סקר קטן על..מה ללבוש לבית הספר

סקר קטן על..מה ללבוש לבית הספר

אז ככה- מה אתן אוהבות או ממליצות ללבוש לביצפר?.. אני מתכוונת ליום לימודים רגיל, חורף, לא להשתולל יותר מדי כי בטח יש כל מיני חוקים של מה מותר ומה אסור (כאילו ששמים עליהם..).. הבנתם למה התכוונתי?..
 

poison in love*

New member
אני...

לביה"ס... וזה קבוע אצלי... ג´ינס כלשהו וסריג עבה או סוודר כזה... ומתחת חולצת ביה"ס כי מכריחים אותנו... אין מה לעשות... וקורה שלפעמים אני שמה מכנסיים שחורות כאלו ... אבל אני אף פעם לא הולכת עם טייצים או עם טרנינגים...
 

אלישיה

New member
תשובה..

אומרים לי שאני באה לבית ספר כמו שיוצאים למסיבות... ואני לא חושבת ככה כי למסיבות אני מתלבשת אחרת.. אבל שיהיה.. זה מה שאני לובשת לבית ספר.. ג´ינס מתרחב... (יש לי מלא ג´ינסים כאלה...) וחולצות צמודות.. שקצת רואים את הבטן לא יותר מדי כי אסור.. בעיקר אני אוהבת ללבוש... חולצות שיש להן איך אני אסביר את זה... מחשוף סירה.. ככה קוראים לזה אצלנו... אלה חולצות שרואים את הכתפיים.. אם אתן מבינות.. לא משנה... ומגפיים שחורות ויפות.. וקצת איפור.. למרות שאסור..
 

poison in love*

New member
....

את באמת מתלבשת כאילו את יוצאת למסיבה... אז רגע... אם את מתלבשת ככה לבית ספר... איך את מלבשת למסיבות?...
 
אני חשבתי שאיתנו היו קפדניים בביצפר

לנו אסור היה לבוא עם גופיות ועם ג´בוטים, ולמדנו באילת ונורא חם בקיץ.. אז שיננו את התקנון וגרמנו לכך שיהיה מותר ללבוש גופיות עם כתפיות עבות... אבל אני לא ממש מבינה למה אסור להתאפר לביצפר?!!?!?!? הייתי לובשת לביצפר בד´´כ ג´ינס וטי, אבל היו כאלה שהיו מגזימות ולובשות בגדי יציאה עם עגילים תואמים, חגורות עבות עם אבני אמבר וכאלה, שזה ממש מוגזם לדעתי, מה לא נראה לכן?!?!?! לילי
 

אלישיה

New member
פויזן אין לאב... למסיבוות אני לובשת

גינסים מתרחבים ו.. סטרפלסים למיניהם... שקושרים בגב.. ועם גב חשוף.. וכל מיני..! ועם חגורות יפות.. וחולצות בטן למיניהם!... עניתי על השאלה שלך?!
 
למעלה