סתם הרגשתי צורך להגיד

Another Brick

New member
סתם הרגשתי צורך להגיד

שאני מטורפת על קרבות חופשיים ואם היו מקדישים לזה יותר זמן באימון- אולי הייתי נשארת ד``א, אולי כדאי שמישהו יצא במסע הסברה בנושא ההבדלים בין ג`ודו לקראטה? נמאס לי שכבר 10 שנים אפ`חד לא מבין מה אני לומדת. למה לא שואלים שחקן כדורגל ``נו, איך היה באימון הכדורסל היום?``??? הרי גם פה וגם פה יש כדור! שמישהו יפרסם את השוני בבקשה חוצמזה רציתי להגיד שפרשתי בחגורה כחולה עם פס חום... חבל, עוד שנתיים והייתי מגיעה לשחור (לא, לא התאמנתי 10 שנים רצוף, לכל מרימי הגבה...) מור- חולת מכות עם טעם (-: נ.ב. בהצלחה עם הפורום!!!!
 

Another Brick

New member
למדתי- פעם

קראטה! השיטה הייתה... אמממ... שוטו קאן! וזה הכי שווה שיש (-: אם למישהו יש תמונות בנושא (של השיטה הזאת), תפרסמו! (-: מור
 

untitled

New member
אצל מי למדת שוטוקאן

וזה מוזר שאת ``חולת קרבות`` כי שוטוקאן זה יותר רך מקיוקושינקאי למשל, בכל הנושא של מגע.
 

Another Brick

New member
בגלל זה פרשתי

כי היה יותר דגש על הטכניקות והקאטות מאשר על הקרבות החופשיים, שבהם בעצם הייתי הכי טובה למדתי אצל יעקוב גרינברג שהיה פעם אחד המאמנים היותר טובים בארץ. עכשיו המועדון שלו לא משהו... הרבה עזבו או עברו למורה אחר... אבל אני את החווייה שלי באולימפידה בדנמרק שומרת אצלי (-: ד``א, מישהו יודע איפה אני יכולה להשיג שק איגרוף (הגדולים והארוכים האלו) במחיר נורמלי? מור
 

viper2k

New member
תנסי בבש -גל

תנסי בבש-גל בת``א זה באזור של עזריאלי
 

djoren

New member
אין כזה..

שק גרוף נמנה עם ציוד למכון כושר ומכוני אומנויות לחימה, וזה עולה המון. תחסכי כסף אם את באמת רוצה.
 

untitled

New member
שקי אגרוף ובכלל

ציוד לקארטה ואומנויות לחימה אפשר למצוא או בבש גל, או בדו-קרב, שזה ליד דיזינגוף סנטר. קניתי שם פעם שק של מטר ב 70 שקל. אבל צריך למלא אותו טוב ובקשר לקרבות, אם יותר מתאים לך מגע מךא היית צריכה ללכת לקיוקושין ולא לשוטו-קאן, וגם את צריכה להבין שהאימון שמלבד הקרבות חשוב מאד ואפילו יותר מהם.
 

Another Brick

New member
תודה

אולי אתה יודע על חנות בחיפה? בקשר ל-לאן הייתי צריכה ללכת. בגיל 6 בא אלינו חבר של ההורים ואמר שהוא מורה לקראטה. נראה לך שידעתי אז מה אני רוצה? מאז פרשתי וחזרתי פעמיים, אבל תמיד לאותו מורה כי אני כבר מכירה אותו ואת השיטה ובלה בלה... ואם להגיד לך ת`אמת- אני גם לא מי-יודע-מה מתמצאת בשיטות השונות, אף פעם לא הרחבתי את הידע שלי בנושא. חוצמזה, אני מאוד מעריכה את האימון כולו. למדתי להיות יותר מאופקת ולשלוט בעצמי, למדתי איך להתמודד במצבי לחץ ועוד כמה דברים שישארו איתי עוד הרבה זמן. אבל בקרב אני מבטא ת`צמי. מוציאה את כל הכעס ועוד מקבלת על זה מחיאות כפיים (אם זה בתחרות) וזה כככככייייףףףף (-: מור (16)
 
למעלה