עוד שאלה ב excel

rainy

New member
עוד שאלה ב excel

יש לי עוד שאלה. אני צריכה לעשות דוח רווחים לפי מוצרים לדוגמה: שם מוצר רווח כולל ------- --------- גמל 1000 זברה 2000 ------- --------- סה``כ 3000 טווח הנתונים שלי משתנה לפי השנה הנבחרת ולכן אני לא יודעת כמה מוצרים יש. האם אפשר לעשות נוסחא ש``תתרחב`` ע``פ מספר המוצרים? איך אני אדע איפה לשים את שורת הסיכום? וגם איך אפשר לעצב את התאים (גבולות וכדומה) אם אני לא יודעת את האורך?
 

rainy

New member
אני לא כל כך יודעת איך להשתמש..

בטבלת ציר. מה גם שאני לא רוצה שהמשתמשים יוכלו לשנות משהו בתצוגה האם אפשר לעשות את זה בטבלת ציר? יש לי נתונים בעלי 4 טורים: קוד מוצר, שם מוצר, קוד הוצאה,סכום הוצאה איך אני מציגה את זה בצורה שכל מוצר יופיע לבד?
 

AO

New member
המשך...

1. ניתן להגן על הגליון או חלק ממנו עם סיסמא. אם הגליון לא מוגן המשתמשים תמיד יכולים לשנות את התצוגה. 2. ניתן לבחור בהגדרות טבלת הציר הגדרה אשר משמרת את העיצובים שלך ולא משנה אותם כאשר הטבלה מתרעננת. 3. איך מתחילים עם טבלת ציר: א. לכל אחד מהטורים בטבלת הנתונים צריכה להיות כותרת יחודית. ב. תני לטבלת הנתונים שם (יש דרך באמצעות נוסחת OFFSET לתת שם לטבלה כך שתגדל ותקטן לפי כמות הנתונים) אם אינך יודעת את האורך ואינך מכירה את הפונקציה offset תני שם לטווח ארוך יותר מכל טווח צפוי ג.ביחרי מהתפריט נתונים/טבלת ציר ד. במסך הראשון ביחרי בברירות המחדל ה. במסך השני רישמי את השם שנתת לטבלה ו.במסך השלישי שחקי קצת עם האופציות (options) כפי שמתאים לך ניתןלשנות את כל האופציות גם בשלב מאוחר יותר) ז. בכפתור layout תבחרי איזה נתונים יופיעו בטבלה בהצלחה אלון
 
למעלה