קבלו שרשור שאלות ראשון

yaeli008

New member
../images/Emo6.gif

מה? סאן אין זה חמצן בנוזל, והוא הרבה יותר אגרסיבי מצבע רגיל לשיער. סאן זה לחרוך את השיער כי הוא פועל בחום. מה גם שתמיד נשרים עם שורשים ועם צבע לא אחיד כי מקור החום [ פן/
] לא מגיעים לכל שערות הראש. בקיצור, פשוט אימרו לא.
 

תיקתקית

New member
את בטוחה שזה עם חמצן?

לא מזמן הייתי בסופר פארם והסתכלתי ואני ממש זוכרת שהיה כתוב שם חומצת לימון.. אבל אולי אני טועה. לא הייתי אומרת שהוא יותר אגרסיבי מצבע לשיער, כי תלוי איזה צבע - אם באמת יש בתכשיר חמצן, אז הוא כמו כל צבע לשיער..
 

yaeli008

New member
חומצת לימון זה חומר מאוד חריף. מאוד מאוד

למיטב ידעתי אסור אפילו לשהות עם זה בחדר סגור
 

תיקתקית

New member
../images/Emo6.gif

פאדיחה
אני חושבת שהיה שם משהו קשור ללימון, אבל כנראה שלא -חומצת- לימון
תודה על התיקון
 

SummerSpirit

New member
יש לי גם שאלה בקשר להבהרת שיער ../images/Emo68.gif

אני רוצה להאריך אותו, והוא די משתף פעולה וגם רציתי לצבוע לצבוע לבלונדיני יש לי שיער חום כהה. רציתי לדעת אם חמצון\הבהרה\צביעה לבלונדיני משיער חום כהה יכולה לעכב את תהליך ההתארכות שלו?
 
מה בנוגע לתשובות ?

הבעיה הנצחית.... 1.הספר אמר לי למרוח קרם לחות על קצוות השיער כדי לטפל בקצוות מפוצלים . נשמע לי קצת לא קשור בעליל. מה דעתכן ? 2.אני אתאר את שיערי - הסוג שלו הוא תלתלים מנופחים מאוד וחסרי צורה ועל כן הפיתרון לעניין הזה הוא פתיחת תלתלים. מאחר ומדובר בתהליך כימי מזיק אני עושה פתיחה פעם בחצי שנה. העניין הוא בשורשים - בחלקים הפחות נגישים של השיער השורשים הם במצב מצוין , אבל באזור השביל השורשים מתולתלים ומנופחים בצורה מגעילה. יכול להיות שזה בגלל שמתעסקים הרבה יותר עם אזור השביל ולכן הוא נהיה ככה ? יש המלצות מה לעשות כדי לשפר את המצב (חוץ מפן כמובן ארגג..) ? 3.ועוד דבר - למרות הסעיפים שלמעלה , אחרי הפתיחה הוא הופך גלי בחלק התחתון ואני ממש אוהבת הבעיה היא שאני מחויבת ללכת עם שיער אסוף וזה הורס לי את כל הצורה של השיער , שלא לדבר על זה שבכלל לא מתאים לי אסוף והשיער שלי נקרע מהגומיה . אני מנסה לגוון - פעם קוקו נמוך , פעם קצת גבוה , פעם גולגול (איכס) , פעם צמה , אבל השיער שלי פשוט לא נראה טוב אסוף... למישהו יש רעיונות לאיזו תסרוקת בצ'יק לאנשים כמוני שלא נועדו ללכת אסוף ? משהו שלא יקרע לי את השערות.
 

SCRATCHER

New member
מה בנוגע לקליפס גדול?

אפשר לקחת קצת שיער בכל צד ולחבר אותו באחוריי הראש, מלמעלה, וככה זה אוסף את כל השיער בדרך, או לפחות נותן לו מראה אסוף. גם ראיתי מין מכשיר כזה של מין שני מסרקים מחוברים. גם יכול לעזור.
 

yaeli008

New member
בנוגע ל1

הטיפול היחדי לקצוות מפוצלים זה מספריים. קצוות שרופים שלא נגזרים מתפצלים לשאר השיער וזה כמו חבל, נפרןם ונפרם וממשיך לכל אורך השיער.
 

תיקתקית

New member
תשובות

1. הוא צודקץ את יכולה למרוח גם סיליקון. זה עוזר לסגור את השיער במקרה והתחיל פיצול כדיש לא יעלה למעלה, כמו דבק. אבל אם התחיל צריך לגזור. 2. תעלי תמונה.. 3. כנ"ל. אבל תנסי סרטים לשיער בינתיים.
 

SCRATCHER

New member
לדעתך. וזה לא מה ששאלתי.

אני על עצמי נעולה. אין לי בעיה עם פריקיות ולהיות יוצאת דופן. למעשה אני אפילו אוהבת להיות כזאת. אז עשי טובה, אם אין לך מידע מועיל, אל תגיבי. זה לא עניינך בכלל.
 

SCRATCHER

New member
האמת, שאתה הוא הפאתטי.

כיוון שאתה שופט אנשים על סמך צבע שיערם. שלא לדבר על היהירות שלך, בדעותייך על עצמך ועל אחרים. ובאמת מצטערת שלא הבנתי ישר שאתה בן. אכן פשע בלתי נסלח.
 

SummerSpirit

New member
די, בלי מכות על היום הראשון

ביררתי לך איפה יש מאניק פאניק בחיפה ואמרו לי שיש ב - Nox. יש חיה כזאת אצלכם?
 

SCRATCHER

New member
תודה רבה!

אני לא יודעת איפה יש נוקס אבל אני מאמינה שאני אצליח לברר...מעודד לדעת שיש את זה בחיפה כי לתל אביב אין מצב שאני מגיעה בזמן הקרוב. מצטערת על הויכוח שהתעורר, הוא הרגיז אותי...
ושוב תודה רבה!
 

EverDream

New member
NOX זו חנות תל אביבית

בממוקמת בפרישמן 42. אין להם שום סניף במקום אחר,אלא אם כן מדובר במעיין מישהו שרוכב על הגל ואימץ לעצמו שם זהה שמחזיק במוצרים זהים, מה שמוטל בספק.
 

Skeleton Kiss

New member
ואיזה זכות יש לך להגיד לאחרים מה לעשות?

זה הדבר המיותר האמיתי
 
למעלה