צריכה עזרה קצת אחרת

צריכה עזרה קצת אחרת

אני עושה עבודה מחקרית (כחלק מסיום התואר הראשון שלי), בקרב אנשים שעובדים במקומות עבודה "גבריים" או "נשיים" כלומר, גברים שעובדים במקום עבודה שמזוהה עם בנות המין הנשי (למשל מורים, אחים, מטפלים וכו') ונשים שעובדות במקום עבודה שמזוהה עם בני המין הגברי (למשל טכנאיות, מאבטחות, מחשבים וכו'). השאלון אנונימי וניתן להעלות אותו לפורום חזרה כתגובה להודעה הזו, או לשלוח למייל: [email protected] תודה!!
 

יום.

New member
זה קצת בעייתי שאלון כזה פה

מצד אחד, מדובר במקצוע שהוא מקצוע טיפולי ולכן לפי ההגדרה הדיכוטומית הזו יהיה מדובר ב"מקצוע נשי" מצד שני, נשים במד"א הן מיעוט ולכן לפי המצוי בשטח מדובר ב"מקצוע גברי". אם היו פה יותר אנשי צוות מצוותי חירום אחרים כגוון משטרה וכיבוי אולי היתה הפרדה יותר ברורה. אני חושבת שיש לך צורך לחדד קצת יותר את קהל היעד שלך לשאלון הזה.
 
תודה על המשוב

מה שאת כותבת הוא דווקא מעולה. מכיוון שיותר מפרשנות אחת יכולים לתפוס כאן מקום. באותה מידה את יכולה להגיד שעיסוק בתחום המזון הוא דבר שמשוייך לנשים, אך בו בעת הזו, להיות שף דווקא נחשב לתחום גברי. לדעתי אפשר לעשות את ההפרדה ולענות על השאלון, כל אחד כפי שהוא מבין את הדברים. אין ספק שיהיה מעניין גם לבדוק כיצד דברים בעלי הווי נשי בתחומים שקשורים לבית, מקבלים הווי גברי במרחב החיצוני - מקצועי.
 
למעלה