קצת חדשות MMA

talhorm

New member
קצת חדשות MMA ../images/Emo58.gif

קודם כל החדשה עם הספוילר היא ספוילר מהTUF של השבוע לגבי קרב חדש שנוסף לגמר הTUF6, החדשה נמצאת בשורה האחרונה, שפשוט מגלה את התוצאה של הקרב של בן נגד טומי, אז מי שלא רוצה לחטוף ספוילר, שיצא מהשירשור
באתר של הUFC דווח שנחתם קרב מעניין מאוד בין ווילסון גוויאה לג'ייסון לאמפרט לUFC80. לאונד גרסיה - לוחם הUFC לשעבר שנלחם באחד מהקרבות הטובים של השנה עם רוג'ר הוארטה החליט לחתוך משקל ל145 פאונד וללכת לWEC ששם יש דוויזה למשקל עם חגורה, עם לוחמים כמו פייבר האלוף... ולאחרונה גם ג'נס פולבר ירד ל145 פאונד והצטרף לWEC והוא צפוי להלחם באירוע הקרוב שלהם. הית' הרינג שהפעם האחרונה שראינו אותו היה מול נוייגרה בUFC73 אמר שהוא החליט לקח חופשה קצרה מMMA, אבל הוא צפוי לחזור ב2008 והוא צפוי להלחם או במרץ או באפריל. עוד קרב מעניין מאוד לטעמי שדווח שנחתם לאחרונה לUFN12 הוא דרו מקפדריס נגד פטריק קוטה שהפתיע את קנדרל גרוב בUFC74, קרב צמוד מאוד לדעתי. נחתם רימאצ' של דן בררה נגד בן סאנדרוס לאירוע של גמר הTUF6! הקרב שכולם חשבו שהגיע לו סיבוב שלישי... יקבל סיבוב שלישי!
 

t-man

New member
טלאור עבודה מצויינת../images/Emo45.gif

אני חושב שלאונד גרסיה יהיה מועמד לתואר בדוויז'ית 145 פאונד. דרו מקפדריס הוא בלי ספק אחד ממתחרי ה-UFC הכי מפחידים ברמת הסטאנדאפ שלו-אתה רואה שכל איגרוף שלו יכול לגרום לנוקאוט.
 

Bad Ass IL

New member
ואוו

הקרב ל UFN12 נראה מעולה. הקרב של מקפידיריס נגד סאקארה הוא אחד האהובים עליי מיו.אפ.סי מהשנתיים האחרונות. את לאונרד גרסיה דווקא הייתי שמח לראות שוב בUFC, אולי מול איזה מישהו מטופ5, כמו גאמבוריאן לדוגמא יכול להיות קרב ממש טוב.
 

talhorm

New member
הוכרז הקרב הבא של מורליו "נינג'ה" רואה

בCAGE RAGE 24 נינג'ה ייצג את ELITE XC בקרב נגד חוויר פוקם למי שלא מכיר את פוקם אני ראיתי אותו רק פעם אחת והוא נחשב לטופ של CAGE RAGE ולוחם די טוב אז זה לא הולך להיות קל לנינג'ה, אבל אני מאמין שהוא ינצח... ועוד חדשה, יותר נכון שמועה - ההופעה הבאה של ג'ייסון מקדונלד הMW הקנדי אמורה להיות באפריל בUFC83 באירוע במונטריאול בקנדה!!... אני כ"כ מחכה לאירוע הזה בקנדה, אני מהמר שהמיינאיבנט יהיה GSP נגד סרה, אבל מי יודע אולי יוז ינצח בUFC79, אולי סרה בכלל לא יחזור עד אז, GSP בכל אופן בטוח יהיה באירוע הזה אם הוא לא יפצע חס וחלילה או משהו כזה
 
למעלה