סקר לגבי איתי שכטר...

19מייקל

New member
סקר לגבי איתי שכטר...

מה אתם אומרים שאיתי שכטר רוב הסיכויים בינואר עובר לאירופה ?? אני חושב שסתם ילך לנו שחקן מצויין ויאמר יקח תכסף ולא ישקיע בשחקנים אחרים... מה דעתכם ??
 
אין צורך להיסחף

אני בספק שיש באמת כוונה רצינית ממועדון כלשהו לרכוש את שכטר בינואר וגם אם זה יקרה, זה לא כאילו יכנס סכום אדיר ממכירתו של שכטר לכיס של יאמר שהוא לא ישקיע את זה במועדון.
 

tristan79

New member
כתבו שהיה נציג של פורטו

ביציע ביום שני שעקב אחריו, אז אני מניח שיש עניין בינלאומי מסויים סביבו. כמובן שזה יהיה חבל לראות את שכטר עוזב, במיוחד באמצע העונה, אבל לדעתי זו לא תהיה מכה אנושה לקבוצה - בעיקרון בתפקוד הקלאסי של שכטר (החלוץ שליד החלוץ המרכזי) לנתניה יש עוד אופציות ראויות. בראש ובראשונה טאזמטה, וגם ימפולסקי ואולי גם סלמי יכולים להיות שחקני הרכב לא רעים בתפקיד הזה. הבעיות ההתקפיות של נתניה נמצאות בקישור (העמדה שאומברטו היה אמור לפתור ונכון לעכשיו לא ממש עונה על הציפיות) ובעמדת חלוץ החוד (ג'ורג' בה, ששוב יותר מדי פצוע) - בינואר הקבוצה תצטרך לעשות הערכה אם הסגל מספיק או ששווה להחליף אחד מהם על מנת לחזק את החלק הקדמי, ואם או בלי קשר לעזיבה של שכטר, תדרש השקעה כספית מצד יאמר בחיזוק.
 
כן, קראתי כבר מספר כתבות על העניין מפורטו

אבל זה ממש לא נראה רציני ולכן אני בספק שאנחנו נראה אותו עוזב את המועדון לפני סיום העונה הנוכחית.
 

19מייקל

New member
ציטוט מone : שכטר יחטף כמו לחמניה..

הנציגים של פורטו אמרו ששכטר יחטף בינואר לחול כמו לחמניה חמה.. וגם אני מקווה שהוא ישאר לפחות עד סיום העונה. כמו ששיחררו את תמיר כהן לבולטון, לא הביאו שחקן בסדר גודל כמוהו ולא שמענו שיאמר פתח תארנק... ואני מקווה שזה לא יקרה שוב ששכטר או כל שחקן אחר יעזוב לחול ולא משנה כמה כסף נתניה יקבלו על העברה העיקר שיביאו שחקן במקומו.. שיהיה בהצלחה ביום שני מול ביתר, רק ניצחון !!!
 
אז נציגי פורטו אמרו, זה לא הופך לדבר חד משמעי

עם תמיר כהן זה למעשה היה משהו יותר סגור וידוע שהתבשל מספר חודשים, עם שכטר זה לא ממש נראה כדבר אמיתי כי עוד לא ראינו אף קבוצה מביאה עניין רציני בו.
 

tristan79

New member
כתוספת לדברים הלא חד משמעותיים

במשחק מחר יצפו נציגים של סארגוסה וחטאפה מהליגה הספרדית. בין השמות שנזכרו כאלו שמושכים את העניין מספרד הם איתי שכטר וביוואן פרנסמן (בנוסף לבואטנג, ברוכיאן, ואלברז מבית"ר).
 
למעלה