ספרים גבירותיי... ספרים

ספרים גבירותיי... ספרים../images/Emo91.gif../images/Emo63.gif

אתן מוזמנות לשרשר לכאן את המלצותיכן לספרים. ספרים שקראתן והשאירו את חותמם עליכן. אשמח לקרוא את רשמיכן מהספר ומדוע אתן ממליצות עליו.
 
אתה יכול לרפא את חייך - לואיז היי

ישנם ספרי מודעות רבים. רק אצלי על המדף אפשר למצוא כעשרים ספרי רוחניות/מודעות שונים. אל הספר של לואיז היי הגעתי בעקבות המלצה של חברה. היא העניקה לי את הספר לכמה ימים, עלעלתי בו ונכבשתי ומיד רכשתי אותו. הספר הזה הוא ה-כלי בו השתמשתי במסע האישי שלי למודעות עצמית, לביטחון אישי, לאהבה, אהבה שלי כלפי עצמי. התחברתי לספר ולו בגלל השפה הפשוטה, הבהירה, הקריאה והקולחת. לואיז היי מדברת אליך בגובה העיניים ואני מצאתי את עצמי מתחברת ומיישמת את הספר לאורך זמן רב. מומלץ בחום !
 
גם אני התחברתי לספר זה...

ספר מעולה שאני עצמי יישמתי ממנו המון דברים, צריך לחזור ולקרא אותו כל פעם מחדש או לפחות חלקים ממנו כדי לא לחזור לדפוסים הקודמים.. ספר נוסף שאני ממליצה בחום "רצות עם זאבים" של קלאריסה פינקולה אסטס זה ספר סיפורים ומיתוסים על נשים, סיפורים שמספרות נשים זקנות על נשים פראיות, המהות, היופי הפנימי והחיצוני של האישה... אני קוראת בו סיפור, סיפור... לא ברצף כי כך אני מפנימה טוב יותר כל סיפור בנפרד... זאת אני מצרפת סיפור אחד שהתחברתי אליו במיוחד שבת שלום
 
שלום לכולכן,

חדשה פה בפורום, אבל התחברתי מייד להמלצה על ספרים - אחת האהבות הגדולות שלי. קראתי הרבה מאוד ספרים לאחרונה, אבל זה שהכי נהניתי ממנו - מאלו שקראתי לאחרונה - היה הספר "מחול הפלמינגו" של אורלי קראוס ויינר. הספר מכיל המון המון תובנות, השזורות בסיפור פנטסטי. וזה מתחבר לי גם לשרשור שהביא אותי לפה מהדף הראשי - אחריות מול התקרבנות.. <ויש לי בהחלט מה לומר בנושא, אבל אומר אותו שם, בקונטקס המתאים> בכל אופן, בספר הזה הדגש היה יותר על אחריות מול רגשי אשמה. אני ממליצה על הספר הזה בחום רב!
 
ספר רציני לנשים בעיקר../images/Emo29.gif../images/Emo63.gif

ולגברים אמיציםדיים לרוץ עם נשים שרצות עם זאבים. הספר: " רצות עם זאבים " מאת: קלאריסה פינקולה- מקים לחיים את המקומות הפראיים והמוזנחים בנפש הנשית. ספר עבה , אבל נפלא.
מזל-טוב כבר אמרתי? אור ואהבה אריאלה
 
רכשתי את הספר שנה שעברה ומדי

פעם אני מעלעלת בו ומה אומר ? לא מצליחה להתחבר ! אשמח לקבל ממך טיפ/כיוון משהו שיעזור לי להתחבר לספר ובכך ליהנות וללמוד ממנו. אני מקבלת עליו כל כך הרבה המלצות וממש מרגישה שאני מפספסת משהו. ו... ברוכה למעגל שלנו אריאלה :)
 

ע ו פ ר ה

New member
רצות עם זאבים

זה ספר שאני נעזרת בו כדי לקבל מסרים. שואלת שאלה ופותחת עמוד. ספר שמאוד אהבתי וסיימתי לאחרונה הוא "מכתב בבקבוק". ותודה לך הילה על הפורום הנפלא הזה. רק עכשיו גיליתי אותו. עופרה
 
לא לקרוא אותו בבת אחת

להחליט שקוראים פרק אחד ונחים. פרק 10 על לידבוק באומץ, ברצון להצליח, בלא להספיק את ה"מרדף" למה שאנחנו רוצות...למרות הקשיים בדרך פרק 3 על הזוגיות.... או 5 הפרק על היצירה נדמה לי 12 עשה לי את זה. לבוא אל הספר בעמדת פתיחות לקרוא טוב טוב את הפרק, לראות אם מה שכתוב בפרק מתחבר אל הלב שלך. אם הפרק מדבר אליך, האם את יכולה ללמוד ממנו משהוא, על עצמך? על ההתנהגות שלך, על הרגשות? להבין שזה אוניברסלי, ולא להתבייש. יש שם פרק על אמהות שאיבדו את אימהותיהן.... קראתי ובכיתי, כ"כ נכון שאי אפשר שלא להתחבר....למי שעברה את "החוויה" אני מוכנה לעבור בין הפרקים ולסדר לפי נושאים,
 
