סכמ'ש ללא ורד

I מ י ר ב I

New member
סכמ'ש ללא ורד../images/Emo162.gif

שיר/י השבוע שלכם (של מירי): שיר/י השבוע שלכם (לא של מירי): תמונת/פליקס השבוע: תחנת רדיו/תוכנית/סרט/סדרת השבוע שלכם: ציטוט/י השבוע: איזה יום היה הכי מוצלח? דבר אחד שהרים לכם את מפלס המצב רוח: משהו שהוריד לכם את מפלס המצב רוח השבוע: משהו שאתם מצפים לו בשבוע הבא: האם פגשתם את מירי השבוע? האם היה- א.מהמם ב.קסום ג.מרגש ד.כל הנ"ל הסבירו, פרטו ונמקו: סכמו את השבוע שלכם במילה אחת: שאלת בונוס-חוגגים מימונה? שיהיה לכולם סופ"ש מעולה!
 

sp400

New member
סכמש עצוב ללא מירי

שיר/י השבוע שלכם (של מירי):אם זאת אהבה שלך שיר/י השבוע שלכם (לא של מירי):אדל תחנת רדיו/תוכנית/סרט/סדרת השבוע שלכם: כוכב נולד איזה יום היה הכי מוצלח? דבר אחד שהרים לכם את מפלס המצב רוח: ההופעה של מירי וקרן משהו שהוריד לכם את מפלס המצב רוח השבוע: משהו שאתם מצפים לו בשבוע הבא: שבוע אחרון לפני גיוס האם פגשתם את מירי השבוע? האם היה- כל התשובות נכונות סכמו את השבוע שלכם במילה אחת: ארוך שאלת בונוס-חוגגים מימונה?אולי לא ידוע עדיין
 

ofree15

New member
סכמשמש

שיר/י השבוע שלכם (של מירי): כל האירוח אצל קרן + ילדה שהתבגרה שיר/י השבוע שלכם (לא של מירי): כל ההופעה של קרן תמונת/פליקס השבוע: אם קסם הייתה שולחת לי את התמונה עם מירי או את התמונה עם קרן הייתי מעלה
אהמ.. אהמ.. קסם
תחנת רדיו/תוכנית/סרט/סדרת השבוע שלכם: כוכב נולד ציטוט/י השבוע: "מירי זוזי, את מסתירה לי את התחתונים של קרן" איזה יום היה הכי מוצלח? דבר אחד שהרים לכם את מפלס המצב רוח: אתמול.. הופעה
משהו שהוריד לכם את מפלס המצב רוח השבוע: עב, לימודים, מבחנים
זה ממש ממש לא חופש משהו שאתם מצפים לו בשבוע הבא: מתכונת
סיור בוולפסון ועבודותת :-S האם פגשתם את מירי השבוע? האם היה- כן!!! א.מהמם ב.קסום ג.מרגש ד.כל הנ"ל הסבירו, פרטו ונמקו: כל הנ"ל!!!! אחרי ההופעה ראינו אותה במקדונלדסס אוכלת גלידה!!! והיא הסכימה לתמונהה!! אין עליה!
סכמו את השבוע שלכם במילה אחת: לא חופשי בעליל שאלת בונוס-חוגגים מימונה? כן, תוך כדי יומולדת לחברה טובה, בשבט
 
מסכמת...

