צריכה את עזרתכם...

צריכה את עזרתכם...../images/Emo206.gif

קודם כל תתחדשי!!! איזה כיף לגלות את הפורום הזה.. אני במצוקה
אחותי הקטנה מתחתנת בעוד חודש בדיוק.. היא עושה ערב בסגון חינה ואת ערב החתונה.. קניתי בשיא טמטומי 2 שמלות חדשות שהיו נראות ממש יפה לפני חודש אבל אתמול מדדדתי אותן והן כבר לא ישבו יפה עם הבטן שגדלה.. ויש לי עוד חודש. למחרת החתונה אני נכנסת לחודש 7, מחר מתחילה חודש 6
בסך הכל הבטן שלי לא גדולה אבל התרחבתי בצדדים כי יש לי מותן רחבה.. מה שכן גדל לי הטוסיק שהתרחב (כאילו הוא לא היה מספיק רחב..
).. הגוף בסך הכל נראה בסדר.. יש לי שמלה שתקועה לי בראש אבל איפה אני יכולה למצוא תופרת שתתפור לי אותה מהר ולא במחיר משוגע כי בכל זאת זו שמלה לערב אחד.. אני גרה באזור חולון... למישהי יש מקום להמליץ על חנות עם בגדים אלגנטיים שיתאימו לחתונה של אחות במחירים הגיוניים (כמובן שיהיה במרכז כי אני לא ממש ניידת..) הבעיה היא שאני צריכה 2 שמלות.. כמה נראה לכם תעלה תפירה של שמלה כזו.. ושל הקובץ שאצרף בהודעה השנייה..
מראש
 

sexy nine

New member
עלויות גבוהות מידי

בשביל שמלות חד פעמיות. לא הייתי לוקחת את זה לתופרת. גם מדובר בכמה סוגי בדים שנראים (וחייבים להיות) איכותיים ויקרים. גם מדובר בגזרות מורכבות כך שהתפירה תהיה יקרה ובצדק. הייתי הולכת לחנויות של בגדי מעצבים (ותודה לאל שיש אינטרנט ואפשר לראות דגמים בלי לזוז מהמסך), בוחרת שמלה עם בד לייקרה נמתח ומשלמת כמה מאות שקלים (ולא כמה אלפים). צפון דיזינגוף יכול לחסוך לך הרבה זמן, יש שם מקבץ מפואר של מעצבים מוכשרים. הכי חשוב- מזל טוב!
 

glilac

New member
תנסי את יוסף בדיזינגוף ת"א

אפשר למצוא אצלו מחירים סבירים וגזרות שיושבות יופי על הריון. חבל ללכת לתופרת על דגם כמו ששמת היא יכולה בשקט לקחת לך 2500 ש"ח כולל בד - זה המון לטעמי.
 
למעלה