נו, אז איך היה הכנס?

נו, אז איך היה הכנס?

לצערי הרב, לא יכולתי להגיע לכנס עקב בחינה ביום ובשעה הכי לא מתאימים בשנה. במקום זאת, הסתפקתי בדיווחים טלפוניים. אז - איך היה? (ולאגוצנטריסט שכמוני - איך הייתה ההרצאה שכתבתי?)
 

נטעש

New member
וואו... מהמם... אני... וואו... ../images/Emo6.gif

קודם כל אני רוצה לציין שזה היה הכנס הראשון שלי
הגעתי למתחם הכנס ב8 בבוקר כדי לעזור, וכבר אז התחיל להיות דיי כיף, הכרתי אנשים ואת המתנדבים, הכרתי כמה אנשי סגל, וכבר אז היה כיף. ולראות את הדברים שאחותי ואני עשינו לכנס היה נחמד. בשעה טובה ומוצלחת (בשעה 10...), התחיל הכנס רשמית. אני נכנסתי לסדנת תרגום והיה ממש כיף ללמוד עוד על תרגום, אפילו רשמתי הערות לתרגומים הבאים שלי. כשנגמרה סדנת התרגום, נכנסתי להרצאה ק-ו-ר-ע-ת מצחוק של גילי בר הלל והיא הייתה, מעבר למצחיקה, מאוד מעניינת. אחרי ההרצאה הייתה הפסקת אוכל! (איך לא?) אספתי המון אנשים והלכנו לחפש את מסעדת "עלה". מכוון שאודי אמר לנגה, סהר ולי שזה בכלל שמאלה מהאשכול ולא ימינה מהאשכול, גרמנו לבערך 10 אנשים ללכת בחום. (מה אני מתלוננת, אחרי 10 דקות מצאנו את "עלה"...) שם, לצערי, כמה חבר'ה שהיו איתנו החליטו שלא מתאים להם לאכול סלט, אז הם הלכו למסעדה אחרת... אז סהר, נגה, אלון, עוד חבר של נגה ואני נשארנו לאכול שם
(זה היה מה זה מגניב כי שלושתינו צמחוניות ושלושתינו מחוגי סיירות, חוץ מנגה, אבל היא בלב חו"סניקית לנצח...
) אחר-כך נכנסתי להרצאה של דפנה קירש (כלומר, הרצאה ששמעון נעים כתב אבל דפנה קירש הרצאתה...) שמעון- היה מדהים. באמת. זה היה ממש מעניין!! לאחר ההרצאה של דפנה, נכנסתי להרצאה של אור ענבר, שהייתה מעניינת מאוד גם כן (איך חזרנו על המשפט כשאמרת- "שוב פעם האבק הזה, מישהו מוכן להסביר לי פעם אחת ולתמיד מה זה האבק?" המשפט הזה ילווה אותנו המון זמן. לדעתי צריך להפוך את זה למשפט של הפורום או משהו כזה...) ולאחר ההרצאה של אור, כידוע, התכנסנו למפגש פורום. היה ממש נחמד לפגוש ולהכיר את כולכם! לאט, לאט, אחרי המפגש שלנו, באו אנשים מההפקה של מחסום כתיבה, ואז באה חברה שלי שהזמנתי אותה, ובאו ההורים שלי... ופתאום אני מוצאת את עצמי מסתובבת בין אנשים שאני אוהבת, זה היה באמת רגע מדהים. באיחור של רבע שעה, נכנסנו לראות את מחסום כתיבה- זה היה מדהים. למרות שידעתי מה הולך לקרות בסוף , הייתי מרותקת. אני עדיין נשפכתי מהקטעים שצחקנו מהם על הסט, פתאום עלו הזכרונות מכל מיני שטויות שעשינו שם... גאד, היה באמת מדהים. אחרי הסרט הלכנו צוות ההפקה להרים כוסית וכך בעצם הסתיים הכנס שלי. אני, חברה שלי, ועוד חברה שהפתיעה אותי ובאה נסענו אחר-כך למסיבה של אחד מסיירות ופתאום גיליתי שגם סהר שם
. היה מדהים ואני מאתמול לא הורדתי את החיוך...
 
היה מאוד נחמד לפגוש את כולם

או לפחות - כל מי שהצלחתי לזהות וגם זיהה אותי. למרות שלא הייתי ממש באירועים של חומריו - תמיד היתה הרצאה טולקינאית או פוטריסטית על זה. אני מקווה שהסרט יוקרן שוב ב"עולמות". כל הכבוד לאודי, סגן מנהל הכנס, ולכל המרצים, המתנדבים ואנשי הסגל. היה אחד הכנסים הטובים שהייתי בהם.
 

