רונדה פלנדרס

elsanto

Member
מתיו יורגנסון משתלט על עמדת המוביל ומודיע כי אין מקום לזלזל בקבוצה :
משמע הם באים לנצח ,
הצהרה המעידהנעל אופי ולקיחת אחריות :
יורגנסון 190 על 60 קג מתהדר בנתונים מרשימים לרוכב , טובים יותר משל כריס פרום .
אופי ושכל הוא כבר הוכיח בפאריס ניס , ובחוצה פלנדרס הקטן .
מתיו ואן דר פול הוא רוכב המתחזק עונה מאד עמוסה :
בעבר כשניסה לתת הכל בכל הקוגוריות בהן הוא מתחרה ,הדהים את אלה פיליפ במור דה הוי ,
פיליפ שחשב לאחר אליפות העולם השלישית שלו כי הוא הספרינטר
ומשנה הקצב הטוב בין הקלאסיקנים מצא עצמו עומד במקום לנוכח החלפת הקצב של מתיו.
אבל לשיחרור אנרגיה ברמות מפלצתיות כאלו יש מחיר לקח למתיו יותר מחצי שנה לאושש את הפגיעות בגב.
מאז הוא למד ההפסד בגנט וולגם למאדס פדרסן בספרטנט ארוך מעיד , האימונים מכוונים לאתגר לא מעבר לכך
 

elsanto

Member
מתיו הוא בודאות הפייבוריט מוכן בדיוק לאתגר,אך הוא אנושי
עלול גם להפסיד לא נראה ממנו יותר תצוגות מהסוג שראינו על המור דה הוי, הבחור למד מהן המגבלות ,וטוב שכך.
 
מרוץ תמוה מאוד של לידי טרק ושל יומבו ויסמה. לפני שבוע, מדס פדרסן היה הרוכב היחידי שהצליח להידבק לגלגל של ון דר פול וגם לנצח אותו בספרינט. מה יותר חכם מלנסות לעשות שוב את אותו מתכון? כנראה שלתקוף מ-100 קמ לסיום, נראה לפדרסן ולמנהלים שלו יותר חכם וזה מה שפדרסן עשה. וכשוורמירש - רוכב של אלפסין נדבק לו לגלגל והוא תא הצליח לנער אותו, הוא עדיין המשיך בניסיון הבריחה המוזר שלו. ורמירש בחוכמתו, עבר למשוך קדימה כל פעל שהפער ירד מ-20 שניות, כדי לשמר לזמן כמה שיותר ארוך את הבריחה הטפשית שרק עייפה את פדרסן ואת הקבוצות שרדפו אחריו, כמו ויסמה והאמירויות. גם ויסמה לא הרשימו. נכון שבאו עם הרכב חסר, כשרק יורגנסון הוא פקטור. מי שבא במצב כזה, צריך רק לנסות להישאר מקדימה, אבל לא חמזול התקפות דל המוביל 110 קילימטר לסיום. כך קרה שוון דר פול היה כמעט היחיד שהצליצ לטפס את הקופנברג. כל יריביו היו מותשים והוא שייט בבטחה לניצחון.
 

elsanto

Member
ון דר פול בניגוד לרוכבי
הכביש הרגילים מתמודד כל הזמן עם מטלות נוספות : שטח סייקלו וכולי.
בענין פדרסן משהו דפק לו את הראש בודאות .
כאשר רוכבי כביש כגון פדרסן מגיעים לרונדה הם כבר פיתחו את הסיבולת הנדרשת ל 270 קמ מירוץ .
ון דר פול מדבר על המוכנות שלו בפתיחות
הוא מודה כאשר המטלות הקודמות גורמחת לו להגיע למירוץ לא מוכן .
כך היה כאשר משך את המאיץ שלהם לניצחון
וכך היה כאשר פדרסן ניצח למיטב זכרוני בגנט וולגם ,לא מומחה במירוצים קלאסיים לא מכיר טוב את התוואי אל תתפסו אותי במילה ...
פדרסן תלא יכול להתמודד עם מתיו המגיע מאומן ,לא הוא ולא אף אחד אחר , רק שמתיו הגיע לא מוכן .
אודי כתב יפה מרוב בהלת הזאב זאב , מתחריו התפגרו על העליות לפני תחילת התחרות האמיתית בכלל.
בקשר לפדרסן ההנחה היחידה שאםשר לתת לו
נובעת מהעובדה כי נפצע במהלך הרונדה הקטנה ,באותה תאונה
בה נפצע ואן אארט.
מה שמעביר אותנו לעניין מזג האוויר :
ב 2004 בפאריס ניס קטע 2 שלח ריס את קבוצתו בהובלת יורג יקשה לבריחה במעבר ההכרחי רוחות הפנים
ההבנה במזג אוויר ברמה הזו חיסלה את המירוץ אותו ניצח יורג כבר בקטע השני .
נעבור לוויסמה למיטב זכרוני בטור רוגליץ רוכב
מלפנים אחרי כיילב יואן המאיץ , (למה אין רטכב יומבו לפניו ?) , עולים על הגשר רוח צד מימין מאיטה את הדבוקה רוגליץ נופל , ותוך כמה קטעים נאלץ לפרוש.
עוברים לואן אארט לםני שבוע וקצת שקע נלסון באזור אירלנד עמוק מאד חורף מאוחר והופ ווט מוויסמה נתקע בגלגלי
רוכב לא מקבוצתו,איך לא חזו את הצפוי בוויסמה? .




 
פיליפ ז'ילבר הסביר היום במגזין האופנים של יורוספורט, שהטקטיקה של ויסמה-ליס א בייק של התקפה ופירוק המרוץ מרחוק, נבעה מכך שלשלושת הרוכבים הבכירים שלהם: ואן ברלה, בנוט ויורגנסון, יש ספרינט חלש מאוד ובכל קונסטלציה שהם היו מגיעים עם עוד כמה רוכבים לסיום, הם לא היו מנצחים וגם לא בטוח שמגיעים לפודיום. לכן, לטענתו, הם רצו לפרק את המרוץ מוקדם.
 
למעלה