לגבי משימת העירום

פנומן 72

New member
לגבי משימת העירום

רציתי לכתוב הודעה ארוכה אבל נאלצתי לפרוש בשיא ואתן תגובה מתומצתת. קודם כל אהבתי את החיוך של צליל כשגלית הודיעה בדרמתיות על משימת העירום. לא, זה לא היה חיוך מאושר אלא ציני בבחינת: "ואני כבר חשבתי לזכות מבלי שאצטרך לחשוף את דדיי". ובהפקה חשבו שאם הם כבר נותנים איזה פרס שתועלתו הוא כמו מוצר דיאטטי חד פעמי לשופטת סטלה עמר, אז שיתפשטו. למה לא ? חוץ מהיצר החרמני, היה משהו שדי העיב על כל הסיפור הזה. לקחתם 5 בחורות שהרקע שלהן הוא די אפסי והוריתם להם פעם שניה בעונה להוריד את הבגדים. טעות ראשונה - לא אמרתם להן שהפטמות יכוסו והן היו בטוחות שהפעם החומר הולך להיות זול במיוחד על גבול הפורנוגרפי. למה לא להכין אותן מראש שזה לא יהיה נורא ? למה הדרמתיות של גוטמן כאילו פלייבוי הולך להיות גליון של נאשיונל ג'יאוגרפיק לעומת מה שיילך על הסט של הדוגמניות ? ואחרי שהורדתם להן לא רק את הבגדים גם את הלב לתחתונים, למה לא לפנות את הסט מגברים מלחיצים ? ואם השארתם גברים מיותרים על הסט בשביל מה שמתם איזה בוק שתועלתו לצילומים אפסית במרחק נשימה מהמעורטלות ? מה היתה המטרה ? עמד שם בוהה בהן ועשה גם לי עצבים בעיניים ! וכמו להזדהות עם זה - גוטמן הצטלמה ב"עירום" לפנאי פלוס (אני חושב). בכל אופן - כל משימת העירום הזו היתה מאוד לוקה בחסר, חפיפניקית ומעצבנת. נ.ב. כיסוי הפטמות העלה בי שאלה ישנה שהתחבטתי בה תקופה ארוכה. האם חזה שרק הפטמות מכוסות אכן מבטל את ענין העירום? האם חשיפת הפטמות הוא האישיו הגדול בכל הסיפור ? ובכלל - מה היה קורה אם לא היו פטמות בשדיים ? האם זה היה מייתר את הצורך לכסות משהו ? תמהני.
 
כן זה בפנאי פלוס../images/Emo118.gif

בקשר לשאלה שלך בסוף - לדעתי כיסוי הפטמות לא מבטל את עניין העירום - וכמובן לא מבטל את עניין הצנזור! אני בטוח שאיזשהו ילד צפה בגמר וראה את החזה של המשתתפות הנהדרות שלנו, וזה שהפטמות שלהן מכוסות לא אומר שלא רואים כלום.. רואים את הצורה של החזה שכולו בחוץ. זה גם עירום O_O ובקשר לשאר השאלות - ח, ריאלטי. זה די צפוי, עושים מזה יותר מדי. כמו שגלית הגזימה העונה והוציאה מעצמה מישהי לא אמיתית.. "קטיה, את רוצה"
.. זה תמיד הצחיק אותי. ובכלל הדיון האחרון בפריז, WTF היה שם? זה היה ממש מוגזם ו.. זה היה משחק. -_- ובמשימת העירום הרגשתי שתקעו לנטלי תפקיד. הם הרסו לה הכל כשנתנו לה להחזיק בובה
 

פנומן 72

New member
היתה לזה סיבה לדעתי

נטלי החזיקה בובה ולא "צולמה בעירום" כדי לא לגרום ליתרון מיני יחסי מול שאר המתמודדות. בעוד סשה, צליל, אלה וריטה התהדרו בחזה ממוצע מינוס וטבעי - הרי שנטלי היא משופצת ומושכת יותר תשומת לב. היתה סכנה שחשיפתו תגרום לחרמנים להצביע לה בגלל החזה ולא בגלל כישוריה האחרים. דבר נוסף שלא כתבתי עליו - שמת לב - העלו 5 בחורות לגמר מתוך 12 משתתפות, כמעט חצי. לא נראה לך קצת עקום ?
 

Michal s3

New member
חחח פנומן

יש משהו בהסבר שלך לגבי נטלי..
וזה 5 מתוך 18 בנות, לא ברור לי למה באתר של התוכנית אין את אלו שהודחו בפרק הראשון ובכלל, לא התייחסו אליהן במשך העונה. לא זכור לי שבעונות הקודמות לא התייחסו לאלו שהודחו בהתחלה.. (או שהן לא השתתפו בגמר)
 
למעלה