DHallow

New member
הכי קל לזהות את עמוס

הוא דומה ל..... סתם, נו. הכל באהבה
 

limilu

New member
היה נהדר ../images/Emo13.gif

נכון, הייתי רק כמה דקות במפגש של הפורום וברחתי להרצאה, אבל כל השאר היה ממש ממש מדהים וכיפי. חבל לי שלא הלכתי השנה לאף הרצאה על חומריו.
 

נטעש

New member
תגידי, את צילמת?

ואם כן, תוכלי לשלוח אליי את התמונות?
 

האבק

New member
ראיתי שהעלו תמונות ל-FACEBOOK

אולי מישהו יבחר כמה טובות ויעלה לכאן
? אח"כ נעשה גם אלבום בגלריית המפגשים שלנו באתר...
 

נטעש

New member
העלתי תמונה אחת

אבל באמת, יש לרועי פיישנטיין וחן גלעד תמונות בפייסבוק, וגם לנוראל. ונדמה לי שאודי רומז בקשה שאני אעלה את התמונות
אני אבחר את הטובות ואעלה לפה. באחד הימים הקרובים.
 

JustRain

New member
היית חסר מאד

בשנה הבאה חסר לך שאתה לא מגיע. הגעתי עם ראובן נוה ועוד טולקינאי (שכחתי מי - סליחה!) מירושלים, שניסו לנצל את הנסיעה כדי להפוך אותי לטולקינאית ולצחוק על חומריו.
אני יכולה לדווח בגאווה שהחלק הראשון בתכנית לא הצליח, אבל לא הצלחתי לסכל את החלק השני. הדבר הראשון שראיתי כשנכנסתי לאשכול הפיס היה נטע מקפצת. אחרי שהיא נרגעה קיבלתי - עד שחנה תגיע - בובת הדוויג! הצבתי אותה על הכתף והכרזתי שאני פיראטית פוטריסטית, אבל היו כאלו שלא הבינו את הרעיון וחשבו שהיא הדמון שלי. בהתחלה נכנסתי להרצאה על רון, "וויזלי הוא המלך", שהיתה נחמדה אבל לא יותר מזה. בהרצאה הבאה, 'אויב מבית', נפלתי. ההרצאה היתה כמעט ורק על ששאו"ק, מה שאומר שנאלצתי לאטום את אזניי כמעט לכל אורכה. בהפסקה אכלתי סלט צמחוני וטעים - על החוויה הזו נטע כבר סיפרה, אז לא אפרט - ואחר כך ניטפלתי לקבוצה מופתעת למשחק Once Upon a Time - אני כל כך אוהבת את המשחק הזה. אחר כך נכנסתי להרצאה של דפנה קירש (ושל שמעון
) שהיתה מצויינת, דפנה היא מרצה יוצאת מן הכלל (והיא גם מקפלת סניצ'ים מרובעים). התקשיתי להחליט לאיזו הרצאה ללכת אחר כך, אבל כשהבנתי שבהרצאה של גדעון יהיו ספויילרים לששאו"ק, נפתרה לי ההתלבטות והלכתי להרצאה של אור, שהיתה מעניינת מאד. במפגש נשארתי רק למעגל ההיכרות - אחר כך נועה, דפנה ואני הלכנו להרצאה על פרויד ואליס, שהחליפה את ההרצאה של אמיר מרמור. היה מרתק - התיאוריה של פרויד, אם הוא צדק ואם לאו, מעניינת מאד. וכשמשלבים אותה עם אליס... ואז מחסום כתיבה! היה יוצא מן הכלל! כל הכבוד לכל המשתתפים. נהניתי מאד. הבעיה היחידה היתה עם הסאונד - היה קשה לשמוע את הקטעים שצולמו ב'עולמות' או ליד כבישים. רעשי הרקע התערבבו והפריעו. בחזרה ברכבת פגשתי פתאום את סהר ואדוה. פתרנו תשחץ (חוץ מ"ריקוד עם אוקריאני". מישהו כאן מתמצא בריקודי עם אוקראיינים?) והדבקנו מעליו את המדבקה ששכחתי להוריד מהחולצה - "קהילת חומריו האפלים". הוספנו את כתובת האתר. מה אתה אומר על זה, אודי?
 
היה מדהים!!!