שיר/י השבוע שלכם (של מירי):באה אליכם, ושתי גדות מההופעה בצוותא, אני לא מתה על השיר הזה..אבל הביצוע הזה שבר אותי סופית.. שיר/י השבוע שלכם (לא של מירי):מילה טובה-יהודית רביץ, כל מיני עידן רייכל,שירים של קרן שהיו בצוותא, וכולך בת 40-השיר הראשון של אביב גפן!!!! (הוא כתב אותו בגיל 10)...וחרשתי עליו הרבה השבוע:) תמונת/פליקס השבוע:אני די פינטזתי לעצמי על תמונה עם קרן ומירי שאני כזה באמצע אבל מירי ברחה לי :/ אז זה כמעט היה יכול להיות תמונת השבוע:) תחנת רדיו/תוכנית/סרט/סדרת השבוע שלכם:כוכב נולד. ציטוט/י השבוע:"לא פעם זה קשה,אבל הרוב מילה טובה,תמיד עושה לי טוב..רק מילה טובה או שתיים לא יותר מזה.." איזה יום היה הכי מוצלח? דבר אחד שהרים לכם את מפלס המצב רוח:כל השבוע המקסים שהיה לי בחופש הזה, נתחיל מליל הסדר מצחיק עם משפחתי הקטנה והאהובה ואורחים שאין כמוהם.. נמשיך בהופעה של קרן מארחת את מירי, ונסיים עם הופעה של יהודית רביץ שהיתה מדהימה (ממש ממש לא כמו מירי וקרן..) אבל גם היא בסדר חח.. משהו שהוריד לכם את מפלס המצב רוח השבוע:שכנראה יש לי דלקת בשרירים, האורטופד נתן לי הפניה לפיזיוטרפיה ונראה מה יהיה,כמובן שגם בזה העבודה אשמה...בהכל העבודה אשמה,אבל אני אוהבת את העבודה שלי... משהו שאתם מצפים לו בשבוע הבא: לחזור לעבודה!! תתפלאו אבל אני מצפה,התגעגעתי לקטנטנים שליייייייייייייייי .... האם פגשתם את מירי השבוע? האם היה- א.מהמם ב.קסום ג.מרגש ד.כל הנ"ל הסבירו, פרטו ונמקו:מרחוק נחשב? לא דיברתי איתה :/ היא ברחה... סכמו את השבוע שלכם במילה אחת:כייפי! שאלת בונוס-חוגגים מימונה?לא..וטוב שכך,משמין... שבוע מקסים!!!!!
 
סיכום חופשי במיוחד../images/Emo42.gif

שיר/י השבוע שלכם (של מירי): היי אחותי שיר/י השבוע שלכם (לא של מירי): ten days תמונת/פליקס השבוע: רק של השמרים מעבודת המחקר בביוטכנולוגיה חח תחנת רדיו/תוכנית/סרט/סדרת השבוע שלכם:
ציטוט/י השבוע: שיחה מצחיקה עם חברה טובה.. חח אני לא יכולתי לצטט משהו אחד. איזה יום היה הכי מוצלח? דבר אחד שהרים לכם את מפלס המצב רוח: יום רביעי - שופינג עם אמא. יום חמישי - טיול בירושלים עם המשפחה המדהימה שלי! משהו שהוריד לכם את מפלס המצב רוח השבוע: שיחה עם חברה אחרת לפני שעה בערך. משהו שאתם מצפים לו בשבוע הבא: מחר - ארה"ב. ניו יורק ואחר כך תחרות רובוטיקה בסנט לואיס. האם פגשתם את מירי השבוע? לא. סכמו את השבוע שלכם במילה אחת: מיוחד. שאלת בונוס-חוגגים מימונה? אולי בניו יורק חחחח
 

איריס מ

New member
מסכמת...

שיר/י השבוע שלכם (של מירי): "באה אליכם", "לשם", "בקרקס הזה", "אם זאת האהבה שלך", "שתי גדות", "ילדה שהתבגרה", "אסופים". שיר/י השבוע שלכם (לא של מירי): השירים של קרן מההופעה. תמונת/פליקס השבוע:
תחנת רדיו/תוכנית/סרט/סדרת השבוע שלכם: "חברים", "בנות גילמור". ציטוט/י השבוע:
איזה יום היה הכי מוצלח? דבר אחד שהרים לכם את מפלס המצב רוח: יום חמישי. משהו שהוריד לכם את מפלס המצב רוח השבוע: יום רביעי, האשפוז של אמא שלי בבי"ח שתודה לאל שוחררה לאחר יומיים. משהו שאתם מצפים לו בשבוע הבא: שום דבר מיוחד. האם פגשתם את מירי השבוע? האם היה- א.מהמם ב.קסום ג.מרגש ד.כל הנ"ל הסבירו, פרטו ונמקו: על הבמה. סכמו את השבוע שלכם במילה אחת: פעיל. שאלת בונוס-חוגגים מימונה? לא, אהיה בעבודה.
 

ady18

Well-known member
מסכמת

שיר תקווה בת של מלך איתי הררי עשה:הופעה מחווה לרחל שפירא וטיול לצפון תוכנית:כוכב נולד מחכה:סרט השבוע במילה אחת: חופש מביאים לנו כול מיני דברים:)
 
למעלה