קבלו שרשור שאלות ראשון

Skeleton Kiss

New member
בקשר למאניק פאניק

לי יש בצבע סגול-כחול והוא יורד ממש מהר מהשיער אבל בפעם הריאשוננה שצובעים ניראה מדהים! ככל הידוע לי ניתן להשגה רק בתל אביב (ולצערי הרב מאוד!
) אבל אפשר להזמין גם מהנט באמת צריך להבהיר ואני ממליצה על ההבהרה של מאניק פאניק כי היא ממש חזקה ובקשר לירוק אינני יודעת שיער אף פעם לא יצא ירוק כשצבעתי בהצלחה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

SCRATCHER

New member
תודה רבה גם לך!

המנהלת אמרה שכנראה יש בחיפה, אז אולי עדיין יש סיכוי. אני אבדוק. אין לי בעייה עם זה שזה יורד מהר, כי אני משתעממת מהר ומחפשת משהו חדש (ולכן כל הזמן מפחידים אותי שאני בחיים לא אצליח להיפטר מהצבע
) אבל כמה זה מהר? חודש חודשיים או אחרי שבוע? חיפשתי באינטרנט, לא ממש מצאתי משהו אמיתי אבל אולי פשוט כי דיי ריפרפתי. אני אעשה חיפוש מעמיק יותר. שוב תודה ויום טוב לכל מי שעזר!
 

EverDream

New member
בנוגע לעמידות

הגוונים של הירוק וכחול הם אלו שדוהים הכי מהר, מה שאומר שלאחר כ4 חפיפות כבר רואים דהיה מסויימת בצבע.
 

SCRATCHER

New member
למה אנשים החליטו שאני רוצה גם ירוק? ../images/Emo12.gif

להפך, אני מפחדת שיצא לי ירוק
תודה על המידע
 

Skeleton Kiss

New member
בקשר לכחול

אז אצלי אחרי שבועיים אני מאמינה שכשהיה לי ורוד הוא נישאר יותר ואם את מוצאת חנות בחיפה שמוכרת אני מפצירה בך להודיע לי על כך! כבר שנים שאני מחפשת מקומות שמוכרים מאניק פטניק ועל לא דבר
 

Skeleton Kiss

New member
...

עד גיל 4-5 היה לי בלונד פלטינה ועכשיו אני ברונטית אז אי מניחה שכן
 

sivan120

New member
אני יודעת שהוא משתנה-השאלה למה????

הרי הגן נשאר קבוע
 

SummerSpirit

New member
לי יש של Rowenta

והוא די ישן. אני חושבת שהוא צבר אצלי פז"מ של יותר מחמש שנים והוא עובד פיקס.
 

EverDream

New member
הספרית צודקת

ככל שהבסיס(כלומר השיער שלך) יותר בהיר כך הצבע יתפוס יותר טוב, יותר קרוב לצבע שמוצג על האריזה ויחזיק יותר זמן מעמד. כבר כמה שנים שאני צובעת לורודים וסגולים ובכל פעם מבהירה מחדש את השורשים וכו', אין ברירה.
 

SummerSpirit

New member
חחחחח מזכיר לי קטע

פעם צבעתי לשחור פחם, שיעממם לי אחרי חודש-חודשיים ככה אז החלטתי לצבוע לחום בהיר. קניתי צבע חום שוקולדי בהיר כזה, צבעתי על השחור ונחשו מה? לא תפס בגרוש. נשאר שחור אבל בשמש עוד איכשהו היו רואים גוון חום. חיכיתי עוד חודש ככה וקניתי צבע חום של נטורטינט שגם מכיל קצת חמצן וזה עשה עבודה מצויינת.
 

EverDream

New member
לצאת משיער שחור זה הדבר הכי מתסכל בעולם!

היה לי שיער אדום יפהפייה ובוהק ויום בהיר אחד החלטתי לשנות לשחור, לאחר כחצי שנה של מעוקה וסבל עם השחור הארור הזה הלכתי למספרה ואמרתי,זהו, היום יוצאים מזה, עשו לי הבהרה ששרפה את האמא של הקצוות שלי, למזלי השיער השתקם מאז, אך לנצח נפשי תשאר מצולקת מאותה החוויה ):
 

kiss 18

New member
זה מישתנה, יש הרבה תינוקים נולדים עם שיער

בלונדיני, אבל בגיל מבוגר יותר כמעט ואין זכר!! אבל שמעתי מימשהי שאם שמים לתינוקות שיש להם שיער בלונדיני ורוצים לשמור על הבלונד להשתמש להם עם שמפו של ד"ר פישר. נכון או לא נכון אני לא יודעת!
 

צהובה18

New member
אני צבעתי לכחול

ויש לי שיער שחור.מה שהספרית אמרה לך זה מדויק (אם זה עדיין רלוונטי...) הצבע המקורי מחזיק כשבועיים. ובעצם תלוי כמה את חופפת, כי הצבע הוא על בסיס מים. לי נמאס אחרי כ3 חודשים, כי השיער נהיה בצבע טורקיז עד ירוק בהיר מזעזע
 
למעלה