סתם השערה שלי..

סתם השערה שלי..../images/Emo118.gif

שימו לב לתאריך שבו צולמה התמונה, ואני בספק שהתאריך לא היה מכוון במצלמה והיה נופל דווקא על תאריך כ"כ קרוב.. מה אפשר להבין מזה? שהן היו בפריז בנובמבר! כלומר, אלה סשה ונטלי כבר ידעו בטוח שהן בגמר אפילו באירוע ההשקעה, שהיה בפברואר
.. יכול להיות שידעו אפילו ביום שבו החזירו את צליל, כי לא חשפו בפנינו שריטה חזרה - אז אי אפשר לדעת מתי זה צולם. בקיצור, זה די מסביר מאיפה השיער של נטלי קצת ארך פתאום, אם חושבים על זה! אבל ואו, הן חיכו לגמר כל הזמן הזה.. תראו איך הריאלטי עובד
 
ואם חושבים על זה../images/Emo118.gif

הן צפו בסדרה כמו כולנו, בבית
.. ולא היו צריכים להקליט להן או משהו.
 
זה בטוח..

כמו תמיד... זה לא ריאליטי שידור חי כמו כוכבים נולדים לרקוד למיניהם... לגבי הראשון אז אני במקומם הייתי מתה ממתח כ"כ הרבה זמן..
 
כן הבנתי../images/Emo118.gif

וכן, זו תוכנית ערוכה לגמרי [לפעמים קצת מרוחה.. שעה וחצי פרק?] אז ברור שהיא לא תהיה בשידור חי.. אבל לקח המון זמן להעלות את הדברים על המסך. יש למישהו מושג כמה זמן עבר מסוף השרדות?
 
כמה הרבה חודשים

אם אני לא טועה משהו כמו החופש הגדול הקודם או ספטמבר ככה.. תבדוק בפורום שלהם.. אם תצליח להשחיל מילה
 
באמת.. הפורום פעיל ברמות מטורפות../images/Emo118.gif

בטח העריכה של השרדות מטורפת. מצד שני, יש פרקים ממש מרוחים.. שזה כבר מוגזם.. כמו למשל - פרק שלם "אי המתים".. כמה אפשר לחפור על משימת אי מתים?
 

Michal s3

New member
התוכנית צולמה

באוק'-נובמבר. תחילת דצמבר הצילומים הסתיימו עד המפגש איחוד בין הבנות, הגמר ומה שמסביב..
 
אממ../images/Emo118.gif

לדעתי פרק האיחוד צולם קצת אחרי פריז. השיער של נטלי עדין מעל הכתפיים בפרק האיחוד - ובגמר הוא כבר נוגע בכתפיים. בנוסף, ריטה לא נחשפה בפרק האיחוד אז זה רק מוכיח שזה לא היה קרוב לגמר..
 

Michal s3

New member
אין על מה :)

פרק האיחוד לפי מה שהבנתי צולם לפני חודשיים בערך.. משהו כמו חודש-חודש ומשהו אחרי פריז לא יודעת אם שמת לב, אבל בגמר שמו לנטלי תוספת שיער..בגלל זה הוא היה ארוך יותר, אז זה לא קשור :) ההצבעה של הקהל להחזרת הדוגמנית השנייה לגמר נעשתה לפני איזה חודש באתר..משהו כזה, אז דווקא מסתדר שההפרשים בין פרק האיחוד להצבעת הקהל לא היו רחוקים..
 
מצחיקים../images/Emo118.gif

למה לשים לה תוספות אם בסופו של דבר השיער היה אסוף..? טוב, מה זה משנה
בשבילנו הכל רץ ברצף. אחרי האיחוד ישר הגמר.. אז לול.
 

bester

New member
גם אני נתקלתי בתמונות

(צליל ונטלי) עם תאריך של דצמבר. מענין למה ההפרש הגדול ומה הן עשו בינתיים הכי עצוב לי זה על לימור שסהכ מאוד אהבתי את האישיות שלה. יש מקרים שרואים שהיא קצת נלחמת שלא ללכלך חזרה. וזה מאוד קשה כשהמצלמות עובדות ומלכלכים עליה. ובכלל שהיא נתנה קול לצליל - זה היה מעשה מאוד אצילי. מראה על בגרות פנימית. וחבל שהרסו לה עם התסרוקת הזו. היא מדהימה. כל מי שרואה אותה ברחוב לא מאמין ראיתי אותה גם במגזינים של חתן כלה. זה נשמע אולי לא אמין אבל היא באמת יפה ומה שעצוב לי עליה זה שהיא התלבטה לפני התוכנית אם ללכת לתוכנית או להתחיל עם הלימודים. ובסוף הלכה לתוכנית, שם הרסו לה את המראה ובסוף לפי מה שנראה לי היא הפסידה שנת לימודים... :(
 
למעלה