מקלות לשומע אנס

אמיר335

New member
לדעתי מוישה קצב היה הלך על זה ../images/Emo13.gif

עדיף מכלא
 

ailag

New member
ולכן לא יכולה לתאר את המעשה?

אז איך הם גילו שהיא בכלל נאנסה? נובאמת, היא חיה חיים משלה, בטוח היא מתקשרת איכשהו - סימנים, דיבור, כתיבה - משהו. charades. מפגרים.
 

צלף

New member
אולי באמת להרביץ קצת כמו בהודו

מאשר שהאנס ילך לכלא לחמש עד חמש עשרה שנה - ויצא מהכלא עם תעודת פורץ מקצועי מדופלם + השתלמויות בכל הסטיות המיניות, אז שיושפל האנס בצורה שיזכור עד סוף ימיו, ולא יחזור על זה וגם יפרנס את עצמו על מנת לשלם פיצויים לנאנסת, וזה גם ירתיע את האחרים באותה מידה...
 
הלוואי וזה היה כל כך פשוט...

עם היד על הלב, מה יהיה עם הקורבן? לומר, הנאשם עלול לעשות הכל כדי להתחמק מהעונש, הוא יטען בקולי קולות שהוא חף מפשע, שהקורבן מחפש/ת להתנקם בו על הפיטורים מהעבודה, או כל תירוץ אחר... שלא לדבר שהנאשם גם עלול להרוס את השם הטוב של הקורבן. שלא לדבר על הבושה וההשפלה של הקורבן, בנוסף לאומץ לב לתבוע את הנאשם... אסור לשכוח שרוב הנאנסים הם גברים ( כן, יש הרבה מהנאנסים שהם בנים וגברים, שלא מעיזים בחלקם הגדול אפילו לספר שעברו אונס, מגודל הבושה ) - עלולים לצחוק מהם: "לא היית מספיק גבר?"... ומה אם הנאשמים הם דווקא נשים? ( כן, יש גם כזו חיה! ) ואלה שנפגעו מבני המשפחה, המשפחה כולה עלולה לזרוק אותם לרחוב, במקרה הטוב. ומה עם בעלי ההשפעה, העלולים להביא לפיטורין מהעבודה, במקרה הקל?.. וגם בארץ, למרבה הצער, המצב לא טוב והחזק פוגע בזה הנראה לו חלש... ( נא ראו הקישור ) וגם אם יהיו חוקים למניעת חשיפת זהות הקורבן, הנאשם יכול לעשות זאת בסתר, מבלי שיתפסו אותו ובמקרה ויחשדו בו, יעשה את עצמו תמים ככבשה תמה... כאשר לא יקבלו את כל הטיעונים של הנאשם, כאילו הוא חף מפשע, הקורבן כבר עבר גיהנום ובנוסף שמו הטוב נהרס. ואחרי שיפסקו לנאשם את עונשו, הוא ימציא למשל אישור רפואי, שהוא חולה לב או כל דבר אחר, שיפטור אותו מהעונש הפיסי ( דהיינו, מכות ) ושידרשו ממנו לשלם לקורבן, יגיד שהוא עני, או שהוא מעדיף ללכת לכלא... חייבים להגיע למצב, בו הנאשם ייענש במלוא חומרת הדין למען יראו וייראו, תוך שמירת כבודות ופרטיותו של הקורבן, לצד הטיפול הפסיכולוגי בו ושיקומו האישי ובכלל. מה הפתרון?.... מקווה שהייתי די ברורה בדבריי.
 

צלף

New member
כן את צודקת - יש את הנקודה

שצריך להגן על הקורבן (וגם החברה) מפני האנס, והאנס אם יהיה חופשי ולא יחזור למוטב ירצה לחפש נקמה... אין לי פיתרון קסם, אני חושב שמלקות מרתיע יותר מכלא - במיוחד שכלא הרבה פעמים רק מחנך עברינים להיות פושעים יותר גדולים, אבל באמת צריך קודם כל לדאוג לקורבנות ולחברה ולהגן עלהם ורק אחר כך לחפש את הדרך להחזיר את העבריינים למוטב...
 

marco star

New member
כלא נועד בעיקר להרתעה...

ולכן הוא טוב בעיקר נגד אנשים "נורמטיבים" שיום אחד פשוט עשו עברה/ות. אבל בשביל פושעים שהם כאלה מטבעם, הכלא לבדו באמת לא מספיק... אבל גם מלקות הן לא פתרון טוב לדעתי, בגלל שכאן אתה רק מוסיף אלימות על אלימות, אתה מוסיף חטא על פשע. חוץ מזה, יש גם את העניין של הנקמה: הפושע עלול לרצות להתנקם בקורבן, והוא יכול לעשות את זה בלי בעיות אם כל מה שהוא מקבל זה מלקות וקנס... אבל כשהוא יושב בכלא, הנקמה כבר הופכת למשימה הרבה יותר קשה. בקיצור, כלא הוא אומנם לא פתרון מושלם, וצריך להוסיף לזה עוד כמה דברים (חינוך מחדש, למשל), אבל מדובר באחד הפתרונות הכי טובים שהחברה יכלה למצוא.
 
כי זה לא מספיק מרתיע

צריך ממש לעשות עונשי מוות לכול אחד שיעשה פשע במיוחד אונס ורצח עם הזמן זה ירתיע אנשים... כשהם יראו שבאמת נותנים עונש מוות. בכל מקרה אני בעד זה אבל יש מקרים מסויימים שקשה לדעת אם הנאשם באמת ביצע את הפשע או שאין מספיק עדויות במקרה כזה אני ממש לא בעד אבל אם כל הראיות חותכות אז כן.
 
למעלה