מי הדגומנ/ית האהובים עליכם?

topagency2

New member
מי הדגומנ/ית האהובים עליכם?

נשמח לשמוע ממכם חברי הפורום מי הדוגמן או הדוגמנית האהובים עליכם בארץ ובחו"ל. אני אישית בארץ חושב שבר רפאלי היא פשוט מדהימה בנוגע לחו"ל הייתי אומר אנה קורניקובה פשוט מדהימה!
 
אני הכי אוהב את.....

בעולם אני הכי אוהב את קלאודיה שיפר:):) ובארץ אני אוהב את...מורן אטיאס:) ואת...אגם רודברג ... אגם אני ממש אוהב אותה מכמה סיבות היא דוגמנית שנותנת כבוד למעריצים שלה:) ילדה טובה שיודעת לשמור על עצמה:) ולפי דעתי היא עושה את הצעדים הכי נכונים בדוגמנות:) שיהיה להם בהצלחה:) שבת שלום לכולם:)
 

TaZ girl 18

New member
גם אני חולה על אגם אבל..

בקשר למה שכתבת.."ילדה טובה שיודעת לשמור על עצמה:"
קצת הצחיק אותי כי כנראה לא ראית מספר תמונות שלה בעירום..אומנם חלקי אבל עדיין.. אז ילדה טובה- השאלה למה התכוונת..יש לה יציאות לפעמים של מתלהבת למרות שהיא הכי לא..למשל שהיא הייתה אצל יאיר לפיד היא תקעה יציאה כמו- "אני גם דוגמנית, גם שחקנית, גם מופיעה גם זה...ראית מה זה?!אני ילדה עסוקה". אבל היא חמודה ופגשתי אותה אפילו ואין על היופי הטבעי שלה
 
ל...TaZ girl 18 :):)

חוץ מתמונות שלה בתחתונים וחזייה והתמונות החדשות שלה בבגדי ים לא ראיתי תמונה שלה בערום חלקי..במידה ויש אחת כזאת אני אשמח לראות... וגם במידה והיא עשתה כאלה תמונות אז אחרי כמה שנים בדוגמנות ..נראה לי שזה דיי בסדר... @@@@@ אני פשוט לא אוהב דוגמניות שישר מראות ערום כדי להצליח אני חושב שהדרך הנכונה זה ללכת צעד צעד ולא לתת ישר את כל מה שיש לך.. #@#@#@ לפי דעתי ברגע שאנשים ראו את הדוגמנית שלהם בעירום אז מבחינתם היא עשתה הכל והיא לא מענינת אותם יותר... %&%&%& למשל רות גונזלס שחזרה בגדול כי נשאר לה את הקלף של העירום:) אולי המחשבה שלי לא נכונה סתם משהו לחשוב עליו:) המשך יום מצווין לגולשי הפורום ולמנהלים:) וווששייי
 

טל חיון

New member
מה זה השטויות האלההה?!?!?

אף אחת לא צריכה להראות את הגוף שלה גם אם היא נמצאת אלף שנה בעולם הדוגמנות!! אתם אומרים את זה בכזאת פשטות כאילו זה הכי לגיטימי לעשות את זה!! ודוגמנית יפה תמיד תעניין! גם בלי עירום ובלי כל הגועל הזה שמסביב... אנל'א חושבת שאגם באמת הצטלמה בעירום.. לפחות לא מלא..
 
חשבתי על זה טעיתי בתגובה שלי:(

טל את צודקת:):) דוגמנות עירום לאומנות וכאלה נשאיר לבנות אחרות:):):) מקווה שהפעם לא טעיתי בתגובה שלי:):)וווששייי המשך יום מצווין לכולם טל תודה שתיקנת אותי:)
 

טל חיון

New member
חחחחחח איזה מותקק!! :)

דוגרי.. תבינו שלמכור את הגוף שלכן זה לא רק שפל, תת-רמה, גועל-נפש, ומסריח לאללה.. זה גם משהו ששייך אך ורק לכן ואפחד אחד לא צריך לראות מעבר.. וכמו שאמרת וווששייי "להשאיר מקום לדמיון" :) :) :) את מה שמעבר משאירים רק למישהו שממש ממש ממש רוצים!! חחחחח שבוע דבש אחיםםם שלייי!! ד"א---> איך קוראים לך?!
 
ל....טל חיון:):) ולגולשים...

מה זה למכור את הגוף ומי אומר שמה שבישבילך זה למכור את הגוף אולי בישביל מישהי אחרת זה לא....והפוך:):) אז אני שואל את גולשי הפורום ואותך כי אני לא יודע את התשובה לזה... אולי בישביל מישהי לעשות תמונות בחזייה ותחתון זה למכור את הגוף? המשך לילה מצוויןן:) וווששייי
 

טל חיון

New member
אתה צודק.. אצל כל בחורה ובחורה זה

משתנה.. יש אחת שלהיות עם חזיה ותחתונים זה למכור את הגוף ויש אחת שלהיות דוגמנית בכלל זה למכור את הגוף.. כל אחת והנוחיות שלה.. דעתי היא (ודעתם של רבים- חושבת)---> זה שלהצטלם בעירום זה ממש ממש ממש אובבררר למכור את הגוף.. כי יש איברים שלא צריך לחשוך נקודה! תחתונים וחזייה מילא.. חחחחח תאמינו לי אין על תמונות פנייםםם! חחחחח עוד לא קמתי אפילו... בוקר טוףף!! :) :)
 
כן אגם מקסימה

אישית בתור בנאדם היא מאוד מתוקה..אני בפורום הרשמי שלה והיא מתנהגת אלינו מש יפע ושולחת לנו איימיילם פשוט בנאדם מקסים..... ולכן היא גם הדןגמנית האהובה עליי! וגם בגלל שאין על החיוך שלה...
 
אז ככה...

אין דבר כזה אהובה, אני לא מכירה אותן ולא יכולה לאהוב אותן. מי הכי יפה בעיני? הדוגמנית הישראלית היפה ביותר, לדעתי, היא מור קציר. הדוגמנית הלא-ישראלית היפה ביותר, לדעתי, היא ליה קבד.
 

kati666

New member
נאמ,

יר רבות וטובות. מחו"ל...לא חסר D: אני אוהבת את איזבל פונטנה
,היא מדהימה. מהארץ אני אוהבת את בר רפאלי
. ואת נועה תישבי היפיפה כמובן.
 

pilpilonet5

New member
בר רפאלי ברור

התגלמות השלמות אחת הנשים הכי יפות בעולם ובחו"ל יש מלא, אני תמיד מופתעת מחדש מאיזה דוגמנית חדשה שאני רואה בערוץ האופנה או במגזין ספורט אילוסטרייד וויקטוריה סיקרטס איפה שבר גם דיגמנה
 

pinki girl1

New member
:)

אממממממממממ אין על בר רפאלי היא מהממתתת גם אגם !! אבלל אתם יודעים מה?? מאי פינטו היא אשכרה בר רפאלי הבאה!! ככה שהדוגמנית שלי היא מאי! :)
 
למעלה