פרןפ` בן-עמי, אתה צודק 100%

ירמיהו

New member
פרןפ` בן-עמי, אתה צודק 100%

בן עמי: ערפאת הוא לא פרטנר להסדר ``אם יכפו עלינו עימות - יהיה עימות`` אמר בן עמי; קורא למנהיגים הערביים להזהיר את ערפאת מפני התלקחות באזור 7/10/2000 בשעה: 21:19 בן עמי וערפאת. האיש הזה עלול להדליק תבערה (ארכיון רויטרס) שר החוץ בפועל שלמה בן עמי אומר הערב (מוצ``ש) אומר כי אין פרטנר לשלום בצד הפלסטיני. ``לעת הזאת התברר שערפאת הוא לא פרטנר להסדר``, אמר בן עמי בראיון לערוץ הראשון. יש לנו עוצמה, יש לנו כוח בן עמי חזר ואמר כי ``אם יכפו עלינו עימות - נלך לעימות``. ``אנחנו רוצים הסדר``, המשיך בן מי,``אנחנו נועזים,אנחנו יצירתיים - אך אם יכפו עלינו עימות, יהיה עימות``. בן עמי אמר כי הוא משוכנע, שערפאת הביא להתלקחות בשטח בימים האחרוניםכדי למנוע את מימושה של חבילת השלום האמריקאית. שר החוץ בפועל הבהיר כי ``חייבים היום להפעיל אמצעי ענישה מול ערפאת``, וכי ``חייבים לשים בצורה שלא משתמעת לשתי פנים את האשמה על ערפאת``. בן עמי קרא גם למנהיגים הערביים לפנות אל ערפאתבדברים ברורים. ``חייבים להזהיר את מובראכ, הירדנים המרוקאים: האיש הזה עלול להדליק תבערה בעולם הערבי``. ``חשוב שערפאת ידע: אנחנו לא פתחנוהיום במלחמה נגד הרשות הפלסטינית``. ``האמצעים שבידי ישראל הם רביםומגוונים. יש לנו עוצמה יש לנו כוח,אם יכפו עלינו את העימות הזה - יהיה עימות``, הזהיר בן עמי.
 

drukman

New member
אל תשפוט אותם מזוית ראייה שלנו

אחת השגיאות הגדולות שלנו היא שאנו שופטים את מעשי הפלשתינאים ובראשם עראפת לפי אמות מידה ועקרונות שאנו מאמינים בהם. זה לא נכון. יש להם אמות מידה אחרות, שונות משלנו. 1. הם לא התרגלו אלינו. אנחנו נטע זר. וכל ההצלחות שאנו נוחלים לעומתם מנקר את עיניהם ואת נשמתם. הם מאמינים שאנחנו תופעה חולפת. כמו הצלבנים, העותומנים, הבריטים וכעת הישראלים. 2. ההבדל בין המנטליות ורמת ההשכלה והיכולת כה גדול שכל חיכוך חיובי ביננו מלבה את התבעירה. אני שואל את עצמי מה צריך לחוש פלשתינאי קשה יום העובד עם יהודים, רואה את מנהגיהם, את מראם, את רכושם ובערב צריך לחזור למציאות הקודרת שלו. כמה זמן יקח עד שיטול ברזל זוית ויכה ביהודי הראשון?! 3. הם הרבה יותר אדוקים מאיתנו. אנו חילוניים ואצלם - גם לאלה שמכונים לא דתיים - ישנם עקרונות מוסלמיים שלפתע מפתיעים אותנו. 4. הבטחות של ערבי ברמה המדינית ולעיתים גם ברמה האישית באות לרצות את בן השיח ואין באמירתן משום התחייבות. 5. פרק זמן ערבי שונה מפרק זמן ישראלי. הזמן אצלם נמתח יותר מאשר אצלנו. 6. חשיבות האדם ושלימות גופו אצל הערבי שונה מחשיבות הנפש והגוף של הישראלי. 7. חשיבות האדמה והכבוד שונה לחלוטין אצל הערבי לעומת הישראלי. לכן, נקמה ערבית אינה חייבת לקרות בזמן קצר. היא יכולה להתבצע כעבור 40 שנה באותה רמת שנאה והחלטיות. ואנו חושבים שאם ישבנו עמהם שבת אחים גם יחד במשך 5 שנים אזי נוצרו ``צעדים בוני אימון``. בחלום הלילה בצאת הכוכבים. פתרונות: 1. הבן והטמע. פעל לאור עקרונות אלה. 2. השתדל למנוע מהם להתערב בקהלך ברמה של מעביד עובד. הקם להם מפעלים בהון יהודי ללא מעורבות יהודית. הם יהיו חייבים לך את הכסף או אפילו תן להם אותו כמענק. את המפעלים הקם בשטח שלהם כדי שהם יעבדו בהם 3. אל תניח להם לייצר מוצר לישראל. שייצרו למדינות אחרות. לא אלינו. הטל מכסים. הקם להם מפעל חשמל, מפעל מים, מפעל ביוב. בשומרון, ביהודה, בעזה. אל תשתלב עמהם. הם שונים. 4. קנוס ישראלים המהמרים בקזינו שלהם. ישלמו מס גבוה וידרשו להצהרת הון. כך יקטן זרם המוציאים כסף ישראלי אצלם.
 
עכשיו זה לא שווה כלום

את זה הם היו צריכים להבין מזמן עכשיו שהוא רואה שאין לאן ללכת הוא מנסה להיות תקיף שלא יזבל את המח ואתה אל תתלהב ממה שהם אומרים עכשיו כל זה נאמר בעבר בימין אבל אף אחד לא קיבל אמרו שהם גזענים ורוצחי שלום אבל ששמאלני אומר דבר כזה הוא צודק 100% נו באמת
 
למעלה