סוף שבוע רגע בתפוז.. רגוע.. סיכום שבוע.

בר דותן

New member
סוף שבוע רגע בתפוז.. רגוע.. סיכום שבוע.

שיר השבוע: שיר השבוע של אפרת: קליפ השבוע: זמר\להקת השבוע: אלבום השבוע: סרט\סדרת השבוע: בילוי מיוחד: הדבר הכי טוב שקרה השבוע: הדבר הכי פחות טוב: התחדשות השבוע: גאוות השבוע: משהו שהייתם רוצים שיקרה בשבוע הקרוב: תיכנונים לסוף השבוע: סמיילי שמאפיין את השבוע: שיר\שורה משיר שלא יצא(ה) לכם מהראש השבוע: מתכננת ללכת להופעות כלשהן\סטנדאפ\סרט? שיהיה סופ"ש חמים לכולם, שתישארו יבשים וחמים.
 

ady18

Well-known member
מסכמת

של אפרת לא שמעתי שירי השבוע: מעבר להרים משינה \על הספסל מול האגם משינה\ קול גלגל שוטי הנבואה להקה:משינה סרט:היורשים תוכנית עובדה בילוי מיוחד הופעה של משינה הדבר טוב:פגישה\יום הולדת לחברה+סרט התחדשות:4 זוגות מכנסים. וחולצה שיקרה: מזג אוויר פחות קר סופ"ש :ביינתים יום הולדת לחברה +סרט\ היום תל אביב מחר ביינתים לנוח ונראה מה עוד פתוח. הופעה זה יהיה כנראה אפרת של הכנס לשון עברית ואולי עוד הופעה ביינתים לא סגור \סרט הייתי עכשיו אז לא ממש כרגע\ סטאנד לא ממש מאלה שהולכים.
 

בר דותן

New member
תתחדשי :) ו..

תהני בהופעה של אפרת, ביגלל שזה אמצע שבסוע כנירא שאני אל יהיה .. לומרות שזה 2 דקות מהבית :(
 

ady18

Well-known member
נראה לי עוד לא הזמנתי כנראה שכן

שאזמין אהיה יותר בטוחה חח כרגע עדין אף הופעה לא סגורה לגמרי:)
 

בר דותן

New member
יאלה סיכום..

שיר השבוע: scorpions still loving you שיר השבוע של אפרת:מגרד לי בגב קליפ השבוע:| זמר\להקת השבוע:scorpions אלבום השבוע:| סרט\סדרת השבוע:אליפים D: בילוי מיוחד:הופעה של היהודים היום ברידינג הדבר הכי טוב שקרה השבוע:אין הדבר הכי פחות טוב:היתקלקל שוב האיפון (כבר תוקן) התחדשות השבוע: משהו שהייתם רוצים שיקרה בשבוע הקרוב:להגיע להופעה של אפרת .. תיכנונים לסוף השבוע:הופעה של היהודים סמיילי שמאפיין את השבוע:(: שיר\שורה משיר שלא יצא(ה) לכם מהראש השבוע:"לא יכולתי להציל אותך" מתכננת ללכת להופעות כלשהן\סטנדאפ\סרט?כן היהודים חח שיהיה סופ"ש חמים לכולם, שתישארו יבשים וחמים.
 

אריה31

Member
מנהל
אתה מרוצה מהעונה השנייה, בר?

ראיתי את שני הפרקים הראשונים וזה נחמד, אבל חבל שהשחקנית הכי טובה - שני אביב ששיחקה את ניצה איננה
ידידה שלי גם הולכת הערב להופעה של היהודים, תהנה!
 

בר דותן

New member
בהחלט נהנהתי .. היתה הופעה נדירה..

ו.. אני קצת מאוכזב .. אבל אולי עוד יפתיעו .. ממשיך ליראות בינתיים :) ונירא מה יהיה
 

אריה31

Member
מנהל
מסכם


שיר השבוע: דני הוליווד שיר הנושא אומן השבוע: רן דנקר סרט השבוע: החצי השני - סרט צרפתי-אמריקאי מ-2009 http://www.imdb.com/title/tt1094668/ הדבר הטוב שקרה השבוע: השחקנית הצרפתייה המהממת ששיחקה ב"חצות בפריז" מריון קוטילאר, עשתה לייק למשהו שכתבתי בדף הפייסבוק שלה:) משהו שאני רוצה שיקרה: השבוע במיוחד מתאימה לי הכרות חדשה תוכניות לסופ"ש: הערב נפגש עם שתי ידידות, מחר יש בר מצוה לתלמיד שלי ובערב עבודה אין לי כרגע אף הופעה בקנה
 

בר דותן

New member
לכל פרק בסידרה הזאת

היה שידורים חוזרים יותר ממספר כל הפרקים שהיו בכל העונות חח
 
למעלה