ממש לא מוצלח

een ogenblik

New member
ממש לא מוצלח

ביום שני בבוקר אני נוסעת לישראל עד ה-30 לינואר. מה לא מוצלח? מלבד העובדה שהמצב באזור רעוע, ואני עלולה להתקע בחדר האטום (דבר שהיה ידוע כשהזמנתי כרטיס), יש שני דברים. א. אתמול בלילה התחיל הגרון לכאוב. אני נמצאת כרגע עם איש חולה בבית, וזה התחיל כך, והמשיך לחום אחרי יומיים. והרעיון לערוך את יום הנסיעות שלי, כאשר החום גבוה לא נראה לי מוצלח. אם אימי דיברתי לפני שהצטרדתי, כך שאיני צריכה לעבור את סוף השבוע בדאגות בלתי פוסקות שלה, אבל מה שהיא תעשה לי כשאגיע צרודה לארץ (וזה עוד לפני חום גבוה)! ב. אני לא אהיה כאן בפתיחה הרשמית של הפורום, ואפספס את בקבוקי השמפניה, והכריכונים הקטנים עם הסלמון המעושן. בניגוד לכל מצב נורמלי, הנסיעה שלי לישראל אומרת שלא יהיה לי מחשב דובר עברית. המחשב של אבי הוא עתיק, ולאבי לא מפריע כלל שאין לו עברית. כרגע הוא בביקור אצל אחי באוסטרליה, אז איני יכולה לעשות לו שינויים במחשב ללא רשותו. יש לי ספקות האם אימי בכלל תרשה לי לגעת במחשב "כי הוא של אבא". כל זה בנוסף לכך שנסיעה זו אינה נסיעת כיף, אלא נסיעה לרגל פטירת סבתי, ונסיון לעודד את אימי בצורה לא ברורה, גורם לי לחשוב שהשבועיים וחצי הללו יהיו קשים מאד.
 

blixgirl

New member
../images/Emo184.gifתרגישי טוב../images/Emo185.gif

שתי משהו חם התעטפי היטיב וכן מבאס השפעות האלו שהן חלק ממזג האויר הנפלא שעובר עלינו כאן... לשמור לך כריכים מהפתיחה הרשמית ? לאא נעשה לך טריים וטעימים לכשתשובי?
אין אייקון של כריך...או כריכון עם סלמון... תרגישי טוב בליקסי
 
תרגישי טוב ../images/Emo185.gif

מרק עוף ותה עם לימון אולי יעזרו קצת. חוץ מזה גם באנגלית נקרא את החוויות מהארץ. מיכל
 

yosense

New member
עוגן - ../images/Emo91.gif

יש מוזאון חדש לאומנות של הרקנאטים בקיסריה ובכלל - תעשי לך תוכנית אוורור - אם את כבר שם, למה לא לראות את כל מה שקורה בתאטרון ובמוזאונים? שלא לדבר על חברים. תשמרי מלהתקע מול הטלויזיה , ובמיוחד מהחדשות בטלויזיה. הייתי בסיפור דומה. נסיעה טובה ובריאות
 

een ogenblik

New member
תודה על ההמלצות

אך סביר להניח שלא אטייל כלל, וכנראה שלא אפגוש הרבה אנשים מעבר למשפחה. מטרת הביקור להיות עם אימי, וזה בדיוק מה שאני מתכננת לעשות!
 

blixgirl

New member
../images/Emo39.gif

המון חיבוקים לאימא,ואני מצתערת לשמוע על סבתא...
בליקסי
 
למעלה