איך התעגעגתי לבוא לכנסים..
הכל התחיל ב10:00 בבוקר, כשפגשתי את רועי בתחנה המרכזית ואז הוא סחב אותי לרמת גן והוליך אותי בחום כדי להביא את הדיסקים של חומריו הבהירים, תוך כדי שהוא מפלרטט עם המוכרת ומקמבן לעצמו עבודות מזדמנות. אחרי שצלחנו משימה זו בהצלחה (יחסית), שמנו פעמינו לאשכול, תוך כדי דיבור בטלפון עם אודי וסיפור מצוץ על זה שאני בקריית שמונה. היה משעשע. (הוא האמין. ד"א, מצטערת שהייתי צריכה להוליך את כולכם שולל, אבל זה היה שווה את זה.) הגענו בדיוק בזמן כדי לא להספיק להיכנס להרצאה של 11:30, אז בילינו עם בן ואדווה בדוכן מכירת הכרטיסים וגם שתינו המון קפה בחדר של בילבו (אחלה חדר.). כשכולם התשחררו תוך כדי צחקוק בהנאה על ההרצאה של גילי בר הלל, אז גם יצא לי לפגוש את נטע ואת נגה, וללכת איתן ועם עוד מליוני אנשים שבסוף לא אכלו שם למסעדת צמחונים מגניבה. (יש להם סלט! עם בטטה!!!) כמובן שזה היה החלק החשוב ביותר ביום הזה, מכאן ואילך הכל משני ולא חשוב בכלל. ההרצאה של דפנה\שמעון הייתה מרתקת! אולי טיפ טיפה מפוזרת מדי, אבל היה ממש מעניין בכל מקרה. ההרצאה של אור הייתה ממש טובה, היה נחמד להפתיע אותך!
אחרי ההרצאה היה המפגש, שהכיל המון אנשים שלא כ"כ כותבים כאן, וחבל. תתחילו לכתוב!!! (כן, מי שמדברת..) ואז... הגיע הסרט שכל העולם ציפה לו בכליון עיניים! הסרט היה איום ונורא, כמובן שסבלתי מכל רגע, מה שמסביר את הקפצוצים הנלהבים שלי והצורך המיידי לחבק כל אדם ברדיוס שני מטרים ממני. עשיתם עבודה מדהימה, ממש ממש נהנתי והתרגשתי!!! כמו שאמרתי לכל מי שהסכים להקשיב לי בערך, זו הייתה הפקה ברמה לגמריי שונה מחומריו הבהירים, ואני כל כך גאה בכם ומאושרת שזה יצא ככה! עשיתם לי חשק מטורף להשתתף בהפקה הבאה... אחרי שכל ההתרגשות שככה, נסעתי עם אדווה לבנימינה ומשם לזכרון למסיבה של סיירותניק, ו... נטע הייתה שם! היה משעשע. וכיף. אני צריכה עוד שעות שינה. אוהבת אתכם
 

DHallow

New member
היה נפלא

זה היה המפגש הראשון שלי עם הפנים שמאחורי הכינויים והרעיונות, וזה היה ממש נחמד. ההרצאה של אור היתה יפה ואני מציעה לפתוח פה לדיון כמה דברים שרק עלו אבל לא פותחו עד הסוף (היה כל כך מעניין שאנשים רצו יותר להגיב מאשר להקשיב, מה שמעיד על הצלחה מצד ההוגה). לצערי לא נשארתי לסרט למרות שהתכוונתי ואפילו קניתי כרטיס יומי מתוך כוונה למשוך עד הסוף, פשוט נגמר לי פתאום הכוח. זה לא שינה הרבה כי הגעתי הביתה ממש מאוחר כי היתה בעיה עם הרכבת והעבירו אותנו לרכבת הבאה בת"א מרכז, ואז איזה ערסית התעצבנה וחסמה בגופה את דלת הרכבת ולא איפשרה לה לזוז כך שלא ניתן היה להכניס את הרכבת הבאה והיה בלגאן עם ביטחון ומכות וסצנות, אז חבל שלא נישארתי. היה ממש כיף, תודה לכולכם
 

האבק

New member
../images/Emo6.gif על הרכבת

ותודה שבאת! טוב לראות אותך! סומך עלייך בעולמות...
 

האבק

New member
היה כנס מעולה!

