לפרסם את עלות החיכוך בין צה''ל לאנשי שמאל

לפרסם את עלות החיכוך בין צה''ל לאנשי שמאל

במהלך חופשת הקיץ, צה''ל הפך למפעיל הראשי של קייטנות אנשי השמאל הקיצוני במקום לשמור על בטחון המדינה כיו"ר אם תרצו פניתי במכתב לגדי שמני, אלוף פיקוד המרכז, במכתב ביקשתי לחשוף לציבור את עלות "מלחמת ההתשה" שמנהלים אנשי השמאל הקיצוני כנגד צה"ל בחודשים האחרונים. הכוונה למאבק מידי יום שישי בבילעין, הריסת גדר ההפרדה במקומות שונים, התעמרות חוזרת ונשנית בחיילי מילואים ועוד. "הנני סבור כי על הציבור לקבל את מלוא האינפורמציה לגבי היקף התופעה ולגבי המשאבים שאותם נדרש צה"ל להשקיע על מנת להתמודד עם מפרי החוק. אני פונה לקבל פירוט מלא של כלל התקריות שהתרחשו במהלך הקיץ ותימחור עלויות הפינוי באירועים אלו" נאמר במכתב. שלכם, רונן שובל למכתב במלא: http://www.imti.org.il/show_article.php?id=99
 
רעיון מצויין

באותה נשימה כדאי לציין כמה עלה לפנות את שתי המשפחות היהודיות מהבית בחברון. כמה עלה לפנות את עמונה ואת הפולשים לחומש. כמה עולה לשמור על מאחזים בלתי חוקיים ברחבי יהודה ושומרון, ומה לעשות בקשר להתעמרות של הימין הקיצוני בחיילי צה"ל.
 

צנצןדבש

New member
עלות 40 שנות כיבוש ../images/Emo2.gif

כמה מסטיק בזוקה היה אפשר לקנות בכסף הזה ?!
 
המון!!!

ברוך ה'! ובאותה נשימה נציין גם את עלות ההתנתקות (יותר מ5 מילארד שקל ו-2068 קסאמים), עלות הפינוי מעמונה(לפי ויקיפדיה-200 נפגעים, רבע מתוכם שוטרים, שלושת-רבעי אזרחים), ועוד הרבה הרבה עלויות של פירוק כל דבר שמנסים לבנות בארץ הזאת, ארץ ישראל, של העם העברי/יהודי/ישראלי.
 

tapr

New member
ההתנתקות עלתה יותר, משהו כמו 10 מיליארד פלוס

 

tapr

New member
ההתנתקות עלתה יותר, משהו כמו 10 מיליארד פלוס

 
נדמה לי שאני מזהה גלגול עניים

עמונה היתה מאחז בלתי חוקי. לטעון שהפנוי היה יקר באשמת השמאל זו היתממות במקרה הטוב. כנ"ל לגבי שאר ההאחזויות הבלתי חוקיות. ההתנתקות אולי היתה יקרה במונחים כספיים, אבל הקמת ההתנחלויות וההגנה עליהם היו יקרים לא פחות, ובעזה לפחות היה זה כסף שנזרק לכל הרוחות. סביר להניח שחלק גדול ממההתנחלויות באיו"ש יפורקו גם הם.
 

yonatan87

New member
עניין קטן-נקודה למחשבה

רוב ההתנחלויות הקומו לפני הסכמי אוסלו שבאותה תקופה היה ליהודי הרבה יותר בטוח ללכת ברחובות חאן יונס ב-2 בלילה מאשר ב-10 בבוקר בדרום תל אביב.
 

yonatan87

New member
זה מה

זה שובר את המיתוס של השמאל כאילו ההתנחלויות הוקמו בלב שטח עוין שסיכן מראש את חייהם וחייהם של החיילים. עוד שקר שנועד לעשות דה-לגיטמציה ליהודים ביש"ע התגלה.
 

