מכשיר עזר לטלפון סלולרי

Stronger2

New member
מכשיר עזר לטלפון סלולרי

אבא שלי הוא כבד שמיעה, הוא נעזר בשני אוזניות כדי לשמוע, אך יש לו בעיה לשמוע טוב בטלפונים סלולרים. האם יש איזה מכשיר עזר, תוספת שיכול לתת הגברה לצליל והקול כאשר מדברים איתו בטלפון, אולי יש מכשיר סלולרי שידוע שיש בו ווליום מאוד גבוהה במיוחד למצבים כאלו? אשמח מאוד לקבל עזרה תודה הילה
 

marco star

New member
בהרבה מהפלאפונים יש רמקולים

(או ספיקרים), שאיתם אפשר לדבר ולשמוע את הפלאפון גם בלי שתצמיד אותו לאוזן. אבל כדי שזה יפעל, צריך ברוב המקרים להפעיל את האפשרות לספיקר/רמקול, או לפחות להגביר את הקול שלהם.
 

אייני

New member
ואם גם הספיקר לא עוזר

אם אני לא טועה, ישנם עזרים שניתן לחברם לטלפון סלולרי. נסה לבדוק אצל חברת "מהלב" בכל מקרה, מלבד עזרים - ישנו במכשירים מצב שנקרא "מצב T" (לא כל הסלולריים עובדים איתו, אז תבדקו את הסלולרי שלכם). מצב זה מאפשר לשמוע יותר ברור ויותר טוב את הטלפון. נסו אותו.
 
יש דיבורית

שהיא בצורה של מכשיר שמיעה דק דק ויש חוט שמחובר לפלאפון שמים אתהדיבורית מאחורי המכשיר ומפעילים את מצב T וככה שומעים מצוין בחברת מהלב אין את זה, אני עדיין מחפשת... ראיתי פשוט בחור כבד שמיעה עם המכשיר הזה..
 

פיטפטו

New member
רכשתי באורתופון דיבורית כזו

שומעים מצוין והאוזן פחות מתבשלת
 
אני קניתי את זה וזה ממש מצויין!

קניתי את זה במדטון בת"א.וזה דיי יקר, (בסביבות 500 שקלים) אבל אני מאוד נהניתי ממנו. מה גם שצריך לשמור עליו,כי הוא הולך לאיבוד לעיתים קרובות. (לי הוא הלך מזמן) פעמיים ,והחלטתי שאין יותר שיחות בנסיעות!
 
למעלה