למה יש בפורום הזה יותר גברים מנשים?

girlcott

New member
למה יש בפורום הזה יותר גברים מנשים?

זה לא אמור להיות פורום לסביות? לא פורום "גברים שמזילים ריר על לסביות" לכו קצת! תנו לנו להקים קהילה קטנה, ואז תחזרו להזיל ריר, אין על מי בנתיים! ובנות! איפה אתן! מה דעתכן על פתיחת שרשור היכרות קצרצר?
 

Sonata Of Tears

New member
../images/Emo3.gif

חחחחח בידיוק חשבתי על זה עכשיו.שהפורום הופך להיות "פורום פנטזיות על לסביות" חחח.אוף..למה אין פורום פנטזיות על הומואים..תמיד דופקים תהומואים .חח. יש בנות.אבל הם ישנות!! וחוץ מזה רוב הבנים כאן לא מזילים עליכם ריר.. רק איזה שתי הומופובים טיפשים שבאו לכאן וילכו עוד דקה מפה כי יראו שאין פה סרטי פורנו לסביים חח...
 

האור ש ה

New member
שאלה טפשית

כי מאז ומעולם מושא תאוותם של הגברים היו לסביות כי חלומו של כל גבר הוא "לגאול" לסבית מלסביותה.. כי 2 בנות ביחד זה הדבר הכי יפה בעולם וכי במילא חצי מהלסביות מהאינטרנט הם ילדים בני 16 עם חצ'קונים שלא מקבלים מספיק בעולם האמיתי
 
תודה על ההכללה הטיפשית...

מעולם לא חלמתי על לגאול לסבית מלסביותה, עצם הרעיון מרתיח לי את כל רמ"ח איברי - זה בדיוק התפיסה הגברית המפגרת ששתי נשים לא באמת יכולות להזדיין אחת עם השניה, הן פשוט מחממות אחת את השני עד שיבוא הזין שיגאל אותן. לא כל הגברים הם שובניסטים מפגרים ומזילים ריר שמחזיקים בתפיסות האלו, ואני אפילו אוסיף, שיש גם גברים הטרוסקסואלים שהם לא כאלו. אז תודה לך שבתשובה ל"שאלה טיפשית" לטענתך, נתתה הכללה מטופשת עוד יותר.
 

האור ש ה

New member
אז תענה על שאלה אחת..

למה אתה בעצם כאן? כדי לבדוק מה מצב מזג האויר? אם ככה, מה עושה גבר בפורום לסביות?...
 

הגינגי

New member
אני אישית מזיל ריר

אבל אל תשפטי מודם מדי את אלון (The Ancient Mariner). בתור אחד שקצת מכיר אותו, כנראה יותר ממך, אני יכול להגיד לך שאין כמוהו כפמינסט, אפילו בין הנשים, וכשומר על זכויותיהם של הלסביות וההומואים, אפילו שהוא סטרייט. אלון אתה שולט!!
 

טל קר

New member
אני משערת שמה שאני עשיתי בפורום

בנים בלבד, או מה שאני עדין עושה בגאווה (או כאן). הבעת דעות, מתוך ענין כן, תוך כבוד לנושא ולנוכחות.
 

itayl2

New member
אני יכול לומר מה אני עושה פה..

מסכים עם הגבר שהגיב לפניי בנושא - בדיוק כמו שהרבה גברים אומרים שנשים צריכות להיות במטבח - שובניזם וכדומה, כך אתן מכלילות את כל הגברים ואומרות כי כ-ו-ל-ם שובניסטים וכו'... כמובן כשאני אומר "אתן", אני מתכוון לאלה שמכלילות, ולא לכל הנשים... אני פה לא כי יש לי פטנזיה "לגמול" לסביות - כי זה נראה לי אידיוטי מהיסוד, ואהיה כנה - אכן, לסביות זה מושך - מסיבה שלא איכנס אליה כרגע, אבל גם זו לא הסיבה שאני פה. הסיבה שאני פה היא בגלל שאני בנאדם שאוהב לדעת, ואוהב לראות דברים שונים, סקרנות וכו' - אז ראיתי שנפתח הפורום, אז באתי לקרוא - לקרוא חוויות ובעיות של נשים שמתקשות להתאקלם לחברה ההומופובית (לסביות והומואים, כמובן) הזו, כי אני אוהב לנסות לעזור לאחרים בבעיות שלהם, וואלה, ואפילו שכחתי להזיל ריר על המסך, ראית מה זה?
 
שלום!

אני חדשה פה וקוראים לי רבקה. ל-THE ANCIENT MARINER הניק שלך לקוח מלהקת ההאבי מטאל הכי גדולה בכל הזמנים IRON MAIDEN
 

Sonata Of Tears

New member
יוווווווו

נראה לי שכן... אחרת למה שהוא יקרה לעצמו ככה? אוקי לto die for ..אני כבר אמרתי לך בפורום גאווה צעירה שאני נדלקתי עליך (איזה יופי!!) אלון..אתה היית איתנו שהיינו בצומת רקבת צפון? אם מיה? שמטע גיאות בא גם? יש לך כזה שיער מטולטל לא ארוך..נכון?
 
../images/Emo32.gif קטן...

גם פעילת אנונימוס, גם פעילת האגודה וגם אוהבת איירון מיידן???
 
למעלה