טופיקלי

New member
זה טמטום טוטאלי

ההתנחלויות אכן הוקמו בלב שטח עוין שסיכן מראש את חייהם וחייהם של החיילים. בלב מדינה פלשתינית בלתי מוכרזת ובתוך התחת של ישובים פלשתיניים בשומרון.
 

yonatan87

New member
אתה מתעלם ממה שאני אומר

אתה יכול לשאול את כל וותיקי הישוב ביש"ע וגם את עקורי ימית והם יספרו לך שהחיים ביש"ע היו חיים שקטים והיחסים עם הערבים היו מצויינים לפני הסכמי אוסלו.
 

טופיקלי

New member
גם אתה יכול לשאול

עד שלא הבאת הוכחה לא הוכחת כלום. ואם היית מוכיח: אז מה ? זה הופך את ההתנחולויות ליותר נכונות ? לא ! ההתנחלויות הוקמו בלב שטח עוין שסיכן מראש את חייהם וחייהם של החיילים. בלב מדינה פלשתינית בלתי מוכרזת ובתוך התחת של ישובים פלשתיניים בשומרון.
 

StrengthHonor

New member
ציוני כמו המאפיה שעלתה לפה

אני רוסי אגב ולא עולה וותיק מדי (94') אבל ביחד איתנו עלו מאפיונרים שקנו תעודות שהם יהודים ועשו ימבה ביזנס פה.. זאת לא תופעה אבל מספיק אלף מהם כדי לסחוט ערים שלמות ביחד עם הערבים אותו דבר אנשי מרצ קוראים לעצמם ציוניים כשהם בעצם פועלים לבטל את הציונות והאינטרסים של מדינות הערב שבבירור אינם צודקים היסטורית בטווח הרחוק והקרוב באים אצליהם לפני זה אבל אם לא יתייגו עצמם כציונים , יאבדו קולות לעבודה.
 
מאיפה הבאת את היציאות האלה?

למה לדעתך אני ומרבית מצביעי מרץ מעוניינים לסגת מהשטחים ולהגיע לפתרון של שתי מדינות לשני עמים? 1. כי אנחנו אוהבים ערבים. 2. כי אנחנו אנטישמים. 3. כי אנחנו רוצים מדינה דמוקרטית. 4. כי אנחנו רוצים מדינה עם רוב יהודי. אתה בטח חושב שהתשובות הנכונות הן 1 ו- 2. בפועל התשובות הנכונות הן 3 ו- 4. כאשר אני מחזיק את השטחים, אני מחזיק כשני מליון פלשתינאים. או שאני נותן להם זכויות מלאות, ובכך אני מחסל במו ידי את המדינה הציונית, או שאני ממשיך לדכא אותם, ובכך אני ממשיך בתהליך הגסיסה של הדמוקרטיה. אין לי שום אפשרות להחזיק את השטחים ולשמור על צביון דמקורטי ויהודי של המדינה. זו המוטיבציה שלי ושל מרבית מצביעי מרץ לנסיגה מהשטחים. דוקא אלה שמתעקשים להמשיך להחזיק תחת שליטתינו מעל שני מליון פלשתינאים, הם אלה שבאיוולתם מאיימים על המשך קיום המדינה. הערה אחרונה בקשר לסחיטת ערים שלמות על ידי הערבים. ממש, אבל ממש לא ברור לי למה כוונתך.
 
הרבה לפני הסכמי אוסלו לא היו יחסים מצויינים

להזכירך, כבר בשנת 1987, הרבה לפני שחלמו על בדל הכרה הדדית בין ישראל לאש"ף, פרצה האינתיפאדה הראשונה. אתה יכול לטעון שהמצב הבטחוני החמיר לאחר התמוטטות הסכמי אוסלו. אבל לא ניתן לטעון שהפלשתינאים אהבו את ההתנחלויות, ורק הסכמי אוסלו הזכירו להם שהם אמורים לשנוא אותם. זה פשוט לא עומד בשום מבחן מציאותי.
 

StrengthHonor

New member
הרבה לפני הסכמי אוסלו

לא הייו להם את האמצעים לחסל מתנחלים וזה לא משנה אם אהבו אותם או לא הם גם לא אוהבים את מתנחלי שיח מוניס. וג'פה הכבושה. אוסלו הכניס עשרות אלפי מחבלים עם נשק ונתן להם אוטונומיה ולגיטימציה בינלאומית.
 
למעלה