מזל טוב טל ותודה

avivino

New member
מזל טוב טל ותודה

ראשית מזל טוב על הפורום החדש. (התודה על ההגנה שלך עלי בפורום של וואלה). אין לי מושג מה רצתה ממני המנהלת שם, היא פשוט מחקה לי את ההודעות וענתה לי בצורה מאד תוקפנית. אני מקווה שבפורום הזה יתנו לנו אפשרות לענות אחד לשני ולהתפתח בתור אנשים ובתור מדריכי אירובי. אחרי הכל, בשביל זה קיים הפורום, לא? אבי. נ.ב: אני מדריך בירושלים. אירובי, מדרגה BODY PUMP ספינינג (למרות שלאחרונה הפסקתי עם הספינינג) ועיצוב.
 

snufkin

New member
אני מקווה שכן

אני חושבת שבתחום שלנו חסר מקום שמדריכים יוכלו לשאול בו שאלות, או לחפש עבודה (לוחות) או להתייעץ, ולדעתי אפשר ב א מ ת ללמוד מכל אחד. אז את אותה שאלה ששאלתי את 0ל0 אני אשאל אותך - מה היה מעניין אותך לקרוא במאמרים? (בתכנון כרגע: מאמר על נקעים בקרסול). ו.. נעים להכיר! טל נ.ב === למה הפסקת עם הספינינג?
 

avivino

New member
מאמרים וספינינג

איזה כייף שאת עונה כל כך מהר ובנחמדות- תודה! את הספינינג הפסקתי, בגלל שלא היה כל כך ביקוש לשיעורים במקומות שבהם לימדתי. האמת היא שאני כל כך עייף כבר בסוף כל יום שאין לי כח להוסיף עוד שיעורים. למרות שזה היה די מהנה ואשמח לחזור לזה בשלב כלשהו. אני אשמח לקרוא מאמרים בכל נושא. אישית (טפו,טפו) לא היו לי נקעים, ואני גם מקווה שלא יהיו, אבל בכל זאת מעניין אותי לקרוא גם על זה. בגדול- אנטומיה, פיזיולוגיה ותזונה מעניינים אותי מאד. אני גם מאד נהנה מהפורום של חדרי הכושר (השכנים שלנו) שמנוהל בצורה מאד מקצועית ומעניינית. תודה לך על ההשקעה ובהצלחה אבי.
 

snufkin

New member
מסכימה למחמאות

על פורום חדרי הכושר! מעניין לדעת : כמה שעות אתה מלמד ביום? (אולי נוסיף גם סקר כזה) טל.
 
אבי היקר

יש לך מסר ממני עם התנצלות . לא היתה שום התקפה ממש לא פשוט היו תקדימים ולכן עניתי לך. אתה מוזמן לבוא ולבקר אותי בפורום בשמחה.
 

avivino

New member
לטל ולרונה

היי טל, אני מלמד כשעה ביום. יש ימים שלא. זה גם בגלל שזו עבודה שניה שלי (אני מהמדריכים שיש להם "עבודה אמיתית"- זה בכוונה במרכאות) ואשמח לענות על הסקר שלך בכל עניין. לרונה- לא הבנתי את עניין ה"תקדימים" למה בדיוק התכוונת? שיהיה לכולם יום טוב אבי.
 

lady_anne

New member
נצל"ש היסטרי מכל ה-../images/Emo23.gif

סנופקין יקרה, ברוכה הבאה למשפחת המנהלים בפרדס, ואין שמחה ממני לראות אותך כאן. את דעתי על ההדרכה שלך כבר אמרתי לך מספר פעמים, אבל קבל עם ועדה - את מלכה
, ובזכות האמונה שאת דואגת להחדיר בתלמידים שלך הצלחתי אפילו להעפיל לשיעור STEP רגיל.
מכל ה-
ולהתראות בכנס המנהלים הקרוב
,
 
למעלה