מרתיח חלב נייד

מרתיח חלב נייד

אני סטודנטית, מגיעה עם תיק כבד המכיל מחשב נייד כל יום שאני לומדת. אני יוצאת מהבית בשעה 6 בבוקר, נוסעת באוטובוסים לאוניברסיטה וחוזרת הביתה בשעה 22:00 בלילה (בחורף יורד גשם). לפני שאני יוצאת בבוקר מהבית, אני רוצה לקחת איתי ליטר חלב שיישמר בטמפרטורה נמוכה מאוד (קר מאוד) לאורך היום אבל שאוכל להרתיח את החלב כשארצה. אז אני מבקשת שתציעו לי רעיון איך לעשות זאת, חשבתי לעצמי שאולי קיים תרמוס שבבוקר לפני צאתי אוכל למזוג בו חלב קר מאוד (במטרה שהתרמוס ישמור על הטמפרטורה הנמוכה) וכשאני באוניברסיטה ומוצאת שקע חשמל אוכל להרתיח את החלב בתרמוס עצמו. אז אולי זהו רעיון, אבל אני לא יודעת אם הוא ישים מפני שאני לא יודעת אם קיים תרמוס כזה שאפשר גם להרתיח בו (או להכניס לתוכו מזלג חימום) את החלב. או שקיים פתרון אחר שמיועד בדיוק לצרכים האלה. תודה רבה מראש ושבת שלום.
 
משולבים במה ?

מה האופציות המשולבות בהם ? מאיפה קונים אותם (אפנה לאותו יצרן שראית שמייצר/חנות כדי לשאול אולי בכל זאת יש פחות מ 5 ליטר).
 
כדאי שתפני לאחת מהחנויות שמתמחות בציוד טיולים

כמו למטייל, ריקושט וכו' לשמירה על ליטר חלב כל תרמוס יתאים, אבל כיוון שאת נוסעת בתחבורה ציבורית מומלץ לקנות תרמוס מנירוסטה. חפשי באתר זאפ. בצבא היינו משתמשים בחלב עמיד שלא מחייב שמירה מקוררת וארוז בקרטון, אבל הטעם לא משהו. להרתחת חלב מספיק סיר קטן, כוס מנירוסטה או פלסטיק עמיד וכף חשמלית.
 

pako27

New member
נתתי לך מספר אפשרויות בפורום המקביל -תרמילאים

 
למעלה