../images/Emo65.gif גם אני קוראת בחלקים../images/Emo6.gif

יש לי ספריה מלאה בספרי רוחניות, תיקשור וריפוי, אך הספר הזה, כמו " דרך הלב " שיש לי אותו 4 שנים.. קוראת קצת ועוצרת.. כמו שכתבה שפירית, הרעיון הוא הבנת העוצמה שיש לנו הנשים, מעבר לזה אני חושבת גם שאפשר לקרוא לאחר ההקדמה, את הפרק המעניין. לדעתי, ההכלה בכל קריאה של ספר עוצמתי, היא לתת- המודע, ולמודע ביחד, וההבנה היא , המקום בו אנו נמצאים. גם אני חושבת שזה ספר לקריאה איטית, ספר פסיכולוגי, ואני נהנית לקרוא, אפילו 2 עמודים כל פעם, הקושי האמיתי לדעתי, הוא חוסר הקבלה שאנו הנשים שהספר מדבר עליו. בהצלחה לנו, כיף להיות כאן...
מומלץ ממקום אחר - " אהבת נשמה " לעורר את מרכזי הלב, של סאניה רומן- יצירת קשר עם הנשמה שלנו ועם מרכזי הלב, האהבה. באהבה ושבוע- נפלא, אריאלה
 
איזה כיף לקרוא אתכן - אני לא לבד

במערכה מול הספר הזה יופי ! אמשיך לקרוא אותו מדי פעם, כפי שאני עושה היום
 
שני ספרים של ג'ק קורנפילד ../images/Emo63.gif

"דרך הלב" "אחרי האקסטזה" ג'ק קורנפילד הוא פסיכולוג ששהה שנים במנזרים במזרח. הספרים שלו עוזרים לי מאוד למצא איזון בין התורות המושכות של הבודהיזם לבין החינוך של המערב והחיים שלנו כאן. מאוד מומלץ!
 
דרך הלב ../images/Emo45.gif

התחלתי לפני זמן מה, מאד אהבתי את הגישה, מאד מעשי ויישומי לחיי היומיום.
 
"נישואים לא גמורים"+טיול על שפת הים

שני ספרי ההמשך ל "שנה ליד הים" - קניתי ביום שישי על הבוקר
את נישואים לא גמורים אני תכף מסיימת, זורם ונבלע כמו שנה ליד הים. לי אישית , מאד נוגע, כמו חיה איתי ורושמת את רגשותי ומחשבותי. המוכרת שאלה אם קראתי את שנה ליד הים, והחלה שיחה על הספר. היא ספרה שלא ממש התחברה אליו, חייכתי לעצמי. היא צעירה, בשנות העשרים המוקדמות לחייה, אמרתי לה שבאופן מסוים אני מקווה בשבילה שלא תצטרך להתחבר לספר , ולחוויות אותן הסופרת שוטחת בפני הקורא
חשבתי על העיניין, ויש חוויות שאפשר להבין, לנסות להרגיש כמו... להיות עם המון אמפטיה, אבל זה אף פעם לא יהיה בעומק ובעוצמה של מי שחווה את הנושא בעצמו, שם החיבור יהיה מהבטן וזה המקרה בספרים האלה לדעתי.
 
יש הרבה טובים ../images/Emo13.gif

כמה המלצות:
הספרים של לואיז היי
אלכימיה רגשית/טארה בנט גולמן
ארבעת עקרונות הבריאה/ג'ון ל. פאין
הספרים של דיאן שטיין (אם כבר מעגל נשים
)
והמלצה חמה חמה- 13 האימהות הקדומות של השבט/ג'ימי סאמס- אחד הספרים הכי מדהימים שקראתי
האא וגם רצות עם זאבים שהזכרתן שוכב לי על המדף, מחכה בתור
 

נ י ס

New member
אוהבת לקרוא כל מה שכתוב...

כרגע קוראת את "אל תגלה" - הרלן קובן, מרתק... אני לא נוהגת לרכוש ספרים (עקב מחירם היקר) ומסתפקת במה שהספרייה מציעה, אז....מחכה להמלצות.
 

Eiley

New member
הספר האחרון שקראתי באופן מלא...

היה "ימי שלישי עם מורי" של מיץ' אלבום, די התאכזבתי מהספר. אהבתי את הרעיון והספר נחמד אבל המסרים והכתיבה הייתה מאוד בנאלית- שלא לומר קיטשית.
 
למעלה