הכנס השנה היה שונה מכנסים קודמים. נתחיל מזה שהשנה תפקדתי בתפקיד קצת שונה מכנסים קודמים. היה כיף להתנסות בתפקיד החדש אבל מאד מעייף ומתיש ואני ללא ספק צריך עכשיו חופש של שבוע (איזה מזל שבדיוק יש הדממה של שבוע מהצבא, הא?
). בכל מקרה, לכנס הגעתי קצת לפני שמונה (כן כן...) והתחלנו לעבוד חיתוך התגים (שיצאו אומנם יפיפיים, אבל יצאו מילימטר אחד גבוהים מדי ולכן לא נכנסו לפלסטיקים. אז ישבנו לחתוך אותם...) ומספור הכרטיסים (כל הקרדיט לאדוה ונטע
). כשאב הבית הגיע התחלנו לתקתק עניינים בתוך הכנס - הקמת דוכנים, סידור האולמות והחדר של אילן וקישוט הלובי. אני נכנסתי לשתי ההרצאות שלנו - ההרצאה של דפנה שהוכיחה את עצמה (שוב) כמרצה מרתקת! לצערי לא נשארתי עד הסוף (ענייני מיתופיה...) אבל ממה שכן הייתי מאד נהנתי. דפנה - אני מחכה למאמר!
אח"כ הייתה ההרצאה של אור שהייתה מוצלחת מאד. למרות שעבדתי איתו עליה לפני, ושמעתי אותה כמה פעמים אני מאד נהנתי ואפילו התפתחו כמה דיונים מעניינים שכדאי להמשיך בפורום. אור - גם ממך אני מצפה למאמר!
לאחר ההרצאה של אור ארגנו מפגש קצר שהיה בעיקר מעגל היכרות משעשע. שמחתי להכיר כמה פנים חדשות ושמחתי לפגוש חברים ותיקים מהפורום. סהר הפתיעה אותנו בנוכחותה וחלי הראל האגדית (מי לא קרא את "חומריו העתיקים"
) הפגינה נוכחות גם היא. בקיצור - היה מפגש נחמד מאד. במהלך הכנס נוצרו עוד מיני-מפגשונים קטנים שגם בהם נהנתי מאד. ולדובדבן שבקצפת - מחסום כתיבה!
כהרגלנו בהקרנות בכורה של סרטים של "אבק הפקות" - הכניסה הייתה מפוצצת וההקרנה נדחתה ב-10 דקות. היו לנו כמה בעיות טכניות שלשמחתי פתרנו בסופו של דבר וההקרנה עברה חלק. כן - היו כמה בעיות סאונד - מבטיח לכם שיתוקנו לקראת ההקרנה הבאה / ה- DVD של הסרט. ההקרנה הייתה מדהימה! היו מעל 200 איש ואנשים נהנו! אחרי שנה שלמה של עבודה קשה של כל ההפקה אני שמח להגיד שיצאתי מאד מרוצה ממנה. המון קרדיט מגיע לאור ענבר-גור אריה (בראנדון סטארק) שכתב וביים את הסרט וקרע את התחת בחודש האחרון בהתרוצצויות בכל הארץ ובמקביל גם כתב הרצאה. אור - שיחקת אותה ובגדול
אחרי ההקרנה הייתי ממש ממש תשוש, אבל הכנס המשיך.. הייתי בהרצאה של יעל סלע שפירו (שוב, לא בכולה - מצטער!) והיה מעניין מאד. נחמד לשמוע על הצד הזה בתרגום... אח"כ היה אירוע מאולתר של "אמינוב ועמרי בדרכים" - הייתי עייף מדי בשביל להקשיב והתעסקתי עם פירוק הכנס. בסופו של דבר יצאתי מהכנס בסביבות 23:30 לדעתי. עייף אך שמח וטוב לב. אה, וכמעט שכחתי - תודה רבה רבה לרועי פיינשטיין (SNTD) שדאג ש"חומריו הבהירים" יעבור לפורמט DVD ועוד עם כריכה כזאת יפה. מי שלא קנה - הפסיד!! בכנס הבא כדאי לכם לקנות כמה שיותר מהר, כי ממש לא נשארו הרבה... מאד מאד נהנתי לפגוש את כולכם, בהרצאות, במפגש וסתם בכנס. נתראה במפגש הבא!
אודי
 

Dubie

New member
היה ממש טוב. ../images/Emo13.gif

גם אני הגעתי מוקדם בבוקר תודות לאודי, ומה שעשיתי בהקמה היה בעיקר למספר כרטיסים. הייתי בדוכן של הכרטיסים מעשר בבוקר עד שתיים ואז הלכתי לאכול ולהתרענן. אחר-כך סידרנתי בשתי ההרצאות של חומריו האפלים [זאת של דפנה, שהייתה מעולה, ונהניתי נורא מכל הדוגמאות מעולם המתמטיקה כי אשכרה הבנתי אותן, ומשל אור, שהייתה גם היא מעולה]. המפגש פורום היה נחמד, קצר ובלי תחרות. ואז... האטרף של לפני ההקרנה. הורים שלי נתקעו בפקקים, חברים שלי הלכו לאיבוד ברחובות ת"א [ואנחנו אמורים לדעת לנווט], ואני נכנסתי ללחץ. כמובן שבסוף כולם הגיעו בזמן ונהנו מאוד מהסרט ומזה שהיו סצנות ברמת הנדיב וזה מאחורי הבצפר שלנו. היה נהדר! מקסים! מרגש! [חוץ מהסאונד].
הרמנו כוסית, הצטלמנו, נפרדנו והלכנו הביתה.
 
למעלה