאאאאאאאתי איך העלו אותה בכלל?? עונה שניה את קלואי ודניאל עונה שלישית- אני מאוווווד אוהבת את אוליג'פרי גם נחמד אבל לא מתה עליו, הוא קצת מעצבן, מתחיל להיות כמו סנטינו כזה, לא שידרו כבר את כל העונה השלישית נכון? או או שכבר קבעו מנצח?
 

notSoon

New member
כל העונה השלישית כבר שודרה והמנצח הוא

המנצח הוא הוא ג'פרי! וה"סבתא" כלומר וונדי בעונה הראשונה העלו לגמר, לדעתי רק בטעות, היא פשוט מניפולטיבית שהתבססה על אסטרטגיות ולא על כישרון. זוועה. ודניאל היה מהמם, הוא יוצר דברים מדהימים אבל באמת שהכי אהבתי את ג'יי מהעונה הראשונה הוא חמודי ועושה דברים מדהימים שאני אוהבת והוא ממש יצירתי.
 

Kimila

New member
ידעתי שהוא ינצח!!

לא, לא כי הלכתי לאתר.. למרו תשבפרק הלפני אחרון, כשאמרו שהתקציב של והיה גבוה מדי כמעט בכיתי והלכתי לאתר וראיתי שהוא נשאר XD עודדתי אותו מהרגע ששמעתי שהוא מעצב בגדים לכוכבי רוק ואחרי שראיתי את הדברי םשהוא הביא לאודישנים ">> מ ת ה ע ל י ו!! D:
 

Kimila

New member
אה! נכון! ג'יי!!

אני אהבתי לשנוא את סנטינו XD הוא באמת היה בנזונה. בעונה השנייה אהבתי לשנוא את סנטינו, את דניאל עודדתי, אבל פשוט אתהבתי בניק *-* אחח.. ניק. ההומו החמודדד!!! אני אוהבת אותו. הוא היה מעולה. כבר הראו את כל העונה השלישית (לפחות בייס P:) ועכשיו שידרו את העונה הראשונה והתחילו את השלישית ביום רביעי או שלישי.
 

Beautiful Scar

New member
אוי סנטינו.. בעע! ../images/Emo199.gif

מי ראתה את הפרק שהם עשו הלבשה תחתונה לנשים? זה היה מזעזע! מה לעזאזל עבר לו בראש! הוא גם אגואיסט, וגם אין לו טעם בעיצוב.. -אבל זוהי רק דעתי-
 

Beautiful Scar

New member
בדיוק!!../images/Emo199.gif

את הבגדים של דניאל הייתי לובשת, לא נראה לי שהבגדים של סנטינו הייו בכלל לבישים. אבל, השופטים טענו שסנטינו מוכשר עם דמיון טוב.. ושדניאל (?) עף כי הוא עשה את אותו בגד ב3 דרכים. סליחה? ומה בדיוק סנטינו עשה? אותו דבר! - אותו בגד\בעל-חיים-לביש ב3 דרכים!
 

Kimila

New member
צודקת!!

ולא רק שדלניאל עף הוא גם לקח את האשמה על עצמו ולא הפיל אותו כמו שסנטינו עשה על מישהו אחר >< אני חייבת להגיד שאמט באמת מעצב בגדי גברים ומכין בגדי גברים.. זה באמת היה אתגר בשבילו והוא אשכרה נשאר להרהב מאוד זמן.
 

Beautiful Scar

New member
כן.. אמט נראה פאג. ../images/Emo199.gif

אישה, אנחנו יכולות לדבר שעות על גבי שעות על התוכנית הזו:O
 

Cant deny

New member
בעונה הראשונה

שלושת המתמודדים האחרונים היו קארה סאן, ג'יי שזכה ועוד אחד שהגיע למקום שלישי, לא סבתאP:
 
למעלה