פרוייקט פר"ח

אדריכלות

מה כולל מבחן הכניסה לאוניברסיטה באדריכלות? אפשר ללמוד לזה? הבנתי שהמבחן מהווה 50% מתנאי הקבלה ויש לו חשיבות גבוהה.
 
באתר

של האוניברסיטה העלו את ציוני ההתאמה ברמות היסטריות, למה??? האם זה באמת משקף שהרמה של הנרשמים עלתה..?
 

BlackUnicorn

New member
דבר ראשון - אין צורך לפתוח הודעה

חדשה על כל שאלה - פשוט תשרשר את השאלות שלך אחת לשנייה, אני בטוחה שיענו לך על כולן (אם ידעו לענות). לשאלתך - זוהי התקופה שבה נרשמים לאוניברסיטה. אם תשים לב, יש הפרש גדול מאוד בין חתך הקבלה לחתך הדחייה. במהלך החודשים הקרובים המספרים "יתקרבו" זה לזה עד שיהיו עוקבים (נניח 670 קבלה, 669 דחייה) - במהלך החודשים האלה למעשה עושים כל מיני חישובים - מס' האנשים שנרשמו, כמה מקומות יש, קבלת מועמדים בגלל העדפה מתקנת וכו'. כל פעם מצמצמים את הפער בין חתך הקבלה לחתך הדחייה, כך שהוא כולל פחות ופחות מועמדים שמתקבלים, עד שלמעשה מתקבל החתך הסופי - לפיו כל אחד יכול גם לדעת אם הוא התקבל או לא.
 
לפי מיטב ידיעתי

נושא חדש- דורש הודעה חדשה. ****אני בת**** ובנוגע לציוני ההתאמה, אני אתן דוגמה, בתקשורת ציון ההתאמה של שנה שעברה 621 והשנה 660 זה נראה לי הזוי לחלוטין ולא ברור לי איך הם עלו לציון התאמה כל כך גבוה...!
 

BlackUnicorn

New member
אופס, סליחה ../images/Emo3.gif

שוב - ה- 660 זה רק זמני... אם תשימי לב - ה- 660 הוא חתך הקבלה *הנוכחי* כאשר חתך הדחיה הרשום מתחתיו (מתחת לשורה האדומה) הוא 580. מה זה אומר - שעם הזמן ה- 660 ירד למטה, וה- 580 יעלה, עד שהם "יפגשו" ויצרו מספר כלשהו שיהיה חתך הקבלה (נניח 610), ומספר כלשהו "שכן" שיהיה חתך הדחייה (במקרה הזה - 609). כלומר, כל מי שמעל 610 - יתקבל, מי שמתחת - יידחה. המספרים האלה משתנים כל הזמן, בזמן שמחשבים את כמויות האנשים שיכולים להתקבל לעומת הביקוש, עם כל מיני חישובים נוספים של העדפה מתקנת, הרשמות מאוחרות וכו'. בתכל'ס, המספרים נסגרים רק לקראת פתיחת השנה החדשה.
 

leiny85

New member
פר"ח - פרויקט חונכות

מדובר בחניכה של ילד (בד"כ, אם כי יש מסלולים נוספים) למשך שנת לימודים אחת, 4 שעות בשבוע תמורת מלגה בגובה חצי שכר לימוד אוניברסיטאי. אבל ניתן לאתר שלהם לדבר (קליק)
 

leiny85

New member
נרשמים דרך האתר

ובאמת, שכל הפרטים נמצאים באתר שאת הקישור אליו הבאתי לך למעלה. ההרשמה היא במהלך חודש אוגוסט, אך המיון והראיונות עם הרכזים היא בתחילת שנה"ל (אוקטובר). אני ממליצה בחום לקרוא את כל המידע (השימושי) באתר ואם יש שאלות נוספות (שאין עליהן תשובה באתר )לחזור לפורום. בהצלחה!
 
למעלה