קטסטרופה חברתית כלכלית

אד

New member
קטסטרופה חברתית כלכלית../images/Emo53.gif

ראש הממשלה הוביל אותנו לאחד הצמתים המסוכנים בתולדות המדינה. שרון,ראש ממשלה טירון,עשה ועושה את כל השגיאות האפשריות בניהול המדינה,כאשר אנחנו,העם משלמים את מחיר הכישלון. בליכוד ימשיכו לבכות ולהגן עליו,ימשיכו לקטר שהמצב נוראי ויגנו עליו. מה עוד אמור לקרות בכדי שנתעורר מסרט האימה הזה. האים חברי בליכוד כל כך נאמנים,כל כך מנותקים שאינם מבחינים בטרגדיה שהעם הזה חווה? האבטלה שברה שיאים:הגבוהה מאז קום המדינה,המשק בקריסה,הנכים השובתים לא מקבלים שום יחס מהראש,היתעלמות מוחלטת,אכזרית. אירגוני הרווחה בקריסה,אין להם כספים,כולנו יודעים מה ההשלכות החברתיות. ומי הניפגעים האמיתיים. שרון פוגע באוכלוסיה החלשה בישראל,שרון מנציח פערים קשים בחברה. שרון שנבחר ע"י אותם אנשים,שכבות חלשות,ישובי מצוקה,עיירות פיתוח,מפנה להם את גבו בהיתנשאות. שרון והליכוד איבדו כל דרך למען הכיסא. שרון צריך וחייב להסיק מסקנות לפני שנשלם מחיר גבוהה יותר על ניהול חובבני. זה הזמן לשלום... רק שלום יביא ביטחון
 

pilovich shahaf

New member
אכן מצב חירום-"ממשלת חירום"../images/Emo104.gif

או מימשל צבאי ויפה שעה אחת קודם. ראש הממשלה מוביל אותנו דרך כל הצמתים המסוכנים שהובלנו אליהם על ידי חותמי ועורכי הסכמי אוסלו בכלל ואהוד ברק בפרט.
ראש הממשלה עד להיום =במשך 11 חודש רק צבר הצלחות בהחלטותיו והמדיניות שהוא מוביל בממשלת אחדות
העם בכלל וחברי הליכוד בפרט, הם לא טיפשים ולא עיוורים והם יודעים היטב שרק שרון יביא ביטחון ושלום
שרון הוא האחרון כראש ממשלה שאפשר להגיד עליו כאדם מתנשא
אתה צודק שרון , הליכוד וכל מיפלגות הימין, וחלק ניכר מהשמאל השפוי והאחראי, הסיק את המסקנות...." לתת לאריק שרון להוביל, ולנצח על המלאכה.....רק שרון "ביטחון יביא שלום"
שבת שלום. פ"ש.
 
צודק

גם הכאב בטן שהיה לי אתמול, זה בגלל שרון. בית"ר ירושלים מפסידים כל הזמן, זה בגלל שרון. הכנרת מתחת לקו האדום, בוודאי ובוודאי שבגלל שרון. אולי תואיל להסביר לבור כמוני למה שרון אשם בכל הדברים שאמרת?
 
למעלה