זה היה אמור לגרום לאוהדים
לרכוש את המנויים לפני שבועים - מחיר מוזל לקנייה מוקדמת (טכנית זה בעצם יותר קרוב להפוך - העלאה במחיר למי שמאחר עם הקנייה), אבל אין לי מושג עד כמה זה היה אפקטיבי או על כמה עומדת מכירת המנויים כרגע. בכלל כל התחום הזה נראה לי שקירטע באופן רציני בקיץ הזה - התחילו עם המכירה, הפסיקו (שיחות עם משרד כרטיסים בחו"ל או משהו כזה), המשיכו אבל רק עם הזמנת המנויים (ללא הנפקה בפועל) וכו'. בתור מועדון שמתיימר לקיים סטנדרטים אירופאיים עניין המנויים הקיץ נראה מאוד מאולתר ולא מתוכנן...