נו באמת ?

נו באמת ?../images/Emo91.gif

אני קורא ושומע חדשות לבקרים עם מי מפלגת העבודה צריכה לחבור לקואליציה , ש"ס ? מרץ ? שינוי ? נו באמת זה מה שחשוב עכשיו ? מי יהיה שותף ומי לא ? כלום לא חשוב יותר לבנות את המפלגה ? כלום לא חשוב יותר להתייצב אחר מועמד אחד ולשקם את ההריסות ? כן אני יודע , מחר בחירות הפריימריס ! בואו נניח שמחר לאחר פירסום התוצאות , יהיה מועמד שזכה , למשל עמרם מצנע - לא הפתעה מרעישה . בנימין בן אליעזר יעמוד מאחוריו ? כלום שכחתם את התמודדות בורג ופואד ? כמה זמן לקח עד ההכרעה מי העומד בראש המפלגה ? המון זמן ! כעת תארו לכם סנריום של מלחמה כזאת ? חודשיים לפני הבחירות ? רק זה מה שחסר למפלגה . לא נהיה עם 24 חברי כנסת ,נהיה עם עשרה חברי כנסת ! לא נהיה המפלגה הראשונה בגודלה גם לא השניה , אולי השלישית . עכשיו תגידו לי ? באמת חשוב מי יהיה השותף של העבודה ? או שזה לא רלוונטי? תחשבו על מה שכתבתי . ערב טוב , יהונתן 38 . ( הכותב , פעיל מרכזי במפלגה , בהתנדבות )
 

EverMan

New member
גם זה חשוב ,

אני בהחלט מסכים שצריך לדון באידיאולוגיה כיום. אני באופן אישי חושב שצריך לדחוף את המפלגה לכיוון הסוציאליסטי ומהר. על המפלגה שלנו להחזיק את הדגל החברתי-כלכלי באופן ברור יותר. אבל גם נושאים כמו האם ש"ס או שינוי עדיפות לא כל כך "אסורות" לדיון. העבודה לא תהיה ב10 מנדטים , בעיקר לא עם מלחמה ברקע. להפך. דווקא אז אנשים לא ישימו שינוי ומרצ בקלפי אלא עבודה...
 
אתה צודק כל כך ../images/Emo45.gif

קראתי את התיחסותך אני מקבלת כל מילה ומילה שלך . קודם כל נכנסים לבית שעדיין לא נבנה . חייבים לבנות יסודות וכאן כבר בונים את התקרה . מפלגת העבודה חייבת לעשות בדק בית ולהבנות לפני הפזילות לאן ולמי .
 
למעלה