עימות - שמימות - עמימות

אורי_ח

New member
עימות - שמימות - עמימות

כולכם רואים מטר ימינה, מטר שמאלה, שבועיים אחורה, שבוע קדימה. מי הרס ת´מפלגה? לא פואד, לא ברק, לא מה שמו שמונה ליו"ר הבנק. חפשו אחורה: גולדה, דיין, פרס, גלילי. תשאלו למה? אחרי יוני 67 עלה להם ולכולנו השתן לראש: ניצחון, שטחים, מלכות החרמון, חזרנו אלייך שארם א שייח, בית לחם, חברון... וכך החמצנו את חלון ההזדמנויות לשלום עם הערבים. היום פתאום כולם מתים על מצנע שמושך שמאלה. יופי, אני מאושר. את העמדות האלה הביעו מרצ וקודמותיה בשמאל כבר לפני 30 שנה ויותר. אם ללכת על הדבר האמיתי, אם להצביע הצבעה אידיאולוגית ולא בשביל אנשים שהיום אומרים כך, מחר אחרת, ועיקר להישאר בכיסא - הצביעו מרצ. לא באתי הנה בשביל תעמולה. אני כואב את מפלת העבודה. הנשמה מלאכותית לא תועיל. העבודה - סוס מת. אורי
 

EverMan

New member
לא ראיתי מעולם סוס מת כל כך חיי.

ואף שעוקף סוס צולע אחר ששמו מרצ בדרך. עם כל הכבוד - זה פורום העבודה - לא פרו-מרצ. השתן עלה לראש אוליי , ופוספס החלון , אבל אנחנו באים עכשיו לתקן עוולות. אנחנו לא אותה מפלגה שהיינו לפני 35 שנה , למדנו , גדלנו , השכלנו... ועכשיו הגיע הזמן לעשות חושבין ולתקן זאת. ומפלגה שמוכנה לתת הכל ללא דאגה לביטחון , לכלכלה , לאופק המדיני המעשי , כמו מרצ , לא מתאימה לכך.
 

אורי_ח

New member
מרצ ב - 10 אצבעות העבירה חוקים

בכנסת היוצאת בנושאי כלכלה וחברה יותר מהעבודה עם 25 נבחריה. עלייך להודות בכך. הטענה על אי דאגה לביטחון היא דמגוגית. אבל זו אינה שאלה של פרו-מרצ או אנטי-עבודה. זו שאלה של חינוך קודם כל. אני גדלתי על סוציאליזם ותומך במצע של העבודה. רק מה: ביד ימין בונים, ביד שמאל מחריבים. כמפלגה אימצה העבודה את דרכי הליכוד הנלוזות: חלוקת משרות, הטבות ושאר מעשי שוחד כדי לחזק מעמד בפריימריס. ראה מעשי פואד במגזר הערבי לדוגמא. ראה "תנופת הכבישים והמחלפים" בחיפה רבתי בימים אלה. אורי
 

EverMan

New member
בנושא חברה , לא כלכלה.

העבודה עברה את מרצ בכלל החוקים שהעבירה - רובם בנושאים הכוללים כלכלה , חברה , מדיניות ועוד. הטענה היא לא דמגוגית , זה לא שהם "לא דואגים" , אלא שהביטחון לא עומד בראש סדר העדיפויות. ועצם זה שאתה מדבר עם פעילי נוער מרצ ואתה שומע שהם סרבני גיוס - זה דיי והותר. לא שמרצ מעודד סרבנות , אבל היא בהחלט מעודדת לתת שטחים לפלשתינאים גם ללא פרטנר וגם שברור שזה לא בסדר - וזה גורם להזדהות עם הפלשתינאים במקום להבין שהשלום הוא אינטרס ישראלי. ראה מעשי פואד ? כמו שאמרתי - פואד הוא לא דוגמא למפלגה. אם אתה מאמין בעבודה - בוא ! תצטרף ! תתפקד למפלגה ותצביע ! תריץ את עצמך באופן מקומי ואולי אף ארצי - תצביע לח"כים הנכונים וכו´. אבל לבוא מבחוץ ולהגיד : אתם מושחתים , ל´רצה .. זה לא הפתרון.
 

lamalo

New member
די לסטנדאפיסטים!

חיים רמון ויוסי שריד הם שני סטנדאפיסטים מתוסכלים שההברקות המילוליות שלהם חשובות להם הרבה יותר מגורל המדינה ומהגורל האישי של כל אחת ואחד מאיתנו. על פואד בכלל אין מה לדבר. לשמאל הישראלי נשאר רק מנהיג אחד וקוראים לו עמרם מצנע.
 
למעלה